Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 21Tr #124707:

"DPB zanedbáva ako električky, tak aj trolejbusy a kĺbové autobusy." - Zanedbavanim klbovych autobusov myslis tender na 240 klbakov? To ze je spackany je druha vec.

"Lebo DP chcel len šetriť, všade na kapacite, na prevádzke a neviem čom, to je A-Z nášho DP" - Ak nebudes setrit na prevadzke a nakladoch, tak nakupis menej vozov a budes musiet setrit na kapacite - to by snad mohla pochopit aj tvoja hlava. To ze DPB chce v sucasnej situacii setrit NIE JE zle.
Reply on: luky133 #124706:
Sorry, ale namiesto zakladania 133 sa mal DP poobzerať napr na linky 78 a 95, ktorým stiahol intervaly. 95 a 78 majú voľný Starý mosta a DP sa tvári, že nepočuje-nevidí. Navyše na 30 a 37 jazdie stále "vajcia" a DP stále predstiera, že je všetko OK.
Reply on: Ike #124701:
DPB zanedbáva ako električky, tak aj trolejbusy a kĺbové autobusy. 12metrové vozidlá nahrádzal 9.5 metrovými a tváril sa, že je to ok a IK280 rovnako suverénne nahrádzal Solarismi, ktoré majú kapacitu asi 120 a nie 145 a ani 160 ak mai IK280. 9.5 SORy sú možno fajn na linky ako 23,38,41,43,51,52,54,57,58,77,79 a 99 (postačovali by, len neobstáli na skúškach na danej linke). Bez linky 99 to robí do 30 kusov vozidiel, tak neviem načo ich tu máme 51ks?! DP mohol kľudne vyhlásiť tender aj na nejakých 50-100ks kraťasov do 12m keď sa chcel činiť.

Zaujímavé je, že tendre kde sa hrabal SOR nebola v podstate konkurencia. 9.5metráky, to isté autobusy do 11m, proste bezkonkurenčne a bez odvolaní a pádov, typu toho aký utrpel práve najpotrebnejší tender na klbáky! (O tom, že na kĺbové trolejbusy pre linky 201,202,208 a 212 sa serie roky ani nehovoriac...) Oveľa viac dôležitý ako nejaký posraný nákup MIDIBUSOV a minibusov. Lebo DP chcel len šetriť, všade na kapacite, na prevádzke a neviem čom, to je A-Z nášho DP ?
Reply on: 21Tr #124705:
Ono je to diskutabilné. Ja využívam 133 ráno a aj poobede a náhodu poobede je tiež hojne využívana. Ja nastupujem na zástavke Malá scéne a už tam príde autobus na 1/3 plný a to má len tuľímže 2 alebo 3 zástavky za sebou. Na Malej Scéne sa naplní na polovicu a druhá polovica nastúpi pod Novým mostom na na Molecku dojde na 85% plný (aspoň spoje, ktoré využívam ja) a dajaký na Molceke vystúpia a potom sa 75% zástavky vtrepe do busu tak, že sa tam nedá ani dýchať pritom už za nami stoji trolejbus... ?
Reply on: luky133 #124694:
Inak ma napadlo, že načo jazdí L133 aj poobede?! To neni lepšie radšej spraviť aj poobednú linku 17 a zrušiť 7? A odchody by sa nastavili tak, aby tie Tedomy na trase Molecka - DD šli 3min po príchode L17.
Reply on: 810zssk #124700:
Ale no tak asi býva na DD. ? ? ?
Reply on: 810zssk #124700:
asi zije o mesiac dopredu ?
Reply on: zaki823 #124699:
Este je len prveho a uz tu mame prispevok mesiaca ? ? ?
NECH DPB a.s NAKUPUJE AJ ELEKTRIčKY A NIE STALE IBA AUTOBUSY_VED JE Už DOSť AUTOBUSOU NAVYCH
Reply on: m@rtin #124697:
Ale já tam čtu něco jiného ? .
Reply on: Jezo #124691:

"Rozsah natáčení je přibližně stejný jako na pražské verzi, tento faktor se na šířce uličky taky neprojeví."

A co jsem psal? Šířka uličky v kloubech se při rozchodu 1000 mm nezmenší.
Reply on: luky133 #124694:
No ak máš pravdu , tak sa na tom budem smiať asi počas celej výluky ,že akí sú blbí ? .

Add Tedomy - ďalšie Tedomy dojdú podľa V.Murára z Tedomu až v priebehu jari podľa požiadaviek DPB .
Reply on: Petto #124693:
A co ak DPB praveze este zvysi interval 133 kvôli výluke tunela? ?
Reply on: 21Tr #124687:
Trikrát hadajme ,ci budu menit linkovanie pocas opravy tunela .Ak to nezmenia tak budeme mat "plno plno " liniek na nabrezi a linka 133 bude mat uz aj dlhsi subeh s elinami 1,5,9 ? .

Mimochodom kedy sa ma zacat uz s tou dlhopripravovanou opravou tunela , ci sa to ide zase odlozit ako sme odlozili aj tender na klbaky ? ?
Reply on: S499.1023 #124689:
Samozrejme myslel som rozchod. To je tak,ked pisem rychlejsie ako myslim ?
Reply on: m@rtin #124685:
No ono sa tam riesili dve zmeny. Riga (1524) a ci pre 1000 mm to vyriesi mensie natocenie podvozkov. Dovolim si skopirovat:
"Pro Rigu bude ulička stejná. V opačném případě by bylo třeba kvůli několika milimetrům navrhovat spoustu interiérových obkladů, což je ekonomický nesmysl. Nutné změny na skeletu vozidla se do interiéru příliš neprojeví.

U metrové verze je jiné uspořádání podvozku. Nefunguje jednoduchá matematika 700 - (1435 - 1000). Rozsah natáčení je přibližně stejný jako na pražské verzi, tento faktor se na šířce uličky taky neprojeví. Délky článků také zůstavají.

Minimální poloměr oblouku pro 15T Praha je 18/15m."

Bolo to 24.9.2008. A nedam sa, nedam, nedam. 😉
Reply on: AAA #124679:
Ale šírka prechodu nad podvozkami áno ? . Akurát, že takýto typ električky re rozchod 1000 mm by už podľa škodováckeho značenia nebol 15T. Električka by sa volala ForCity Bratislava a bola trebárs 22T.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.