Neviem ako ty a vy ostatni ale ja si vzdy zistim kedy ide daco -nech cakam co najmenej . Pri intervale do 5 min je to zbytocne si daco pamatat - vid taka L95 zo Safka
Pretože časť bratislavského obchvatu (D1) je jedno provizórium... Skutočný obchvat bude ak bude postavená D4...
Tým chcem povedať to, že je to stále v súčasnosti najlepšie možné riešenie, avšak nedostatky má napr. v tom, že v čase keď bol navrhovaný prístavný most sa nerátalo s tým, že bude takáto intenzita premávky a že tam pôjde mestská aj tranzitná doprava spolu...
A už som sa ospravedlnil, že tento fakt som nevedel - nič to však nemení na tom, že si stojim za tým, že v minulosti s takouto premávkou nerátali. Dokazuje to aj to, že keď bol teda plánovaný ako súčasť D61, tak si treba pozrieť vtedajšie plánovanie dialnic (vlastne bolo platné do roku 1999). Na Slovensku mali byť AŽ 3 diaľnice D1+D61+D2
Však už máme:
3,5 trolejbusu (53, 80, 152, 6505),
1,5 autobusu (236, 3350)
a 6 električiek (18, 38, 104, 135, 215 a 317).
Počítal som len vystavovateľné vozidlá a tie, ktoré sa k vystavovateľnému stavu blížia. Ak by sa tam časom dostali aj ostatné historické vozidlá, tak to bude len plusom.
Re #124838 Ike: "súčasný stav je v podstate provizórny, lebo pri výstavba Prístavneho mostu sa nerátalo s tým, že bude diaľničný"
Hééj, a prečo sa mi už pri výstavbe hovorilo diaľnično-železničný. Prečo potom bol vždy v správe Riaditeľstva diaľnic Bratislava? Prečo o ňom píšu vo všetkých knihách, v ktoré sa zaoberali diaľnicou D61, resp. diaľnicami všeobecne.
Predpokladám, že ty by si vyrobil nejaký lepší. Tak si to skús a pošli nám ho. Ale hlavne pri takom krátkom intervale, tie presné odchody nie sú také podstatné. A napr. čo si tu navrhoval 24 minút na 32 tak to tiež veľmi zapamätateľné nie je.
Pre linky s oblastným označovaním platí len prvá cifra . Druhá môže ,nemusí sediet . Ak by mala platit aj druhá cifra stále , tak to pojdem zajtra asi L93 z Karlovky do Petrzky ? ? . O tom sme sa už bavili na diskusnom dávno že je to blbosť.
Takýchto zástavok je viacej. Z oblasti DD je najhoršia Matejková smer Kuklovská kde sa rozpadá celá nástupná hrana a vystupuješ do blata a už som aj zažil nejaké oškretie Tedomu takže to bude asi viac... DPB by mal urobiť nejaký statický prieskum zástavok a podľa toho vyradiť nápravu. Napr. ale ani taká Matejková smer mesto nie je na tom o nič lepšie... Tá má zase praskliny, ale aspoň drží ako tak povrch zástavky...
Choď inak dakedy 50 na smer Šafko alebo 68 na smer Petržka cez Dulák. Keď do nej vojde vozidlo, tak je riadne naklonené a s postupom mesiacov je to len horšie a horšie. A so zastávkou sa nič nerobí ? neviem či chcú čakať kým sa tam vážne nepoškodí dáky klbák.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK