Rozhodne nepatrim k tym diskutujucim ktorym ta linka vyslovene vadi (zavadzat malo vytazene linky po BA nie je problem ak sa tym obsluzi nova oblast - ale zasa nie uplne prazdne.. navyse tato bude mozno dost plna), ja mam problem s tym ze tato linka sa ma zavadzat prave v KV vzhladom na to ze Branko si tam musi urobit kampan. Keby sa obdobne linky zavadzali vo viacerych oblastiach nie som proti.
K tomuto sa chcem spýtať, že či linky 1,5 a 9 pôjdu cez Jesenského? Ak hej tak to bude dobrá kravina keď ani v čase rekonštrukcie tunela sa neodhodlá DPB k redukcii počtu liniek. To zas bude 2 až 3 spoje naraz a potom nič ?
To je mi jasné, z tohoto hladiska to je logické nelogické to je však z hľadiska, ktoré už tu pitváme 0,5roka a nielen my ale aj médiá - VYŤAŽENOSŤ. Čiže načo neskoré večerné spoje?!
Tak, ale potom sa môžme baviť o zbytočnosti celej linky ako takej. Ale tvoj problém bol s odchodom o 23:30 (inak, nie je to posledný odchod dennej linky z konečnej, posledná 93 ide do mesta ešte neskôr) a ten je tam len z toho dôvodu, že z mesta odchádza posledný spoj o 23:10 a o 23:30 sa vracia.
Ja som tam nič nepísal o nocovaní ? načo myslíš, ty úchyle?! ? ? už by si nocoval a stanoval čoooo? ? Ale seriózne - keď za svetlého dňa počas špičky 6-8 a 14-17 sa tam odvezie tipnem si 50 ľudí, tak večer to určite nebude ani 5% z celkového denného počtu prepravených pasažierov.
Vedel by mi niekto povedať, prečo posledné denné spoje odchádzajú najneskôr o 23:10 a napr. z Wolfsthalu sem majú ešte o 23:30 denný spoj?! Keď chce byť DPB tak trendový "á la západ" prečo nerobí denné spoje s odchodmi z konečných do polnoci?
Sorry ale doprava ľudí tam kde má byť 35 a 148 je najmenší problém. To, že na nosných autobusových linkách na ktoré je odkázaná Devínska Nová Ves, Petržalka a časť Ružinov jazdia dožívajúce 10 až 15 ročné autobusy nikoho nezaujíma. Detto platí pre "trolejbusové" Dolné hony, Trnávku a Kramáre. Tieto "linky" fakt zachránia dopravu. Rovno nech si na ten bus dajú reklamu pre komunálne voľby 2010 s nápisom "Vďaka Ďurovi Ďurkovskému".
To, žeby ten mikrobus dali na 180 a ten SOR použili rozumnejšie ich ani nenapadne. Okrem toho by mohli dať tej 180 interval 30min celotýždenne od 5 do 21 v pracovné dni a cez víkendy od 7 do 21.
Je viem, že ujo Branko blbosť hovoril. Lebo am premávala len 33, ale čo už keď on sa nikdy neviezol na DD okrem auta ničím iným... ? Jediné čo oceňujem, že na DD budeme mať všetky linky 3x, kde x nahrádza ďalšie číslo... No mňa by zaujímalo koľko ľudí bude 35 využívať...
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5215
"Nové dopravné karty sa bežne využívajú aj v MHD v Žiline, ale aj u mnohých ďalších dopravcov. Karta je elektronickou peňaženkou. Laicky povedané, máte tam viac priehradok, do ktorých môžete kredit nabíjať. Ak ste držiteľom karty Žilinskej SAD-ky, platí vám aj na úhradu cestovného v rámci Regionálneho integrovaného dopravného systému a môžete ju využívať aj pri cestovaní Rajeckou železnicou.
Zjednodušene povedané, jednu kartu a jeden kredit môžete využívať u všetkých dopravcov, ktorí fungujú, rovnako ako my, v systéme EM BASE. Sú tak označené pokladne v autobuse, autobusy, informácie majú zvyčajne dopravcovia aj na webe. Stačí Vám nabiť jeden kredit a cestujete...." - jaj, boze tak rad by som osobu co toto vyhlasila zazil v pozicii vodica a obuchal jej / mu kartu Slovak Lines o hlavu nech mi to uzna v SAD ZA ?
az na to, ze L32 nikdy tadial nepremavala ako to ujo vysvetloval. ale aspon budem mat priame spojenie na hlavnu stanicu ako kedysi L44, sice len jednosmerne, ale aspon daco ?
mimochodom uz by konecne mohli objasnit, na zaklade coho tie minibusy obstarali. ?
Valec