Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nevie niekto ci sa nahodou neuvazuje o zmene trasy linky c. 30? Premostenie ponad zeleznicnu trat na Harmincovej je uz nejaky cas v prevadzke a tak by bolo mozno vhodne viest trasu odbocenim z Lamacskej cesty na Harmincovu,dalej na ulicu Pod Zecakom a dole na sučasnej "otocke" Pod nasypom by pokracovala na Hodoninsku a po svojej terajsej trase. Prinieslo by to skratenie jazdnej doby, usetrenie PHM a vyssiu obsluznost pre obyvatelov Segnarov. Hm?
Reply on: S499.1023 #120842:
Áno, nevyjadril som sa presne. Ale vzhľadom na to, že vodič autobusu (obyčajne) skupinu ľudí priamo prepravuje, má oveľa väčšiu pravdepodobnosť spôsobiť všeobecné ohrozenie, tá priama zodpovednosť je skrátka výrazne vyššia ako u vodiča IGK.

Je mi jasné, že odrazenie spätného zrkadla busu o označník nie je všeobecné ohrozenie 🙂
Reply on: Ondro #120834:
Úprimne povedané čo si myslia vodiči IGK je mi šumafuk. Matematika nepustí, stovka ľudí v autobuse s pevným cestovným poriadkom je dôležitejšia ako jeden človek v osobáku, aj keď je to Mercedes za X-miliónov. A keď sedím v osobáku aj to rešpektujem. Samozrejme všetko v rámci pravidiel cestnej premávky, ale práve tie čo zvýhodňujú verejnú dopravu IGKisti veľmi radi ignorujú, keď sa im nehodia do krámu - napríklad púšťanie autobusu zo zastávky, blokovanie bus pruhov a podobne.
Reply on: Vladimír #120839:
Vodič busu nemá automaticky všeobecné ohrozenie a vodič IGK ho v pohode môže mať.
Reply on: Solider #120771:
Aj v Aténach to bolo, myslím...
viete niekto kedy zacnu rekonstruovat tunel konecne?
Reply on: Ondro #120833:
Pokiaľ však ako vodič IGK narazíš z vlastnej viny, jedno oproti vodičovi busu nemáš - všeobecné ohrozenie.
Reply on: Ondro #120833:
do mna zozadu tukol nejaky fesak a poskodil mi naraznik... vybavovacky stali kopec usilia, telefonovania a blby naraznik som dostal az mesiac od nehôdky...
Reply on: Ondro #120835:
Jasné, a finančák mi to potom spočíta aj s penále...
Reply on: Ámos #120831:
zaklad je v tom, ze peniaze vyplatene na ruku si nemozes dat do nakladov, teda to ide zo zisku. Aby si mal cierne vydavky, potrebujes aj cierne prijmy. A to nema kazda firma.
Reply on: S499.1023 #120824:
alebo si v knihe jazd vykazujes fiktivne sluzobky a mas to ?
Reply on: irizar #120794:
hej, inac presne taketo myslenie nenavidim.... ci uz ho maju vodici IGK, busov alebo nakladnych aut....
Reply on: Kakke #120793:
jasne lebo ked to opres s IGK tak nemas potom ako vodic ziadne problemy. Ani natahovanie sa s policajtami, poistovnami pripadne platenie spoluucasti, a stratu hodnoty vozidla tiez nemas. Takze sa vsetci vodici IGK hrnieme do nehod.
Reply on: Solider #120771:
to bolo myslim v Cine, ale aj tam sa to zneuziva 🙂
Reply on: S499.1023 #120830:
ale ano kazde peniaze teba zarobit. Ale tie cierne sa nedania.
Opat sa tvaris ako majster sveta a ides tvrdit ze cierne peniaze sa nijak firme nevyplatia. No bohuzial, pravdu nemas.
Reply on: Ámos #120829:
Keď vyplatím brigádnika na ruku, tak je ganz egal, či mu to dám zo svojho alebo z "čiernych peňazí", ktoré tak či tak musíme najprv zarobiť.
Reply on: S499.1023 #120828:
ale ked vyplatis brigadnika na ruku, ci das smetiarom aby zobrali aj to co je mimo smetnej nadoby, nie je to to iste...
Reply on: Ámos #120826:
Naša firma nemá žiadne čierne peniaze, keďže by to stálo tak isto ako keď to zaplatíme zo zisku.
Reply on: S499.1023 #120825:
ale on ma dobry vzor. Ten fuzkaty tiez polke Nemcov ukradol úspory na ľudovéauto.
Reply on: S499.1023 #120824:
to je snad samozrejme. Raz ked to nie je opravnená odpočitateľna položka, tak inak ako do zisku to ist nemôže.
Teda môže, z čiernych penazí ktoré ma každa firma.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.