Ale 133 bola dávno založená, len sa dočasne zrušila kvôli nedostatku autobusov a čakalo sa kým prídu... A problém na 95 je, že nie je dostatok kĺbakov čo tam dajú Sory?
"DPB zanedbáva ako električky, tak aj trolejbusy a kĺbové autobusy." - Zanedbavanim klbovych autobusov myslis tender na 240 klbakov? To ze je spackany je druha vec.
"Lebo DP chcel len šetriť, všade na kapacite, na prevádzke a neviem čom, to je A-Z nášho DP" - Ak nebudes setrit na prevadzke a nakladoch, tak nakupis menej vozov a budes musiet setrit na kapacite - to by snad mohla pochopit aj tvoja hlava. To ze DPB chce v sucasnej situacii setrit NIE JE zle.
Sorry, ale namiesto zakladania 133 sa mal DP poobzerať napr na linky 78 a 95, ktorým stiahol intervaly. 95 a 78 majú voľný Starý mosta a DP sa tvári, že nepočuje-nevidí. Navyše na 30 a 37 jazdie stále "vajcia" a DP stále predstiera, že je všetko OK.
DPB zanedbáva ako električky, tak aj trolejbusy a kĺbové autobusy. 12metrové vozidlá nahrádzal 9.5 metrovými a tváril sa, že je to ok a IK280 rovnako suverénne nahrádzal Solarismi, ktoré majú kapacitu asi 120 a nie 145 a ani 160 ak mai IK280. 9.5 SORy sú možno fajn na linky ako 23,38,41,43,51,52,54,57,58,77,79 a 99 (postačovali by, len neobstáli na skúškach na danej linke). Bez linky 99 to robí do 30 kusov vozidiel, tak neviem načo ich tu máme 51ks?! DP mohol kľudne vyhlásiť tender aj na nejakých 50-100ks kraťasov do 12m keď sa chcel činiť.
Zaujímavé je, že tendre kde sa hrabal SOR nebola v podstate konkurencia. 9.5metráky, to isté autobusy do 11m, proste bezkonkurenčne a bez odvolaní a pádov, typu toho aký utrpel práve najpotrebnejší tender na klbáky! (O tom, že na kĺbové trolejbusy pre linky 201,202,208 a 212 sa serie roky ani nehovoriac...) Oveľa viac dôležitý ako nejaký posraný nákup MIDIBUSOV a minibusov. Lebo DP chcel len šetriť, všade na kapacite, na prevádzke a neviem čom, to je A-Z nášho DP ?
Ono je to diskutabilné. Ja využívam 133 ráno a aj poobede a náhodu poobede je tiež hojne využívana. Ja nastupujem na zástavke Malá scéne a už tam príde autobus na 1/3 plný a to má len tuľímže 2 alebo 3 zástavky za sebou. Na Malej Scéne sa naplní na polovicu a druhá polovica nastúpi pod Novým mostom na na Molecku dojde na 85% plný (aspoň spoje, ktoré využívam ja) a dajaký na Molceke vystúpia a potom sa 75% zástavky vtrepe do busu tak, že sa tam nedá ani dýchať pritom už za nami stoji trolejbus... ?
Inak ma napadlo, že načo jazdí L133 aj poobede?! To neni lepšie radšej spraviť aj poobednú linku 17 a zrušiť 7? A odchody by sa nastavili tak, aby tie Tedomy na trase Molecka - DD šli 3min po príchode L17.
Trikrát hadajme ,ci budu menit linkovanie pocas opravy tunela .Ak to nezmenia tak budeme mat "plno plno " liniek na nabrezi a linka 133 bude mat uz aj dlhsi subeh s elinami 1,5,9 ? .
Mimochodom kedy sa ma zacat uz s tou dlhopripravovanou opravou tunela , ci sa to ide zase odlozit ako sme odlozili aj tender na klbaky ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto
Add Tedomy - ďalšie Tedomy dojdú podľa V.Murára z Tedomu až v priebehu jari podľa požiadaviek DPB .