Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes som šiel na DD, či tam nebude TEDOM. Bol jeden ale to až keď som šiel smerom do mesta čiže, som nemal čas vyskúšať. Aspoň som sa ale zviezol linkou 35, ktorá má úspech celkom. Na zastávke Sološnícka nastúpila jedna stará pani (75r.) a pán (cca 40r.) a nejak sme začali spolu vykecávať. Povedali mi, že im presunuli zastávku Sološnícka lebo si vraj majiteľ jedného domu sťažoval, že jemu tam potom besnie pes keď tam čakajú ľudia na L35 a šteká ako blázon. No sila proste. Ale našťastie šofér zastavuje ľuďom na pôvodnej polohe zastávky. Skrátka to čo sa deje na DD je bordel na druhú. Mimochodom keď už jazdí aj linka 133 môžu linku 32 stiahnúť na interval 15min a 133 by stačilo rovnako 15min a boli by v spoločnom preklade 7,5minúty.
Reply on: Emo #122881:
Nie. Na Zlatých Pieskoch boli Zemiakové sklady ? . Uhoľné sklady boli v mieste neskoršej CK Čedok, dnes SATUR, presne na zasdtávke električiek Jesenského. Nie raz som tam v detskom veku vystál s dedkom rad na uhlie, preto už navždy len Uhoľné sklady ? .
Rano boli na L32 menšie zmatky o 6:40 zle odbočil na zastávku janotova, som si všimol že linka 133 nechodila prázdna od začiatku plné vozidlá ja by som ju dal aj cez sedlo, musim však podotknúť že DD bude mať lepšie spojenie s mestom ☺ ☺ ☺
Reply on: Valec #122850:
"Taktiež je nezmysel ukončiť 94 na Zochovej, lebo čo ja sa ráno veziem, tak na Nám. 1. mája z nej vystupuje takých 20-25 ľudí a podobne je to aj na Vazovovej, tzn. cca 600 ľudí za hodinu by si musel nechať prestúpiť na Zochovej do už preplnených L31/39 len na 1 alebo 2 zastávky. Opäť by tu teda platilo to čo vyššie, nedostatočná kapacita len v tomto úseku"

Áno, ale to platí len v rannej špičke. Potom už býva v 94 tak maximálne 15 ľudí. Mohlo by sa to spraviť tak, že na Vazovovu by chodila len ráno, potom by sa po zvyšok dňa točila na Zochovej (tak ako kedy 47-S). ?
Reply on: Valec #122846:
Podľa mňa by do Petržalky stačili 2 linky s hustým intervalom.
Reply on: MiroBA #122878:
Ďakujem za vysvetlenie. Práve z toho obdobia totiž nemám žiadne mapy.
Reply on: Kakke #122858:
K2 a K2S sa začali objavovať na 8 presne v tom čase, ako súpravy 2xT3 na 2. ?
Reply on: S499.1023 #122868:
Tak ja neviem, ale zatiaľ vždy keď som tam bol, tak toto tvrdenie platilo. A bol som tam v rôznych obdobiach aj časoch. Jediné časy, keď som tam nebol, sú večer a víkend, ale ani vtedy nepredpokladám, že by to jazdilo extra plné.
Reply on: S499.1023 #122869:
Uhoľné sklady? Niekde na trase 12 a 14 boli/sú Uhoľné sklady? Nemýliš si to s 2 a 4? Lebo Uhoľné sklady boli, pokiaľ viem, na Zlatých Pieskoch.
Som veľmi milo prekvapný z dneška na DD. Ak by som už v týchto voľbách mal hlas tak ho dam možno aj Záhradníkovy a spol. ? Dnes boli Dlhé diely asi prvý krát (aj pre ne a pre celú Bratislavu) jediná časť Bratislavy, ktorá bola celkom nízkopodlažná. Nezaznamenal som žiadnu 15Tr/m, Tam Bus a ani Karosu... Na 32 boli úplne perfektné Tedomy, nové Sorky a na 33 boli samé 25Trky tušímže. 133 bola tvorená BN 10,5 ako som predpokladal a školský spoj mal na starosti Solaris. Ako záloha bol Sor BN 9,5 (teda myslím, že záloha lebo šiel smerom na DD z preškrtnutým zadným transparentom. Prvý krát som mal pocit, že som v nejakom modernom meste ako je napr. Viedeň kde je nízkopodlažnosť a moderné vozidlá samozrejmosť. Už tomu chýba len malý detail... Aby na tom boli rovnako všetky mestské časti.
Reply on: MiroBA #122878:
To je presne tá trasa čo som myslel. A význam? Predchodca dnešnej L99. ?
Reply on: klasIK #122876:

Aspoň narýchlo upresním: Pozerám do mapy z roku 1985.
Linka č 52 mala trasu: Vtedajšie ulice: Konečná Jakubovského(Vyšehradská) - Budonného (Jantárová Cesta -zast. Lúčanka) - Kovpakova(Lietavská) - Jakubovského(Budatínska) - Rokosovského(Smolenická) - Mičurínova(Jíráskova) - Kolmá (Nadjazd ešte neexistoval) - Kopčianska - Rusovská Cesta (zastávka Záporožská) - Makarenkova (v miestach dnešne Einstainovej) - Krasovského (V miestach Dnešného Auparku) - Starohájska (dnes prakticky Nejestvuje) - Pri Seči (Bývalé odstavné plocy autobusov Petržalka)
Takže vlastne čisto petržalská linka to bola ale vystáva mi otázka aká mala vtedy vlastne tá linka zmysel?
Reply on: klasIK #122876:
Mám pocit, že istú dobu aj L52 premávala na Lúky, avšak určite nie na Nivy.
Reply on: MiroBA #122865:
Linka 52? ? Tak tú si nepamätám. Iba linku 53 z Jeremenkovej cez Nivy na Hlavnú stanicu.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6692
Pekný článoček, až na taký detail, že 3. podvozok vykoľajený nebol. A poškodenie troleja som tiež nejak nezaregistroval, jediné čo tam vrchári majstrovali, bola montáž uzemnenia o koľaj, keď išli nadvihnúť prednú časť žeriavom.

Re #122865 MiroBA: A zatiaľ čo vy ste mali nadštandard, my na Dvoroch sme sa nemohli ani do autobusu (a bolo nám jedno do akého) dostať.
Reply on: Mike #122871:
diki za objasnenie 🙂
Reply on: MiroBA #122863:
Mimoň. Si ju kúp, oprav a predaj do Kyjeva, budeš milionár.
Reply on: MiroBA #122860:
Mimoň.
Reply on: Ike #122864:
Tá výluka bola od 28.6.2003 (+- pár dní).. a v súvislosti s ňou sa prešlo z intervalu špička10 sedlo 15 na celodenných 12 minút...(ktorý fungoval do cca marca 1997)
V súvislosti s touto zásadnou úpravou všetkých elektirčkových grf. bola zásadnejšie zmenená aj výprava a typ vozidiel... stanovila sa výprava iba K2(S) a 2xT. Spočitaku boli ešte sóla v pracovné dni večer na L2, ale aj od toho sa postupne upustilo.
Reply on: MiroBA #122857:
Zabudol som dodať: Mimoň!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.