Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vyhladavanie vo vestniku verejneho obstaravania bolo zmenene. Pozrite si akym sposobom. Asi niekomu vadilo, ze je tak jednoduche a rychlo sa clovek dostal k pozadovanym informaciam.
Reply on: S499.1023 #121789:
Ved mne je to jasne.
Reply on: Valec #121796:
toto je riesenie zbytocnosti... ti domy tam predsa maju dvory a rozne medziulicky, stahovacie auto zaparkuje tam
Reply on: S499.1023 #121790:
Až na jeden malý detail. Ak odstavíš napr. sťahovacie vozidlo na chodník (i keď neviem ako, lebo sú tam stromy), tak okolo neho už chodec prejde len veľmi ťažko (dnes je tam problém prejsť okolo zaparkovaného osobného auta). Ja netvrdím že nie električku na okraji, ale na Štefánikovej to, podľa môjho názoru, vhodné nie je.
Reply on: Kakke #121792:
Neviem koľko ich je, neviem ani koľko ich je v PID-e, pretože je to jedno.
Reply on: S499.1023 #121793:
problém sa dá jasne a hlasno pomenovať : DPB, a.s. ?
Reply on: ivanbuto #121782:
Aký je problém trakčného vedenia na električkovej trati pojazďovanej trolejbusmi?
Reply on: S499.1023 #121789:
A koľko dopravcov je zaintegrovaných a nezaintegrovaných v tom IDSJMK? Neviem načo sa o tom naťahujú, to bude všetko vec podpísaných dohôd tých čo sa budú chcieť zúčastniť a tí čo nebudú mať záujem tak si ich cestujúci budú musieť kupovať lístky na prímestské linky, vlaky a MHD zvlášť. Tí ľudia čo sa ich dopravca za integruje, tak to bude len plus pre nich a ich cestujúcich a určite porastie aj ich spokojnosť.
Reply on: Martin Fundárek #121769:
Mňa na začiatku čítania zaujala mizerná gramatická úroveň, nevyjasnenosť terminológie, čo vo mne vyvolalo dojem, že je to čosi narýchlo "splácané".
Reply on: Valec #121760:
Ale nezmysel. Tak proste zastaví na chodníku. Však to umiestnenie trate pri kraji vozovky bývalo v R-U veľmi rozšírené a je to podľa mňa dobrá vec, nechápem, prečo teraz idú v Przni posledný pozostatok likvidovať a prekladať trať do stredu.
Reply on: 810zssk #121753:
PODSTATOU integrovaného dopravného sdystému je, že nezáleží na tom, koľko je tam dopravcov. Proste sa jazdí za integrovanú tarifu a robí sa clearing. Takže SAD TT a SAD DS by buď bratislavskokrajské časti svojich liniek zaintegrovali alebo by ich jazdili bez dotácie. Tak isto, ako sú neintegrované linky v IDS JMK prevádzkované výhradne na komerčné riziko dopravcu.
v nových fotkách je divný popis pri viedenskom metre - to je U2 Rathaus a nie U3.
Myslím, že keby Rakúska strana mala záujem o linku 901 do Hainburgu tak by sem radšej poslali ich voz a predĺžili by toto do BA :

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=40631&idt=u&idg=3552&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Záujem však nie je a ani po 3/4 roku nevie našim amatérom dojsť na rozum, že asi nie je záujem zo strany Rakúšanov, ako cestujúcich, tak ani kraja a dopravcov sa na niečom podobnom zúčastniť. Ak by mali Rakúšania záujem tak by konali tak ako v prípade vlakov Petržalka - Viedeň. ?
Reply on: Kakke #121752:
Kľudne. To už je len vec dohody dopravca - kraj.
Reply on: Martin Fundárek #121770:
Ja som ale nikde nepovedal,že 206 a 212 chodili cez Štefanovičovu, len som to zle sformuloval, vypadlo mi, že tam kedysi chodili trolejbusy, tie s číslovaním 200 však toho nedožili, to ešte za čias 11-... Tak tupý niesom ?
Reply on: Emo #121730:
ak si dobre pamätám, pôvodne to bolo tuším 10 či 11 (som sa aj čudoval, že trať Einsteinova - Aupark sa dá stihnúť za 0 minút), neskôr 14...
Reply on: intony #121742:

2. OK.
3. A to by bolo načo dobré? Už ak by sa na Štefánikovej nanovo stavala električka, tak snáď nebudeme na koľaje púšťať autá. (Mimochodom, chcem vidieť náš DPB, ako by zrealizoval električkovú trať pojazdnú pre trolejbusy, konkrétne otázka trakčného vedenia.)
4. Hm, ešte pred nedávnom som tento argument od teba nepočul, ale to je OK, ľudia a ich názory sa vyvíjajú. Pokiaľ viem, jeden z argumentov pre petržalskú električku bol, že bude pokračovať ďalej do centra (Špitálska, atď.), teda predsa len bude znamenať viac ako 95.
Ale iste, argument je to dobrý, a spojenie cez Štefánikovu má aj historické korene. Otázka: Ako absencia tohto spojenia ovplyvňuje tvoj názor na petržalskú električku?
5. Električka už má byť aj na Svätoplukovej? Ďalej nekomentujem.
?
Reply on: Ike #121739:
Tam vidím ako jediné riešenie to, čo vravíš, do Rače len jeden pruh. Na Radlinského tým pádom zrušený IAD pruh na koľajniciach, môže ho však nahradiť dlhší BUS pruh, využiteľný pre 39.
Reply on: Majo #121779:
A aké výkony robí Zločinecká v ČR, že nám ČD vozidlá robia toľké výkony?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.