Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #124906:
Neviem ako ty a vy ostatni ale ja si vzdy zistim kedy ide daco -nech cakam co najmenej . Pri intervale do 5 min je to zbytocne si daco pamatat - vid taka L95 zo Safka
Reply on: Valec #124905:
Pretože časť bratislavského obchvatu (D1) je jedno provizórium... Skutočný obchvat bude ak bude postavená D4...

Tým chcem povedať to, že je to stále v súčasnosti najlepšie možné riešenie, avšak nedostatky má napr. v tom, že v čase keď bol navrhovaný prístavný most sa nerátalo s tým, že bude takáto intenzita premávky a že tam pôjde mestská aj tranzitná doprava spolu...

A už som sa ospravedlnil, že tento fakt som nevedel - nič to však nemení na tom, že si stojim za tým, že v minulosti s takouto premávkou nerátali. Dokazuje to aj to, že keď bol teda plánovaný ako súčasť D61, tak si treba pozrieť vtedajšie plánovanie dialnic (vlastne bolo platné do roku 1999). Na Slovensku mali byť AŽ 3 diaľnice D1+D61+D2
Reply on: Petto #124900:
a naco si potrebujes pamatat 7 minutovy interval??? proste pridem na zastavku a cakam...
Reply on: 810zssk #124811:
Však už máme:
3,5 trolejbusu (53, 80, 152, 6505),
1,5 autobusu (236, 3350)
a 6 električiek (18, 38, 104, 135, 215 a 317).
Počítal som len vystavovateľné vozidlá a tie, ktoré sa k vystavovateľnému stavu blížia. Ak by sa tam časom dostali aj ostatné historické vozidlá, tak to bude len plusom.

Re #124838 Ike: "súčasný stav je v podstate provizórny, lebo pri výstavba Prístavneho mostu sa nerátalo s tým, že bude diaľničný"

Hééj, a prečo sa mi už pri výstavbe hovorilo diaľnično-železničný. Prečo potom bol vždy v správe Riaditeľstva diaľnic Bratislava? Prečo o ňom píšu vo všetkých knihách, v ktoré sa zaoberali diaľnicou D61, resp. diaľnicami všeobecne.
Reply on: luky133 #124886:
Mne par krat odpisali aj zo zmienmhd.
Reply on: Karakol #124871:
Toto neupravuju vnutorne predpisy DPB, ale zakon o cestnej doprave.
Reply on: Ike #124867:
Myslim ze ho mozes vyuzit aj bez nej.
Reply on: Petto #124900:
*teda 24 minutovy interval *
Reply on: djscorpion #124899:
Nepochybujem o fungovani v Plzni ,len som poukazoval na to ,ze ten grafikon sa neda zapamatat.

Re #124898 AAA: Keby dali 7-8 nepovedal by som nic. Chces povedat,ze by si si nezapamatal 24 minutovy grafikon ???
Reply on: Petto #124897:
Ja fakt neviem, čo sa Ti nepáči. Keď som bol vtedy v Plzni, fungovalo to tam výborne . . .
Reply on: Petto #124897:
Predpokladám, že ty by si vyrobil nejaký lepší. Tak si to skús a pošli nám ho. Ale hlavne pri takom krátkom intervale, tie presné odchody nie sú také podstatné. A napr. čo si tu navrhoval 24 minút na 32 tak to tiež veľmi zapamätateľné nie je.
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42321&idt=u&idg=3677&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

to uz sprostejsie navrhnuty grafikon som nevidel
- cez sedlo 7 min , PŠ 4-5 min - to si ma ako kto zapamatat ?
Reply on: Karakol #124874:
That´s a great idea!
Reply on: Karakol #124877:
Dlhé Diely sú VIP, vám sa splní do volieb 2010, o čo len Branka poprosíte. ?
Reply on: luky133 #124873:
Keby sme brali električku ako normálny NDS, bola by to celkom logická linka. Keďže ale električka nie je taký NDS, je tá linka blbosť.
Reply on: luky133 #124862:
Predpokladaám, že keby sa obnovila 104 Kamenné nám. - Dúbravka, tiež by bola využívaná, čo tak ju obnoviť? ?
Reply on: 21Tr #124889:
Pre linky s oblastným označovaním platí len prvá cifra . Druhá môže ,nemusí sediet . Ak by mala platit aj druhá cifra stále , tak to pojdem zajtra asi L93 z Karlovky do Petrzky ? ? . O tom sme sa už bavili na diskusnom dávno že je to blbosť.
Reply on: 21Tr #124890:
Takýchto zástavok je viacej. Z oblasti DD je najhoršia Matejková smer Kuklovská kde sa rozpadá celá nástupná hrana a vystupuješ do blata a už som aj zažil nejaké oškretie Tedomu takže to bude asi viac... DPB by mal urobiť nejaký statický prieskum zástavok a podľa toho vyradiť nápravu. Napr. ale ani taká Matejková smer mesto nie je na tom o nič lepšie... Tá má zase praskliny, ale aspoň drží ako tak povrch zástavky...
Reply on: luky133 #124888:
Choď inak dakedy 50 na smer Šafko alebo 68 na smer Petržka cez Dulák. Keď do nej vojde vozidlo, tak je riadne naklonené a s postupom mesiacov je to len horšie a horšie. A so zastávkou sa nič nerobí ? neviem či chcú čakať kým sa tam vážne nepoškodí dáky klbák.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.