ved ked mas priamu trasu bez prestupu tak este aby Ti aj neprestupny listok trhal zily ?
Re #118635 Kami: To skus argumentovat Petrzalcanom, ktorym zaviedli prestupny system s argumentaciou, ze s prestupom budu cestovat kratsie. ?
Re #118653 S499.1023: Co je na tej slizkej kozenke take strasne fuj?
Re #118681 810zssk: to je dost arogantne. Ten, co musi aj na kratku vzdialenost prestupovat bude este vytrestany aj tym, ze okrem prestupu este zaplati viac ako ten, co sa vezie dalej bez prestupu. Si fakt dobry.
Re #118702 Valec: Ja mam permanentne elektricenku, ale riesim to preto, lebo ak sa ma to aj priamo hned dnes netyka, tak to neznamena, ze sa ma to nedotkne zajtra a tiez myslim na ludi, ktorych sa to tyka a trpia, ale su stado, ktore drzi hubu a krok. Koniec koncov je to nie lacny mestsky podnik a ja ako platca dani a volic sa mam pravo k tomu minimalne postavit.
no dobri soferi s tamikmi???de si. mne raz jeden len tak pre srandu vinadal ze tam sa sedi od 12rokov a ze tam nemam co robit a celu cestu na mna cumel. mam 14!!!!!! bola to linka 34 a tam s naterom a reklamu 110r. mhd ba. cislo si nepametam. ? ? ? ?
PPP: ja som bol pod tebou v tom TAMtruse. Bus isiel zo zastavky hrobonova a jak zavrel vodic dvere na zastavke a rozbehol sa zacul som zvuk dveri a potom si upozornoval vodica. ten vodic si ani nevsimol PRENIKAVE CERVENE SVETLO na cudliku dveri. Jediny bus na kerom som to ece nezazil bol SOLARIS. ?
Ja neviem čo to ešte stále riešiš. Ak každý pracovný deň cestuješ 2x po 10 minút (tam a späť), tak už sa ti oplatí kúpiť si električenku (2*14*21 = 588 Sk, mesačná elektr. 600 Sk), ak si takto cestoval len 1x za týždeň, mesačne zaplatíš o 56 sk viac. Naozaj ti stojí to niekoľko mesačné rozčuľovanie za túto sumu?
Mimochodom, ja som tiež z Petržalky, ale 10 minútový lístok som nikdy plánovane ako prestupný nepoužíval. Ako prestupný som ho využil maximálne pri takých reláciách, kde to bolo o málo vyhodnejšie ako peší presun a druhý spoj zastavil na zastávke pred/za nami. Príkladom je 94+80 pri ceste zo ŽST Petržalka na Kollárko.
Ja neviem čo to ešte stále riešiš. Ak každý pracovný deň cestuješ 2x po 10 minút (tam a späť), tak už sa ti oplatí kúpiť si električenku (2*14*21 = 588 Sk, mesačná elektr. 600 Sk), ak si takto cestoval len 1x za týždeň, mesačne zaplatíš o 56 sk viac. Naozaj ti stojí to niekoľko mesačné rozčuľovanie za túto sumu?
Mimochodom, ja som tiež z Petržalky, ale 10 minútový lístok som nikdy plánovane ako prestupný nepoužíval. Ako prestupný som ho využil maximálne pri takých reláciách, kde to bolo o málo vyhodnejšie ako peší presun a druhý spoj zastavil na zastávke pred/za nami. Príkkladom je 94+80 pri ceste zo ŽST Petržalka na Kollárko.
Mylis sa trochu. Na zastavke Ovsiste malokot nastupuje/vystupuje. Z Ovsistskeho nam to trva 11min, z Bulikovej 10minut, pre tvoje info Ovsiste siaha minimalne po zastavu Sustekova, ci aj Lachova neviem.
zmysluplné relácie Ti poviem hneď dve - po zrušení priameho spoja Ovsište-Šafko na trati Šustekova/Mlynarovičova-Farského-Šafko (84/99+95, po zrušení priameho spoja Lachova-Zochova: Lachova-Hraničiarov/Jung/Hálova-Zochova...(88+83)
Nuž, traja sudcovia, štyri právne názory. A v štáte, v ktorom oslobodia páchateľa, pretože OBEŤ nebola upozornená na právo odoprieť výpoveď, alebo v ktorom potomka oceliarskeho magnáta za zabitie pri jazde autom bez vodičáka "odsúdia na trest" 90.000 Sk, sa skutočne možno dočkať úplne ľubovoľného rozsudku.
Neviem, ako DPB, ale pred časom som si pozeral nejaké rozsudky v takýchto veciach a minimálne Košice či Prešov nejaké spory proti čiernym pasažierom vyhrali.
Ahojte! Mne sa tiež raz stalo že som bol na linke 83 a otvorili sa dvere! uplne pl. voz a hore kopcom! smer Patronka! Vodič hned zastavil!!! bol to Ikarus 435.
Ten vlak sa hentak vykolajil pri tom ako vrazil do toho auta? To mal len dva vozne? Aj tak furt nechapem ako mohol vykolajit, ked vlak prevrta aj kamion a nevykolaji.
Aj ja som zažil to isté asi pred dvoma rokmi, ked som sa viezol na linke č.94, bus 4404 (teraz 2415) na Novom moste sa na BUS-e otvorili zadné dvere a vodič ich zavrel až na zastávke Aupark. TAM BUS-y sú aj podla mna dosť nebezpečné, ale stalo sa mi, že už aj na Karose sa otvorili za jazdy dvere, a nie raz.
? Aj preto, je v autobuse zakázané stáť za jazdy na schodoch. ?
Ake roky sa to riesi? Preco by som mal na prestavbu predmostia prispievat ja? To, ze to nefunguje je chyba dopravnych ing. a projektanta,kde titul ing. zjavne neruci za to, ze to co sa postavi bude fungovat. Podla mna by to ta projektantska firma zaplatit z svojho, oni odbocenie z Apolla na Bosakovu nevylucili ale pockali si az kym budu nehody nejake to su prve skody a druha skoda je predlzenie trasy 68 co zas je navysenie nakladov pre DP.
Neviem preco ma oslovujes dunco, mam nick taky aky vidis a ziadny dunco.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
7921