Reply on: MiroBA #122857:
A prečo by mal prestupovať PRÁVE na Šafku alebo na stanici a prečo by linka nemohla kopírovať najväčší prepravný prúd? Roztrhnutie 12 na 12 a 14 mi príde ako jedna z najväčších demencií DP - kvôli spojeniu Šafka s Uhoľnými skladmi zničiť diametrálnu linku, ktorá nikdy nebola ohrozovaná prenosom meškania...
MiroBA
No konkrétnejšie bývam na Lúkach V. Nj diki za info ? .
Ono ja sa tých liniek všetkých ani nedomáham. Ono by ma potešilo keby chodila aspoň 93 po pôvodnej trase alebo aby zaviedli opäť 90tku. Ono mám blízo 93 i 95, ako v dobrom počasí je to v poho a rád sa prejdem ale ked je lejak tak to už také v poho nieje. Ale oceňujem, že na zastávka 93 a 95 už spravili prístrešky čo predtým nebolo.
Tie linky čo chodili v 85tom si viacmenej pamatám.
Chodili k nám:
21 -konečná kúsok od dnešnej Vyšehradskej
(druhá konečná Ružinov)
43 -tá chodila na Janíkov dvor, neskôr na obratisko Dnešnej Dolnozemskej
(druhá konečná Hl stanica)
50 -chodila na dnešnú Jasovskú
(druhá konečná pod Novým mostom)
52 -konečná tam kde vtedajšia 21
(druhá konečná AS Mlynské nivy alebo aspoň do toho okolia -to si už presne nepametám)
54 -konečná tiež tam kde vtedajšia 21
(druhá konečná Dolné Hony)
112-tak isto
(druhá konečná Devínska nová Ves)
117-konečná Dnešná Dolnozemská
(druhá konečná Rača)
Ďalej neskôr ešte kúsok od nás zaviedli
119-Konečná dnešná Vyšehradská
(druhá konečná OD Slimák)(ale to už myslím zrušili 52ku)
a ešte na dnešnej jasovskej stávala 116 a tá chodila až do Rusoviec, v podstate dnešná 91tka.
Nj, vtedy sme mali dosť nadštandard.