Môže sa štartovať aj priamo na LPG, záleží na stupni prispôsobenia motora. Ale určite sa neštartuje na naftu a potom neprepína na LPG ani na CNG, lebo plynové motory sú zážihové ? .
ak ti mozem odpovedat, ropa z gbely sa nepouziva na tuctove dodavanie. to je vysokokvalitna ropa ktoru vytazit je velmi narocne a je to dlhy proces a neviem odkial si prisiel na to, ze slovnaft nemoze spracovat inu nez rusku ropu?
inak počuj, neviem ako je to pri CNG, ale pri LPG sa štartuje najprv na benzín/naftu a až po zahriatí motora sa to "prepne" na LPG... CNG je plnohodnotné?
Mimochodom, ešte máme aj Gbely... Mám protiotázku - keby boli zastavené dodávky ropy, tak by zase mali problém autobusy na naftu. Slovnaft nie je schopný spracovať inú, než ruskú ropu bez zásadných zásahov do technológie. Čo s tým?
Preto, lebo ich "odborné" doporučenia sú viac než pochybné. Nejde ani tak priamo o ŽU ako o hniezdo jej odchovancov - VÚD. Už sa im podarilo sprzniť niekoľko systémov MHD na Slovensku a u niektorých sa im to nepodarilo len vďaka osobnému nasadeniu konkrétnych ľudí.
Havo, ty si naozaj mimoriadny autistický tupec. Koľkokrát ti tu bolo zopakované, že sa im ich chce vyrábať preto, lebo ich niekto kupuje? Prečo by si SOR v tendri na 12 m vozidlá neškrtol? Čím by ho prebil Mercedes, Irisbus alebo MAN? To je všetko otázka toho, čo chcem, ale to ty evidentne nikdy nepochopíš.
To, že 9,5 m autobus nie je vhodný ako náhrada za JEDENÁSŤMETROVÚ Karosu som ti nikdy nevyvracal, nevyvraciam ani nebudem vyvracať. Lenže radobydiskusia s tebou bola o niečom úplne inom - ty si nepísal nič o tom, že by nebol vhodný kvôli svojej dĺžke ale o tom, že SOR je hnusné nekvalitné vajce, ktoré nemá na renomovaných výrobcov ako MAZ a podbných. A v tom proste nemáš pravdu aj keby si sa pokakkal, to je len subjektívny dojem nekvalifikovaného nečistokrvného psa.
Tak sa zmôž aspoň na používanie Googlu predtým, než si začneš na mňa otvárať papuľu, havko. Ja ti tu predsa nebudem vypisovať, kto všetko kúpil 9,5- a 10,5-metrové busy okrem Bratislavy.
tento problem je zasadny lebo generatory, ktore majú zabezpecovat podporne sluzby pre elektricku prenosovu sustavu su skoro vsade na baze plynu! To znamena ked nedojde plyn hrozia vypadky elektriny a to by zasadne obmedzilo, resp. znemoznilo chod elektriciek a trolejbusov. dpb mozno patri do regulacneho stupna kde sa musi naozaj setrit
6222