http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6692
Pekný článoček, až na taký detail, že 3. podvozok vykoľajený nebol. A poškodenie troleja som tiež nejak nezaregistroval, jediné čo tam vrchári majstrovali, bola montáž uzemnenia o koľaj, keď išli nadvihnúť prednú časť žeriavom.
Re #122865 MiroBA: A zatiaľ čo vy ste mali nadštandard, my na Dvoroch sme sa nemohli ani do autobusu (a bolo nám jedno do akého) dostať.
Pekný článoček, až na taký detail, že 3. podvozok vykoľajený nebol. A poškodenie troleja som tiež nejak nezaregistroval, jediné čo tam vrchári majstrovali, bola montáž uzemnenia o koľaj, keď išli nadvihnúť prednú časť žeriavom.
Re #122865 MiroBA: A zatiaľ čo vy ste mali nadštandard, my na Dvoroch sme sa nemohli ani do autobusu (a bolo nám jedno do akého) dostať.
Ike
"Ja budem stále preferovať, každej mestkej časti by som dal priamy spoj do centra a na jednu zo staníc -buď Hlavnú alebo Autobusovú."
tak si to skús obhájiť, pretože ja ti dám hneď niekoľko dôvodov prečo nie.
♦ ani jedna stanica by kapacitne nestačila
♦ dochádzkové prúdy sú absolútne iné a % ľudí z každej Mč tvorí minoritnú skupinu (s výnimkou častí mesta, kde sú internáty)
♦ to, že niektoré linky končia na staniciach nie je nič iné, ako výsledok toho, že v centrálnej mestskej oblasti nie je priestor na otáčnie (kde inde by si točil 93ku? alebo 21ku?) - nie je to odrazom toho, že všetci idú na stanicu... To že to pár jedincov využíva ako výhodu (mimo iného aj ja), je druhá vec
♦ keď si uvedomíš, vlastne takmer každá mestská časť má linku, ktorá má zastávku v pešej dostupnosti jednej zo staníc - pričom petržalka ich má niekoľko (78,88,93), v podstate prestupovať ani nemusíš...