však tam je povolený prejazd cez priecestie nie? bola by to len trasa Mierová kolónia - Vajnorská - Jurajov dvor - Bojnická - Žabí majer / Stavivá. Na Technickú chodí 58 skoro stále prázdna, takže ju tam neni treba, prípadne sa opýtaj Solidera, ten ju má odsledovanú.
No a preto sú tam v po-pi SORy... Iná vec je, že pokiaľ sorov nie je dosť k dispozícií, dajú tam cng vrakosu. (Krátky km priebeh, nemusí ísť tankovať z linky a aj keby, dá sa to bez vynechaného kola a s inimom jalových m. ? )
nesúhlas... tretí pruh v danom úseku potrebný nie je... pri aktuálnych aj výhľadových intenzitách dopravy v predmetnom úseku by sa aktuálne žiadalo doplniť inteligentný dopravný systém.... ?
Ani ja si to nemyslim... Ale bavime sa o prioritach a o rozmere funkcnosti.
Ten chodnik medzi Modrou a Pezinkom nie je nevyhnutny. Netvrdim, ze ho nechcem, ja mam rad cykloturizmus a podporil by som kazdy takyto projekt, no vacsina ludi ho aj tak bude vyzivat skor na rekreacne ucely ako na transportne. V takomto pocasi, alebo ked nasnezi, ti kazdy obyvatel Modry (mozno na par vynimiek) odmietne cestovat na bicykli do prace do Pezinku, alebo na prestup do BA. A z hladiska udrzatelnosti je takyto chodnik irrelevantny. A myslim ze ma skor lokalny vyznam, maximalne vramci okresu Pezinok a mali by sa o nho zaujimat mesta Pezinok a Modra, ako o sluzbu (rekreacnu) pre svojich obyvatelov.
Rozsirenie Seneckej cesty je ina vec. Je to zabezpecenie kvalitnej dopravy medzi mestami a obcami okresu Senec, Trnava, Galanta pre akademicku/pracovnu dochadzku do Bratislavy. Uz to nie je nieco co je dobrovolne (relax) ale nieco, co je potrebne (zamestnanie). Navyse tato cesta je cesta 1.triedy a ma nadregioalny vyznam. V pripade uzavery dialnice D1 dokonca celostatny. Uz to nie je len medzi obcami ale je to dolezite vramci kraja/krajov.
Myslim ze ocvhat Velkeho Bielu a Senca obyvatelia uvitaju tiez a tiez to z hladiska autobusovej a tranzitnej dopravy nie je nieco zle, ale skor prinos, ze dialkove linky nemusia ist cez Biel a Senec 40kou. A na toto niekto povie ze to nie je udrzatelne...
Co by bolo udrzatelne? v roku 1800 obohnat Bratislavu plotom a tahat odtial cyklochodniky?
Neviem ci si ivanbuto pomylil mesto s krajom. Podporovat cyklodopravu (ale jej dopravny, nie turisticky vyznam) v ramci mesta by mala byt priorita cislo jedna. Podporovat vsak jej vyznam na urovni kraja je hlupost, lebo rad by som videl tych namakancov v oblekoch a zeny s lodickami ako kazdy den slapu zo zamestnania a spat 30km denne v kazdom pocasi. Turisticky vyznam by mal byt tiez dolezity, ale to uz nie je vec kraja ale samosprav obci... a malo by to byt v ich zaujme...
DPB namiesto toho tie minibusy zavádza tam kde nepremávajú žiadne spoje a tam kde by mohli šetriť nechodia. Radšej vymýšľajú kde ubrať na nosných linkách. Najprv by si mali spraviť poriadok v tých linkách čo už existujú a nielen autobusových ale aj električkových ?
Ja som si doteraz myslel, že 57 má hodinový interval cez víkendy a zachádza na Stavivá a to je hodinový interval oddelene na obe konečné, teda interval 30min v úseku dve či tri zastávky ?
Mne ide hlavne o vikend. Vozis tam totiz minimum ludi, tych zahradkarov tiez nie je tolko, aby sa tam uzivil 30min interval s 12m vozidlom, nie je ich dokonca ani tolko, aby sa tam pri totoznom intervale uzivilo 9,5m vozidlo. Jednoducho, bud cez vikend 60min interval v case 9-18, potazmo teda v lete 8-20, alebo Sprinter pri 30min intervale.
Kámoš tam pracuje na Žabom majeri v nejakej projektantskej firme, tak preto viem a keď som tam bol pred 4 rokmi tak tam bol aj dáky asi colný sklad lebo tam bolo odparkovaných veľa prívesov. Určite by som tam nechal minimálne v intervale 60 až 120min pre potreby záhradkárov premávať aspoň tieto spoje 57. Zvyšné spoje by mohli byť robené podľa potreby daných podnikov a počtu zamestnancov kt. využívajú MHD : IAD. Dokedy by to časovo malo premávať je ťažko rozhodnúť, najmä v lete kedy ľudia chodia zo záhrad aj neskoro večer. Čiže premávku do 22 by som ponechal tak ako je ? ešte chcem doplniť, že mapa mi ukázala na poštu na Bojníckej a na konečnej Stavivá sídli akýsi Coleman s.r.o. Ešte keď si pozrieš na mapyzoznam.sk alebo atlas.sk pôdorysný charakter budov, tak by mohlo ísť o viacero podnikov v danej oblasti, niesp však na mape popísané ?
geodeath