Úprimne povedané čo si myslia vodiči IGK je mi šumafuk. Matematika nepustí, stovka ľudí v autobuse s pevným cestovným poriadkom je dôležitejšia ako jeden človek v osobáku, aj keď je to Mercedes za X-miliónov. A keď sedím v osobáku aj to rešpektujem. Samozrejme všetko v rámci pravidiel cestnej premávky, ale práve tie čo zvýhodňujú verejnú dopravu IGKisti veľmi radi ignorujú, keď sa im nehodia do krámu - napríklad púšťanie autobusu zo zastávky, blokovanie bus pruhov a podobne.
do mna zozadu tukol nejaky fesak a poskodil mi naraznik... vybavovacky stali kopec usilia, telefonovania a blby naraznik som dostal az mesiac od nehôdky...
zaklad je v tom, ze peniaze vyplatene na ruku si nemozes dat do nakladov, teda to ide zo zisku. Aby si mal cierne vydavky, potrebujes aj cierne prijmy. A to nema kazda firma.
jasne lebo ked to opres s IGK tak nemas potom ako vodic ziadne problemy. Ani natahovanie sa s policajtami, poistovnami pripadne platenie spoluucasti, a stratu hodnoty vozidla tiez nemas. Takze sa vsetci vodici IGK hrnieme do nehod.
ale ano kazde peniaze teba zarobit. Ale tie cierne sa nedania.
Opat sa tvaris ako majster sveta a ides tvrdit ze cierne peniaze sa nijak firme nevyplatia. No bohuzial, pravdu nemas.
to je snad samozrejme. Raz ked to nie je opravnená odpočitateľna položka, tak inak ako do zisku to ist nemôže.
Teda môže, z čiernych penazí ktoré ma každa firma.
irizar