Reply on: 810zssk #124709:
Lenže DPB šetrí tam kde nemá - 30,37,78,95 a vyhadzuje opäť tam kde nemá - 32,133,35,44 a 180. Tí šoféri by sa dali v súčasnom stave použiť aj lepšie a síce na zachovanie intervalu tam kde ho tak sľubovali v tom audite z roku 2005, ktorý tak obhajovali tvrdohlavo a dávali ruky do ohňa zaňho aj pomaly. To nepoprie nikto a nikdy.Za ušetrené+od mesta financie spravil DP čo?
1) vyhodil peniaze na prenájom 20ks Tedomov pre súkromné potreby...
2) ďalej vyhodil peniaze na šikovný a premyslený tender na busy do 11m - s akou ľahkosťou vyšiel ten tender, zázračne
Ale...
1) Dosrali na celej čiare ten "precízne pripravovaný" tender na klbáky!
2) obnova trolejbusov - obnova?!
3) električky - detto ako trolejbusy... kto ráta tie hnijúce kačice ako nové vozidlá tak je riadne naivný.
4) znižovanie kapacity na niektorých linkách aj napriek statusu "nosná linka" alebo tam kde si to roky pýta viac, a to sústavne!
810zssk
"DPB zanedbáva ako električky, tak aj trolejbusy a kĺbové autobusy." - Zanedbavanim klbovych autobusov myslis tender na 240 klbakov? To ze je spackany je druha vec.
"Lebo DP chcel len šetriť, všade na kapacite, na prevádzke a neviem čom, to je A-Z nášho DP" - Ak nebudes setrit na prevadzke a nakladoch, tak nakupis menej vozov a budes musiet setrit na kapacite - to by snad mohla pochopit aj tvoja hlava. To ze DPB chce v sucasnej situacii setrit NIE JE zle.