Linka ma sluzit Bratislavcanom a teda je to verejny zaujem. Navyse som presvedceny ze ak to bude tarifne zaintegrovane (no dobre, snivajte s nami) tak to moze byt dost vyuzite.
Takže noviny z KV. Neskôr sem dám aj video. Takže 32 bude mať pôvodnú trasu ako pred zavedením trlejbusov mala 33jka. A nová linka 35 bude jazdiť cez Sološnícku a bude jazdiť cez Karloveskú kde bude mať zástavky tam kde električky a potom sa cez Nad lúčkami vráti naspäť. Viac ukážky bude na videu.
Prekvapuje ma, že o tom imhd.sk aj dpb.sk informovali až po "funuse" (28. 10. 2008). Mám tomu rozumieť tak, že vodiči dotknutých liniek ani závozníci na 128-ke v nedeľu nevedeli, že sú tam naposledy? ?
Pred zavedením i zrušením linky, ako aj pred zmenou trasy sa, myslím, že infromuje v lepšom predstihu (teda ešte zopár dní od zverejnenia je možné využiť spojenie "po starom").
Keďže tie spoje (a cyklobus) premávali iba cez víkendy, mám za to, že sa o tom malo začať informovať najneskôr v piatok 24. 10. 2008.
A aj začiatok tejto dopravy na budúci rok by sa podľa mňa mohol stanoviť už teraz (na ľahko zapamätateľný dátum), teda od začiatku kalendárneho mesiaca, napr. od 1. 4. 2009...
Každopádne, mám dojem, že tento rok bola rekreačná doprava oproti minulosti najdlhšia: od 15. 3. 2008 do konca októbra, teda 26. 10. 2008 (ak sa mýlim, prosím, opravte ma).
pocul som o prihode ked sa vodic zrubal zo sedadla, nastastie bez nasledkov. Na I280 si zvykol opierat sa o radiacu paku. To iste skusil na otocke aj B 741, no spadol zo sedacky. Bolo to v malej rychlosti, no keby nevstal, autobus by sa dole kopcom rozbehol. Takze stava sa.
Sakra,teraz som to pozeral a ten vodic busu MHD tam uz nieje.Ale bol volakedy,ujujuuuj,takze pani vodici MHD,ktory bus ma pasy tak šup šup priputat sa za jazdy. ? ?
Ani neuvidis.Pretoze vodic autobusu MHD ma z vyhlasky vynimku na pasy v meste.Tak ako aj zasobovaci,vodici ozbrojenych sil,policajti,a co ja viem este kto. ?
Dávam do pozornosti posledné dve vety:
Mesto pritom plánuje obnoviť plavbu, no zatiaľ nie sú známe podrobnosti. Teoreticky by ho mohol začať prevádzkovať Dopravný podnik Bratislavy.
"Budeme sa musieť Makrokufra spýtať osobne. Ja som si tam nikdy žiadny pás nevšimol, s ohľadom na rok výroby som ho tam ani neočakával."
Väčšina Ik4x5 bezpečnostný pás naozaj má. Avšak na niektorých chýba tá spona do ktorej sa pás má zacvaknúť. A sú aj vozy, ktorým boli vymieňané sedačky za tie, čo majú aj Karosy CNG. Tam bezpečnostné pásy nie sú vôbec.
Budeme sa musieť Makrokufra spýtať osobne. Ja som si tam nikdy žiadny pás nevšimol, s ohľadom na rok výroby som ho tam ani neočakával.
Ale pokiaľ tam skutočne je, tak máš pravdu, platí povinnosť vodiča pripútať sa na mieste vybavenom bezpečnostným pásom. Výnimku majú len policajti, saniťáci, hádam ešte nejakí poštári a taxikári (tu v ČR už ani tí nie).
S ohľadom na tvorbu GVD v Maďarsku, kde to podlieha Národnému Dopravcovi a ľudovým tlakom ešte viac, ako v ČR, to nemusí znamenať vôbec nič. Ale proti autobusu ako prieskumníkovi tiež, ako som už písal, nič nemám. Ale nech to platí BA kraj a Moson Megye a nie DPB.
810zssk