Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #118646:
Aj keď som si tvoje odkazy skopíroval a vložil manuálne, dostal som sa na nejaké irelevantné obrázky. Ale keďže som na mieste, tak viem, o aké sedačky sa jedná a rozhodne to nepovažujem za veľmi dobrý, ba ani len trochu dobrý nápad. Plast alebo drevo by mi nevadili ale slizká koženka je fuj.
Reply on: Martin Fundárek #118645:
No však zrušenie kredencov a krokodílov bez náhrady bolo jedným z najúchylnejších krokov Zločineckej, najmä keď časť z nich bola po veľkej oprave a malej modernizácii. Inak, jeden z tých "zrušených" kredencov prevádzkujeme na nostalgické jazdy.
Reply on: JamaVOku #118641:
Hej, to by nebolo zlé.
Reply on: drink #118639:
Nie. Desiro. Bageta by bolo vhodné vozidlo napríklad na trať Kvetoslavov - Šamorín ? .
Reply on: Ik280T #118637:
Povedal by som, že nielen na väčšinu miest ale že dokonca na KAŽDÉ miesto v Bratisalva se dá ODNIEKIAĽ dostať do 10 minút bez prestupu, dokonca aj bez použitia MHD.
Ale ak sa dá v Bratislave dostať na väčšinu miest do 10 min. bez prestupu, tak načo by bol prestupný lístok?
A k tomu ďalšiemu: Buspruhy patria DPB?
Odbočenie z Apolla na Bosákovu nie je možné zo stavebných dôvodoov, čo to má spoločného s DPB?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: slavius #118573:
Ja by som to príliš vážne nebral. Myslím, že zatiaľ neexistuje nijaký právoplatný rozsudok, ktorý by názory takýchto tiežporadcov potvrdzoval (ak by existoval, nepochybne by to s radosťou vytrúbili do sveta). Ani si celkom dobre neviem predstaviť, ako by skutočnosť, že policajt odovzdal osobné údaje Jožka Mrkvičku DPB neoprávnene, vplývala na fakt, že Jožko Mrkvička cestoval načierno a je povinný zaplatiť pokutu.
Cestoval načierno? Cestoval.
Narábal DPB s jeho osobnými údajmi neoprávnene? Nenarábal, pretože takéto narábanie zákon priamo predpokladá.
Jožko Mrkvička by možno mohol dosiahnuť nejaký postih policajta, ak by napadol policajtov postup a súd by usúdil, že policajt postúpil jeho osobné údaje neoprávnene. Avšak aj tu si treba položiť otázku: poškodil policajt J.M. tým, že odovdzal jeho osobné údaje niekomu, kto na ne má právny nárok? Inými slovami, J.M. nemá právny nárok na utajenie svojich osobných údajov pred DPB, ak cestoval načierno.
Toľko môj názor. Že je mylný, uznám, až bude nejaký rozsudok, ktorý skonštatuje opak. (Pani právnička by sa mohla iniciatívne nechať chytiť, skontrolovať policajtami a potom skúšať slovnú ekvilibristiku pred súdom.)
A pre každého, kto nechce, aby DPB disponoval jeho osobnými údajmi, mám dve rady:
1. necestovať MHD,
2. cviknúť si.
Tu L147 treba potiahnut aspon na Zochovu, tak sa vytvori priame spojenie do centra mesta, lebo takto je to linka odnikadial nikam..

Inak ten nater (alebo co to je) na tych minibusoch je perfektny, kiezby tak nejak vyzeral cely vozovy park..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: drink #118639:
Malé pišišvory typu 81x sú vhodné na krátke vzdialenosti typu Prievidza-Horná Štubňa či Prievidza-Topoľčany, ale nie na dlhé vzdialenosti. Predovšetkým kvôli slabému komfortu. Je pravda, že 813 je lepšia než 810, ale to nič nemení na skutočnosti, že ani 813 nie je vhodná na trasy typu Žilina-Zvolen.
Na druhej strane nie je logické (pretože to nie je ani ekonomické) voziť vlaky súpravami 750+2 B*. ZSSK má skrátka strašnú medzeru vo vozidlovom parku - buď robustná mašina a klasy, alebo ľahučký dvojosáčik. Chcelo by to niečo medzi tým. Kredence a krokodíly nemajú nástupcov.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: drink #118638:
Totálna čierna diera. Stačia tieto tri slová?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #118631:

CP sú v predaji už od pondelka a prímestské platia od 14.12.
http://www.slovaklines.sk/aktuality/nove-cestovne-poriadky-uz-v-predaji.html
Reply on: JamaVOku #118641:
pardon gramaticka chybycka: hodily ->> hodili ?
Reply on: drink #118639:
Najlepšie by tam podľa mňa aj tak boli 5047 ☺ Tie by sa tam fakt hodily ?
Na zastavkach s JCD sa objavuju letaky s informaciami ako sa dostat k jednotlivym obchodnym centram a hypermarketom za co DPB jednoznacne chvalim ? ? ?
Reply on: S499.1023 #118537:
"Bageta nie je vhodné vozidlo na BA-KN" - prečo? Radšej 810+010+...?
Reply on: Martin Fundárek #118499:
"ja by som posúdil rentabilnosť za chvíľu a troma slovami" - posúď, aj troma vetami.
Reply on: S499.1023 #118636:
V podstate sa dnes v BA da dostat na vacsinu miest do 10 min bez prestupu. No teda ked si nevyuzival nikdy 10min listok na prestup, ako to potom vies posudit? Nehovorim ze bez toho listku bude nasledovat odliv cestujucich ale urcite to nikoho nepotesi, takze DPB by si mal pockat az sa bude darit dodrziavat grafikony a mat vozovy park na urovni tych miesto co takuto tarifu prevadzkuju a potom robit taketo razne kroky. Zatial k najpodstatnejsim ako rozsirovanie Buspruhov, kupa NP vozidiel a zavedenie normalneho intervalu na elektrickovych linkach s mensim poctom liniek nedoslo ani po niekolkych rokoch slubovania. Najvacsie minus je neobnovene odbocenie z mosta Apollo na Bosakovu vdaka ktoremu sa z nosnej 68 stala podnosna, a ani po presmerovani cez Ovsiste nikoho nenapadlo ju posilnit na interval 3/10/5//10.
Reply on: Ik280T #118632:
Normálne, prečo by som ich nemohol porovnávať? O Brne si napísal sám, v Ostrave majú aj krátkodobé časové lístky s obmedzenou zónovou platnosťou. Ostatne, vezmime si to z dsruhej strany - kde v meste porovnateľnej veľkosti s BA je základný, 10-15 minútový lístok prestupný?
Mňa nerieš, ja som 10-minútový lístok nikdy na cestovanie s prestupom nevyužíval.
Podla mna vobec nejde o to, ci sa da do 10/15 minut prestupit. Na zakladny listok nebola naviazana pokuta, zakladny listok by bol 60 minutovy (doteraz 30 min.). Prestupovanie pri kratkej dobe platnosti zbytocne vyraba sedych pasazierov.
Reply on: Ike #118633:
O zruseni 901 mozeme snivat. DPB bude linku kryt argumentami o trendoch a BID, len furt nevie vysvetlit preco teda aj nespravi linku do Rajky. Rakusko na 901 neplati nic, vsetko hradi DP z toho co si cestujuci v BA platia. Peticia na 901 je sfalsovana, linka je spravena na ziadost jednej pani co tam ma 3 firmy a kancelariu ma na Cernysevskeho (meno neviem). Na jej ziadost premava linka 901 do Wolfiku, pre tych 10 Slovakov co v tych firmach pracuju. Takze ti co poctivo prispievaju do kasy DP, nedobrovolne platia cca 38 spojov pre 10 ludi. Nic by som nepovedal keby tie spoje sli v zaciatok a koniec pracovnej doby,to ze tam ostane 5 ludi mozno do 20 az 22 uz fakt neni dovod na dalsie spoje. Naproti tomu v Rajke zije 800 Slovakov, z ktorych cast prejavila zaujem o linku do Bratislavy, plus zaujem prejavili aj obcania Madarskej narodnosti, a tiez Slovaci z Bezenye, Dunakiliti, Hegyeshalom, Mosonmagyrovar,... Myslim, ze ovela viac dovodov na ziadost o linku do BA maju Slovaci v Rajke ako tych 10 obcasnych cestujucich pod palcom akejsi fuchtle co ma na magistrate znamosti. Aj keby len 25% Slovakov z Rajky naozaj linku vyuzivalo stale by to bolo 200 cestujucich + prilahle dediny + obcania MR.

P.S.:Mozno som popisal zbytocnosti, ale neviem kolko ste vy popisali o tej linke tu, tak som sa snazil o tom pripade popisat co najviac co viem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.