Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #118482:
jaaaj uz rozumiem... polopatisticky ze vlaky medzi TT a BA nebudu mat SADisticky interval, ale budu mat napr
00/15/30/45 (priklad) v spicke a 00 v sedle... nie?

dakujem 🙂
Reply on: Ámos #118480:
Až na to, že tam ten takt je už roky rokúce ale nejako zabúdajú na jeho rozširovanie. A nehovoriac o tom, že ak je takt diaľkových vlakov a už nie je na prípojných tratiach, tak prípoje vychádzajú "ako to vyšlo".
Reply on: Ámos #118480:
Len je trochu paradoxom ze pri dialkovych vlakoch ho zavadzaju, ale pri regionalnych (kde je jeho zmysel vacsi) nie.
Reply on: Ike #118481:
Interval 😉
Reply on: Ike #118481:
takt je preneseny z hudby. Mas 2/4 takt tak to znamena, ze v tychto intervaloch mas udany rytmus. A tak je to aj s vlakom. Presnych intervaloch kazdu ti ide vlak do rovnakej relacie.
Takt je presne to iste ako v MHD pravidelny interval kazdu hodinu.
Reply on: Ámos #118480:
mozete mi vysvetlit, co je to ten "takt"? ?
Prave bolo na TA3, ze ZSSK zavadza s novym cestovnym poriadkom pravidelny dvojhodinovy takt pre rychliky medzi BA - ZA - KE a BA - ZV - BB.
Tak predsalen vedia co to je. Mozno od buduceho pribudnu dalsie relacie s taktom ?
Reply on: Majo #118477:
otazka je, ci ten vlak na danej relacii kapacitne stacil alebo nestacil. Nie, ze tam nesla nejaka gorila s piatimi Bhckami zavesenymi alebo co ja viem co tam bezne jazdi a v kazdom sedelo 5 ludi.
Proste ak 813+913 stacia na vozenie ludi medzi Zvolenom a Zilinou, tak ich nasadenie je plne OK.
Reply on: Majo #118477:
Súhlasím s tebou. Silou mocou to dávajú tam, kde bežne jazdievali Bdtmee a teraz tam idú 2x bagety. To podľa mňa nestačí.
Reply on: Solider #118468:
Bageta je síce vydarená, ale tak pre trať Zohor - Záhorská Ves. Ale také vlaky ako Zvolen - Žilina obsluhovať Bagetou, to už považujem naozaj za zvrhlosť. V lete dokonca aj vlak Zr Kremničan obsluhovala bageta. Keby tu niekto silou mocou nepreferoval domácich (re)konštruktérov (teda ŽOSky), mohla Zločinecká spoločnosť radšej kúpiť nejaké ojazdené štvornápravové motoráky zo zahraničia, keď už nie nové.
myslel som v predchadzajucom prispevku samozrejme pomoze tunelu.
Reply on: sony9 #118471:
rekonstrukcia tunela by mala zacat niekedy medzi februarom a aprilom a mala by trvat 6-8 mesiacov. Take su posledne informacie. Ak chces presnejsie napis si na DPB.
Reply on: sony9 #118471:
Však Ti to napísal Solider dosť jasne. Rekonštrukcia prebehne určite na budúci rok, už sú na to vyčlenené financie z rozpočtu. Kedy sa začne, nevie ešte nikto, lebo nemôžeš vedieť, či v marci nebude mrznúť. A to by sa robilo dosť blbo.
faktom je, ze tunel je v zlom stave, ale neviem ci SONY9 tym ze sa tu bude rozhorcovat pomoze tunele.
Reply on: Kami #118398:
je to vec definicie, co si kazda krajina vylobuje u EU a ako si dane programy zadefinuje...

co myslis filialka je financovana z coho ? no OP doprava, ale nastastie to nebolo v kompetencii mesta..

to ze BA a VUC BA nekomunikovali je druha vec 😉

cize, ano teraz sa to uz zmenit neda, ale v 2006 sa odosielal ramec do bruselu a predtym sa to dalo 😉

praha mala miliardy na metro priklepnute skorej, ako sme mi poslali ramec do bruselu ..

a este perlicka, z OP doprava od roku 2006 doteraz nebola vycerpana ani jedna jedina koruna .. pardnom ani jeden jediny cent ..
vies solider, plany urcite su, ale ved cez ten tunel prejde denne okolo 200-300 spojov. nemozu si dovolit ho len tak uzavriet. elektricky budu potom chodit asi popri parlamente. a naplanovat to je rozdiel ako uskutocnit. takze pytam sa este raz ci vobec ak ano tak kedy budu tunel rekonstruovat. odpovedou nie je "niekedy na jar ho uzavru na minimalne na 10 mesiacov."
Reply on: Solider #118463:
Mne sa zas pri označení Bh vyjaví spomienka na staré dobré časy, kedy som sa na určitých regionálnych vlakoch viezol práve v týchto vozňoch a dnes sa tam veziem v jednej zo 100 variácií modernizovaného šukafónu natlačený na kraji maximálne nepohodlného sedadla.

Re #118466 Ámos: Tak tie určite nezačne ometať nikto, iba ak kvôli prevozu do múzea. Teraz majú modré gumy nový tunel, ktorým je 756, ktorá pri prvej skúšobnej jazde na trati zdochla. Ale hlavne, že ŽOS Zvolen dostala zákazku. ?

Re #118467 sony9: Začne sa budúci rok. A nepreháňaj, keby hrozilo, že sa zosype, už dávno tade nič nejazdí...
Reply on: sony9 #118467:
Ty si myslíš, že rekonštrukcia tunela sa neplánuje? Aby si nebol prekvapený, keď na niekedy v jari ho uzavrú minimálne na 10 mesiacov.
Reply on: Ámos #118466:
ZSSK Cargo urobilo z jednej 750 prototyp 756.001 na vozbu svojich nákladných vlakov a plánujú aj ďalšie. Inak, 755 by som neoživoval, lebo sa Ti to za tie peniaze vynaložené za to nemusí oplatiť.

A zabudol si na Zvolen, ten pre ZSSK robí tzv. bagety, čiže 813-913. Už ich urobil 24 a ešte nejakých 15 - 20 určite urobia. Opäť reinkarnované šukafóny. Ale toto je celkom podarená rekonštrukcia, oproti tým spackaným Bmee > Bmeer.
kedy uz konecne zrekonstruuje DPB ten tunel. ved to je katastrofa.V tuneli je potrebne vykonat rekonstrukciu kolajoveho aj trolejoveho vedenia. cely hradny kopec je staticky naruseny a ta stolna ktora vychadza na palisadach, ved to je otrasne. to je fakt take tazke najst asi 150 milionov SKK? ved radsej budem v spinavom vozidle ako keby sa mal na mna zosypat tunel.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.