Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Linku 58 využívajú občas aj študenti nakoľko STU má na Technickej Laboratória Betónových konštrukcií (minule so spolužiakmi nás bolo 15 v 58)
Reply on: frenky #117151:
Môj pohľad na 57: 20/60/20/US//60. Prevádzková doba po-pia: 5:30 - 18:15, US 21:45 odchod z JD. Na víkend mám tvoj názor. Všetky spoje by premávali cez Žabí majer na Stavivá.
Reply on: 810zssk #117187:
Super nápad ? ja by som to ešte doplnil takto :

51 : nechať ako je, len interval ráno prilepšiť medzi 7 a 8:30 na 20 minút

57 : Žabí majer/Stavivá - Jurajov Dvor (12/20/12//30) - minibus

58 : Lopenícka - OD Slimák - Mierová kolónia - Rádiová - Technická (30//60) - minibus

K tej 65 a 67, som počul niekde, že sa ich trasy plánujú spojiť a bude to jedna linka s intervalom 15/30/15//30. ?
Reply on: Ike #117166:
Nejde tu o to, či niekto by chodil z Ivánky na Zlaté piesky na bicykli každý deň, problém je inde - t.j. vybudujú sa mimoúrovňové križovatky, rôzne nebezpečné úseky a aj tomu potenciálnemu víkendovému cyklistovi, čo i len chce do susednej obce, prakticky ide o život.

Môžeš si brať príklad z cesty medzi Grinavou a Račou - cyklisti po krajnici jazdia i keď je to pre nich nepríjemné a nebezpečné, pretože nemajú na výber.

Celé je to o tom, že už len ak sa niečo stavia, nikomu ani nenapadne, že sa na sto percent nájde potenciálny "hlupák", kvôli ktorému by oplatila drbnúť aspoň značka upozorňujúca na cyklistu na krajnici. Je to to najmenej, čo sa môže v tomto štáte pre ako-takú bezpečnosť nemotorizovaných ľudí spraviť. ❗
Reply on: Ámos #117186:
V rozbijani systemu zavadzanim takychto nekoncepcnych spajani. Navyse - v pripade zapchy medzi Grobom a Pieskami by ti meskala aj 57. Cestujuci na 57 by ti urcite podakovali ze si im tie meskania zaviedol aby ziskali skvele spojenie s Chorvatskym Grobom.

Osobne by som to skor riesil spojenim so 65, alebo 67 (i ked stale by tu bol meskaci problem). Dalsia moznost je zavedenie minibusovej linky, ktora by mala trasu Technicka - Mierova kolonia (ako L58) - Jurajov dvor - Zabi majer (ako L57).

PAL = primestska autobusova linka
Reply on: 810zssk #117185:
a ako tomu spojenie 57+630 oporuje?
Co je PAL?
Reply on: Ámos #117184:
Pre kolko ludi by to bolo zaujimave? Bolo by ich dost na vznik tohto paskvilu MHD a PAL? To tam rovno mozme dat autobusy zo Senca.

Ja som naopak presvedceny ze cesta ktorou by sa malo pokracovat su nosne linky a k nim pripojne linky do menej vytazenych smerov.
Reply on: 810zssk #117180:
Ano moze byt zaujimava pre ludi z Vajnor a Grobu, ktori pracuju na Majeri.
Okrem ineho nemam rad milion kratkych liniek. Sposobuju neprehladnost systemu hromadnej dopravy.
Reply on: Mike #117182:
Teda 51 by bola zrušená.
Reply on: Ámos #117177:
Hej, to by šlo...ale ja by som dal skôr 58: Technická - Rádiová - Mierová Kolónia - Vajnorská - Odborárska - Nobelova - Voz. Krasňany, ako tangenciálnu linku, ktorá križuje dve električkové radiály a jednú trolejbusovú...
151 z Lopeníckej cez Slimák Tehelnú na Trnko a späť Tehelná Račianska - Lopenícka. Lenže to rozbité spojenie Nobelova- Poflus - Poliklinika Tehelná priamou linkou by neprešlo cez Miú N. Mesto ?
Reply on: geodeath #117136:
Naopak, ja si myslim ze ten update je velmi poucny. Ukazuje ze metro nemusi ist pod zemou a rychlodraha moze byt vedena aj na povrchu, resp. nad nim.

A ten kto to mesto navstivil vie ze to funguje.
Reply on: Ámos #117179:
Povedz jednu vec ktoru by si tym ziskal. Mas snad dojem ze relacia Chorvatsky Grob - Zabi majer je nejaka extra zaujimava?
Reply on: 810zssk #117178:
ked to ty tvrdis!
Reply on: Ámos #117170:
Nebolo.
Reply on: Mike #117175:
V kazdom pripade by sa dalo obetovat konecna 58 na ZST Nove mesto s trasou Technicka - Radiova - Mierova kolonia - Magnetova (prestup elektricky) Voz. Jurajov dvor - Staviva/Žabí majer.
Mohlo by to ludom z 57 pomoct kedze by vznikol prestup na dalsie linky ako 63, 53, 204, 205 a po novom aj 96. Ale prisli by o prestup na 50 a 1.
Reply on: geodeath #117174:
Je neuveritelne ako ty dokazes okamzite rozhodnut kam autobus ma a kam nema chodit, kde spojenie treba a kde nie. Stale len potvrdzujes, ze debata s tebou na temu linkove vedenie je zbytocna.
Reply on: geodeath #117174:
58 na Technickú treba, chodia ňou ľudia z tých firiem, čo tam sídlia.. a občas aj záhradkári z Bočnej.. akurát že počas špičiek je tam max. 6 ľudí na spoj a počas sedla 1-2 a často 0.
Reply on: Ámos #117173:
však tam je povolený prejazd cez priecestie nie? bola by to len trasa Mierová kolónia - Vajnorská - Jurajov dvor - Bojnická - Žabí majer / Stavivá. Na Technickú chodí 58 skoro stále prázdna, takže ju tam neni treba, prípadne sa opýtaj Solidera, ten ju má odsledovanú.
Reply on: geodeath #117171:
a ako by si viedol 58?
Reply on: marian555 #117165:
to je moskovská elina ale co to tam robi fakt neviem...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.