Tak to nič. Z tadiaľ nás nikto neučí našťastie, ale bude - nanešťastie asi,že? No ako často mávate labáky a myslím, že betón sa učí až v letnom semestri druhého ročníka nie? Je aj na druhom stupni potom?
Môj pohľad na 57: 20/60/20/US//60. Prevádzková doba po-pia: 5:30 - 18:15, US 21:45 odchod z JD. Na víkend mám tvoj názor. Všetky spoje by premávali cez Žabí majer na Stavivá.
Nejde tu o to, či niekto by chodil z Ivánky na Zlaté piesky na bicykli každý deň, problém je inde - t.j. vybudujú sa mimoúrovňové križovatky, rôzne nebezpečné úseky a aj tomu potenciálnemu víkendovému cyklistovi, čo i len chce do susednej obce, prakticky ide o život.
Môžeš si brať príklad z cesty medzi Grinavou a Račou - cyklisti po krajnici jazdia i keď je to pre nich nepríjemné a nebezpečné, pretože nemajú na výber.
Celé je to o tom, že už len ak sa niečo stavia, nikomu ani nenapadne, že sa na sto percent nájde potenciálny "hlupák", kvôli ktorému by oplatila drbnúť aspoň značka upozorňujúca na cyklistu na krajnici. Je to to najmenej, čo sa môže v tomto štáte pre ako-takú bezpečnosť nemotorizovaných ľudí spraviť.
V rozbijani systemu zavadzanim takychto nekoncepcnych spajani. Navyse - v pripade zapchy medzi Grobom a Pieskami by ti meskala aj 57. Cestujuci na 57 by ti urcite podakovali ze si im tie meskania zaviedol aby ziskali skvele spojenie s Chorvatskym Grobom.
Osobne by som to skor riesil spojenim so 65, alebo 67 (i ked stale by tu bol meskaci problem). Dalsia moznost je zavedenie minibusovej linky, ktora by mala trasu Technicka - Mierova kolonia (ako L58) - Jurajov dvor - Zabi majer (ako L57).
Ano moze byt zaujimava pre ludi z Vajnor a Grobu, ktori pracuju na Majeri.
Okrem ineho nemam rad milion kratkych liniek. Sposobuju neprehladnost systemu hromadnej dopravy.
Hej, to by šlo...ale ja by som dal skôr 58: Technická - Rádiová - Mierová Kolónia - Vajnorská - Odborárska - Nobelova - Voz. Krasňany, ako tangenciálnu linku, ktorá križuje dve električkové radiály a jednú trolejbusovú...
151 z Lopeníckej cez Slimák Tehelnú na Trnko a späť Tehelná Račianska - Lopenícka. Lenže to rozbité spojenie Nobelova- Poflus - Poliklinika Tehelná priamou linkou by neprešlo cez Miú N. Mesto ?
V kazdom pripade by sa dalo obetovat konecna 58 na ZST Nove mesto s trasou Technicka - Radiova - Mierova kolonia - Magnetova (prestup elektricky) Voz. Jurajov dvor - Staviva/Žabí majer.
Mohlo by to ludom z 57 pomoct kedze by vznikol prestup na dalsie linky ako 63, 53, 204, 205 a po novom aj 96. Ale prisli by o prestup na 50 a 1.
Je neuveritelne ako ty dokazes okamzite rozhodnut kam autobus ma a kam nema chodit, kde spojenie treba a kde nie. Stale len potvrdzujes, ze debata s tebou na temu linkove vedenie je zbytocna.
58 na Technickú treba, chodia ňou ľudia z tých firiem, čo tam sídlia.. a občas aj záhradkári z Bočnej.. akurát že počas špičiek je tam max. 6 ľudí na spoj a počas sedla 1-2 a často 0.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
Môžeš si brať príklad z cesty medzi Grinavou a Račou - cyklisti po krajnici jazdia i keď je to pre nich nepríjemné a nebezpečné, pretože nemajú na výber.
Celé je to o tom, že už len ak sa niečo stavia, nikomu ani nenapadne, že sa na sto percent nájde potenciálny "hlupák", kvôli ktorému by oplatila drbnúť aspoň značka upozorňujúca na cyklistu na krajnici. Je to to najmenej, čo sa môže v tomto štáte pre ako-takú bezpečnosť nemotorizovaných ľudí spraviť.