viacero zisteni:
- na linke sa dlhsie stoji na semaforoch ako na zastavkach, co znamena ze preferciou by sa vyrazne zvysila atraktivita MHD..
- GPS signal mi chytilo neskor, teda prvu "depresiu" predstavuje krizovatka Racianske myto... autobus nebol v pohybe vyse pol minuty.
- Druha depresia je zastavka Racianske Myto, ktoru sme vybavili velmi rychlo (par sekund)
- Tretia depresia je zastavka Krizna (na krizovatke sme nestali, len pribrzdali).
- dlha depresia cca 30s je krizovatka so Zahranickou
- posledna dlha depresia je cakanie na odbocenie...
z toho vyplyva, ak si zratam priblizne plochu na osi X kde je graf rovny 0 v miestach mimo zastavok, ze atuobus prestal vyse 2 minut na semaforoch vzhladom na to ze merana trasa trvala 5:48 minut, predstauje to cca 1/3.
mam zalusk po skuskach podobne merania spravit na elinach, rad potom zverejnim
Hovorím, že neviem na 100% lebo odkedy je dialnica chodím len po Hainburg aj to len keď idem do obchodu. Ale náhodou minule šiel bus z dialnice smerom cez dedinky a mal smer Bratislava. Tak neviem či to bolo preto lebo bola hustá premávka na dialnici alebo len tak...
Hmm, tak keď (ak) idú po starej ceste cez Wolfsthal a Hainburg, tak sa čudujem, že si nevybavili, aby mohli stáť v Hainburgu podobne ako Slovak Lines. Možno by to zopár ľudí využívalo.
Tušímže po starej ceste, ale nie som si istý na 100% Odkedy je dialnica do Viedne som po starej ceste šiel ž málokedy, ale na dialnici som nikdy nevidel ich busy len keď som šiel po starej ceste.
Tipujem, ze sa obyvatelia okolitych budov stazovali na hluk a nejaky politik im slubil, ze ak ho budu volit, presunie trat do stredu a ich problem sa vyriesi. A ludom nedojde, ze je to blbost... Inak osobne by som si vedel predstavit aj celu ruzinovsku radialu s kolajami na krajoch cesty...
Vyhladavanie vo vestniku verejneho obstaravania bolo zmenene. Pozrite si akym sposobom. Asi niekomu vadilo, ze je tak jednoduche a rychlo sa clovek dostal k pozadovanym informaciam.
Až na jeden malý detail. Ak odstavíš napr. sťahovacie vozidlo na chodník (i keď neviem ako, lebo sú tam stromy), tak okolo neho už chodec prejde len veľmi ťažko (dnes je tam problém prejsť okolo zaparkovaného osobného auta). Ja netvrdím že nie električku na okraji, ale na Štefánikovej to, podľa môjho názoru, vhodné nie je.
A koľko dopravcov je zaintegrovaných a nezaintegrovaných v tom IDSJMK? Neviem načo sa o tom naťahujú, to bude všetko vec podpísaných dohôd tých čo sa budú chcieť zúčastniť a tí čo nebudú mať záujem tak si ich cestujúci budú musieť kupovať lístky na prímestské linky, vlaky a MHD zvlášť. Tí ľudia čo sa ich dopravca za integruje, tak to bude len plus pre nich a ich cestujúcich a určite porastie aj ich spokojnosť.
Ale nezmysel. Tak proste zastaví na chodníku. Však to umiestnenie trate pri kraji vozovky bývalo v R-U veľmi rozšírené a je to podľa mňa dobrá vec, nechápem, prečo teraz idú v Przni posledný pozostatok likvidovať a prekladať trať do stredu.
PODSTATOU integrovaného dopravného sdystému je, že nezáleží na tom, koľko je tam dopravcov. Proste sa jazdí za integrovanú tarifu a robí sa clearing. Takže SAD TT a SAD DS by buď bratislavskokrajské časti svojich liniek zaintegrovali alebo by ich jazdili bez dotácie. Tak isto, ako sú neintegrované linky v IDS JMK prevádzkované výhradne na komerčné riziko dopravcu.
Ike