Fakt ľudia nevedia rozmýšľať keď dačo robia. Aj v uliciach by mohlo byť menej áut keby za každým "prdnutím" necestovali autom a najlepšie 1človek/auto. Poznám človeka čo je tak naviazaný na auto, že býva pri zastávke Hrobákova a prácu má 400m od zastávky Farského. Napriek tomu si vozí riť v aute a to takto : ráno domov-práca, potom na obed si odíde na dve hodiny len tak z práce autíčkom po meste nahánať akcie, samozrejme debilný zamestnávateľ jej benzín platí, okrem toho je to firemné auto a p94ka sa vozí za firemné po meste zbytočne, v práci hovno spraví a potom nervačí ? čiže kopa ľudí čo má auto alebo vozenie sa zadarmo nevie rozmýšľať vôbec a firmy to ochotne platia.
Tak načo sa potom seniori vezú z Račianskej do Tesca na Kamennom? Denno denne ich je plná 11. Keď tak pozrem po vozni 11, tak 50% tam sú dôchodci a to je minimum.
Ľahko načrtnem čo asi tak mám na mysli. DPB by mohol oskúšať ten návrh dve linky na jednu radiálu s 8 min intervalom. Teda otestovať aj ako by sa uživila jedna linka v úseku Zlaté piesky - Zátišie s takým intervalom ako navrhoval audit´05. Hlavne uvážiť či by sa tie prázdne vozidlá z/do Hlavnej stanice nedali použiť inak = efektívnejšie na linky idúce do centra nie okrajovo na Vazku a I.Karvaša.
Počuj keď bude linka 35 robená s dvoma šoférmi, tak potom si dačo môžme povedať. Lebo 180 je totálne na prd. Nejazdí vôbec v rannej špičke ale po nej a končí o 18. Čiže úplne presne nastavená na jednu 8h. šichtu. Ten spoj je robený polovičato a stojí za veľké... Ak nájdu zrazu dvoch šoférov na 35 a pričom pri 180 to bude problém, tak potom môžeš dačo povedať. Ja osobne vzhľadom na to, že Chruňo Z. si tam robí renomé, to vidím jendnoznačne tak, že tá linka bude premávaťvo väčšom časovom rozpätí ako 180, čo by mi nevadilo, ale princíp mi vadí - na 180 niet šoféra na väčšiu premávku a na 35 zrazu je? Ja osobne navrhujem jednu z týchto možností :
a) Nasadenie minibusu a rozšírenie premávky na čas od 6 do 20.
b) zrušenie linky a ten jeden SOR dať na linku 80 = určené spoje 80 by premávali od Matadorky k Cintorínu. Pochopiteľne by sa otáčali okolo bloku RD.
Do pekla, Dunco! Neries tu druhy krat tu istu hovadinu. Nema zmysel redukovat len v KV / Dubravke, lebo ti ten system uplne spadne. Ja som za prestupne linkovanie ED, ale len celoplosne. A pre tvoju info: preklady kludne mozes urobit aj ked pojde vsetko cez nabrezie, to s tym vobec nesuvisi..
Akurat mozno by som po dobu tej rekonstrukcie spojil 1 a 13 do 1 Dubravka - Hlavna stanica a obnovil 6, ale po zmenenej trase:
ZST Nove Mesto - Trnavske myto - Vazovova - Obchodna - SNP - L.Stura - Safko - SNP - Obchodna - Vazovova - Trnavske myto - ZST Nove Mesto
Rozhodne nepatrim k tym diskutujucim ktorym ta linka vyslovene vadi (zavadzat malo vytazene linky po BA nie je problem ak sa tym obsluzi nova oblast - ale zasa nie uplne prazdne.. navyse tato bude mozno dost plna), ja mam problem s tym ze tato linka sa ma zavadzat prave v KV vzhladom na to ze Branko si tam musi urobit kampan. Keby sa obdobne linky zavadzali vo viacerych oblastiach nie som proti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
BTW, aj vlaky obvykle nehoria a požiarne zabezpečenie Eurotunela začali riešiť, až keď tam na prvom zhorel náklad.