Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #120771:
Zažil som to začiatkom sedemdesiatych rokov pri prvej ropnej kríze v Nemecku, keď sme tam žili. Výsledkom bolo, že každý, kito na to mal, si zaobstaral ešte jedno auto s "doplnkovou" ŠPZ. Omnoho lepším riešením je v takejto situácii dovoliť jazdu len autám, obsadeným aspoň dvoma osobami.
Reply on: Kakke #120800:
V Prešove je taký kreatívny náter, akurát tak odkopírovaný z katalógu ?
Reply on: Kakke #120800:
Lebo takto sa vyrábali v Ikaruse v Maďarsku a politika RVHP veľmi nedovoľovala si ešte vyberať v náteroch.
Deprimujúci titlok pre zákazníkov DPB 😉
http://www.sme.sk/c/4259817/piestany-budu-mat-len-nizkopodlazne-autobusy.html
kým sa nedočítajú, že tých busov bude 7 (čítaj sedem ? )
Reply on: richardhudec #120799:
Keď je reč o tej BID, mi vždy napadne IDSJMK. Kedy začal ten systém fungovať vôbec? Je to taký veľký problém integrovať vlaky+busy+MHD? Keď pozriem na Brno, Prahu,... tak mám dojem jak keby to šlo ako po másle. Alebo minimálne sú rozumovo oveľa vpredu kde ich IDS pokrýva celý kraj zatiaľ čo u nás pokrýva iba papiere na magistráte.
Reply on: Emo #120797:
No každopádne nagebriť vozidlá celé do červenej, je veľmi "kreatívne" a keď zoberieme do úvahy, že v TN a PB tak vyzerajú vozidlá komplet, BB - zas červená a v Prešove majú tiež červenú, ale aspoň na spodku vozidla dali tmavým odtieň červenej. V NR tam si človek pripadá ako v zbierke autobusov ? a aspoň ZA má jednotný náter a v porovnaní so zvyškom Slovenska kreatívny a darí sa ho dodržovať s výnimkou 2-3 Karos B741. tá dávna kombinácia, že mestské busy boli bieločervené a prímestské modré bol skvelý nápad. Ba dokonca aj električky a trolejbusy boli tam natreté nie? Potom s Ik4xx došli oranžové pásiky, s CNGčkami zeleno biele,neskôr zelenožlté. Prečo ozaj Ik280 jazdili celé v tej bordovej farbe ale nedala sa im bieločervená?
Reply on: Emo #120797:
ja som za celocerveny nater...uz som si zvykol, nie je taky nakladny ako napriklad klasicky trolejbusovy nater, pripadne nater T6 3. generacie a K2S, alebo aj ostatnych T6...
ze si to niekto pomyli so SL mi nevadi, teda aspon ak uvazujem tak rok do buducnosti - BID...rozni dopravcovia v BSK budu vykonavat dopravu v jednotnom linkovani a preto je myslim fajn, ked ludia budu vediet, ze ked nam pride nieco celocervene, nech je to SAD, alebo MHD, tak ze na to maju listok...to taky moj nazor rychlo vyhrknuty z unavenej hlavy..ak som napisal nejaku hlupost, ospravedlnte ma prosim..som uz unaveny:D dobru:)
Reply on: Solider #120683:
V tomto prípade by to bolo ospravedlniteľné, ba priam vhodné. Električky na Molecovej sú už preplnené. Keby sa tam zaviedla aj autobusová linka, záťaž by sa rozložila. ?
Reply on: Kakke #120765:
Tomu busu to pristane, ale len ako reklama. Keby to mal byť celomestský náter, neviem, neviem... Ja osobne by som prijal, aby všetky vozidlá mali LBC alebo aspoň celočervený náter (síce to by sa mohlo zamieňať so SL). ?
Reply on: Windz #120779:
Čo keď idú každá na iný smer, ale keď sa lepšie zadívaš, tak uvidíš, že tá biela ide bez vodiča!! ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: luky133 #120725:
Pomocný pohon sa nehodí na pravidelnú premávku... Po dvoch rokoch to konečne došlo aj najsamvyššiemu bossovi?
Reply on: Ike #120791:
Aj ja som si to myslieval. A vzhľadom na to, že som mal za chrbtom 150 ľudí a záväzný cestovný poriadok, zatiaľ čo v 90 percentách IGK okolo mňa bolo po jednom kuse, dodnes si myslím že som mal pravdu ?
Reply on: Ike #120791:
Až na to, že vodič MHD má oveľa väčšiu zodpovednosť, lebo vezie každý deň stovky ľudí. Taký arogantný IGK si povie, však načo sa starať. Ak do mňa dakto rachne, tak má on prúser, alebo si myslí, že sa mu nemôže nič stať. Nemá kúska zodpovednosti.
Reply on: Ike #120790:
Veď ja viem. Ale aj tak stačí si nchať dotyčnému 1 auto a tie zvyšné dve, tri predať alebo ako je to tu (staré auto) zošrotovať.
Reply on: Kakke #120788:
to, že "som pupok sveta a moje ponáhlanie je najoprávnenejšie" si myslí 9 z 10 vodičov v Bratislave a je jedno či je to vodič IGK, NAD alebo MHD
Reply on: luky133 #120789:
Niekedy služobné auto nie je isté a takisto so služobným autom (záleží od pozície)
a) nemôžeš jazdiť hocikam
b) nemôže ho šoférovať hocikto...

preto si väčšina necháva aj súkromné
U náš je prípad z autom taký, že otec ma nárok na služobné auto tak aj má. Ale odlišujeme sa od toho od iného občana, že máme len služobné a aj to nie je úplne free. Ja nechápem ľudí kto ma dve tri vlastné a ešte aj štvrté dostane. To je taký problém predať nejaké to jedno, dve a mať z toho peniaze? Nepoviem, že ten človek má deti a oni používajú iné, ale čo som si ja povšímal ľudí buď už je to starší, ktorý deti ma odrastené a ani tu nebývajú alebo aj keď má niekto teenegera s vodičákom tak obaja používajú to isté čo ma najviac rozosmieva. ?
Reply on: Ike #120780:
Je to každopádne kreténizmus dávať auto tomu kto auto má. Autá by rozdával každý a potom si myslí, že práve on za volantom je pupkom sveta, že má najväčšie dôvody jazdiť autom a tí ostatní drviaci volanty sú arogantní sebci, ktorí nemyslia na jeho potreby. Tak zmýšľa väčšina a potom to tak vyzerá, že práve tá jeho potreba ísť autom je tá najoprávnenejšia. Bohužiaľ si to myslí väčšina čo je na cestách autom.
Reply on: 810zssk #120785:
Však čoooo, každý musí mať 3 autá, hlavne že sa tu potom pindá na to ako je mesto zaondené autami. Keď si raz na to sťažuješ, tak si sťažuj. A keď si nechceš sťažovať tak si nesťažuj, že je tu veľa áut.
Reply on: Ike #120784:
alebo "Zbohom" alebo "Farewell", nakoľko nikdy v BA jazdiť nebude.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.