Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #114357:
tak ja teda rozhodne nie... mám nejaké vedomosti a skúsenosti s týmito vecami, ale vedomosti dopravného inžiniera p. Hájka z Brna asi len tak niekto nedosiahne... Takže ja len poznám niekoho, kto to vie... ?
Reply on: geodeath #114359:
Bože môj, Dunčo, Tebe sa ako podarilo zase zaregistrovať?
Reply on: 810zssk #114349:
Pochybujem, že Amicus bude ryžovať viac ako Pannonia. Hovädá na ZSSK sa idú vyhovárať, že načo také spojenie udržovať keď tým nikto nechodí. Kto by aj chodil vlakom čo sem dojde o 23 a tam ide o 5 ráno? Ešte k tomu aj keď to má 7 či koľko vozňov, tak duplom to nebude praskať vo švíkoch. Máme tu však predsa pantografy, 811 resp teraz už 813+913, ktoré majú adekvátnu kapacitu tej trati. Nechápem tento systém. Do Rakúska ide každú hodinu vlak a to ako cez DNV, tak aj cez Petržalku.
Reply on: eripmav #114240:
klbovy trolejbus je rychlejsi. Ked si kupis o polovicu vacsie auto a zdvojnasobis vykon, tak asi nebudes pochybovat, ze bude rychlejsie, vsak?
Reply on: S499.1023 #114272:
A určite uznáš, že to bola neskutočná blbosť... Keby sa to netočilo v prostredí metra, tak na tom filme nie je zaujímavé nič, predovšetkým nie dej (resp. pokus o dej). Možno jediné, čo na tom filme stálo za to, bol strojvodca Béla (v kabíne vodiča, ktorá pripomínala kaplnku v najväčšej maďarskej Prdelháze), čo vždy prešvihol stanicu a ten "plyšový medvedík".

Re #114273 Ámos: Niežeby to malo nejaký vplyv na podstatu Tvojho príspevku, ale len pre upresnenie - viedenské ULFy sú 3- a 5-článkové, to na koncoch nie sú otočné kĺby, to len tak vyzerá.

Re #114277 S499.1023: Väčší výkon 15Tr je síce nespochybniteľný a rovnako v jeho prospech hovorí aj kratší pobyt na zastávkach pre väčší počet dverí, ale fakt je ten, že 15Tr-ky sa na nemalom počte rozbitých úsekov ciest zvyknú rozkývať (oveľa viac ako 14Tr) až do takej miery, že im padnú zberače (aj kvalita montáže ParoVodov má na tom svoj podiel), takže hrobusti sa radšej šuchcú, len aby náhodou nemuseli nedajbože výjsť z vozidla a naprávať ich... Nepochybujem o tom, že Ty si s nimi vedel jazdiť rýchlo a zároveň tak, aby Ti brká nepadli (a určite nielen Ty), ale nemôžeš čakať od priemerne (polo)inteligentného hrobusta, že to bude vedieť aj on, navyše ak razí teóriu o namáhaní sa do výšky svojho platu sa o to nebude ani pokúšať...

Re #114301 810zssk: To sa stáva, ak je slabá batéria, ale určite to nie je v 99% prípadov.

Re #114325 stevo: Len kvôli tomu, že momentálne tu nie je vôľa spraviť preferenciu ako sa patrí ešte netreba nad nezastavanou plochou v strede Petržalky postaviť betónové monštrum...

Re #114328 ivanbuto: Tá 208 by ich už ale v rannej špičke naozaj potrebovala...

Re #114332 ivanbuto: Jedine asi VLK, akurát ten robí v inej firme... ?

Re #114334 ivanbuto: Súhlasím s tou čitateľkou, sám som vo Vrakuni býval 16 rokov... Ak sa môže niekto sťažovať na dopravu, tak sú to práve Vrakunčania. Aby bolo sídlisko hlavného mesta (resp. časť sídliska) obsluhované cez víkend len jednou linkou s 30 min intervalom, tak to je už naozaj na zaplakanie... Navyše tie autobusy na 87-ke sa tam dokonca aj stretávajú (konkrétne na zast. Stavbárska), takže ak Ti utečú oba (nemáš teda možnosť odviezť sa na trolejbus ani na električku), môžeš čakať 30 min na ďalší alebo ísť pešo...

Re #114336 kecho: Tie uniformy, čo sa používali pred pár rokmi, boli pre použitie nevhodného materiálu v horúčavách nenositeľné (a boli to práve letné uniformy), takže sa zrušila povinnosť ich nosiť... Dúfam, že tieto budú príjemnejšie. Ale inak vítam ich zavedenie, každý slušný dopravca má vodičov v uniformách. Mne osobne sa najviac páčia uniformy DPMBB.
Reply on: TeBeCe #114354:
Áno, bolo to presne tam, situáciu som videl a na koľaji som nezaznamenal žiadne stojace električky, čiže to asi obchádzali "cez vozovňu", ako píše Peto02. Autobusári sa tiež vynašli.
Ja som zasa zažil najkurióznejšiu situáciu na L65 smerom z Vajnor do vozovne. Vodič pri Zlatých Pieskoch nezaregistroval zmenu trasy a išiel rovno. Nato mu cestujúci povedali nech ide po starej trase (Vajnorskej). On sa ospravedlňoval a na križovatke Vajnorská / Rožňavská zabočil doprava, do protismeru a chcel sa napojiť na starú trasu (Starú vajnorskú). Na konci protismerky stáli policajti, ktorých som tam videl vtedy prvý krát. Všetci so záujmom očakávali, čo nastane. Autobus sa napojil na starú trasu a policajti ostali na mieste, cestujúci sa dobre bavili.
Reply on: TeBeCe #114354:
inak dam ruku do ohna ze 98% vodicov co tade ide, nevie ze elina odbocujuca do arealu vozovne ma prednost 😃 velakrat ked tade idem okolo mna lietaju auta bez toho aby sa pozreli ci nejde elektricka
Reply on: Peon #114353:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=5007&idg=1&gi=100&gn=20&gs=e&gsd=&ghp=vajnorska&ghg=1

zjavne to muselo byt v mieste kde odbocuje autobus na fotografii k vozovni, teda v casti triangla, ktora ide priamo po vajnorskej.
Reply on: Peto02 #114345:
Nerozumiem celkom, kde bola tá nehoda (teda približne aký úsek trate bol neprejazdný), že sa to podarilo obísť cez vozovňu, keď tá má len jeden východ?
Reply on: m@rtin #114351:
fakt pekna 🙂
Reply on: Mikimaus #114347:
Podľa mňa to súvisí s posunom času, a v DPB sa to bude volať K2Y vírus. ?
Nove GVD:
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/002773-GVD-ZSR-20082009.asp

Spoje do Rajky teda koncia skor ako zacali ? Ale zas kto by mal zaujem bude moct v lete ist na nejaku vecernu rodinnu navstevu do Rajky s kombinaciou Jadran + Amicus ?
Reply on: S499.1023 #114321:
tak hej, v ramci minimalizacie zemnych uprav 😉
Reply on: Ike #114346:
To bude Y2K virus ? ? ?
preco je na listkoch datum 27.10.2000?
? Tak zazil v Bratislavskej MHD viacero kuriozit ale ta dnesna ma dostala. Zatial na mojom rebricku boli najvysie 3 situacie. Raz ked elektricka c.4 z Chatam Sofer odbocila do Tunela a vodic zareagoval az ked mal polku supravy za vyhybkou. Vtedy som isiel prvy krat v zivote v elektricke dozadu. Raz ked autobus c.39 nemohol od nabrezia odbocit pre blokadu na Staromestsku a tak isiel na Novy most, zliezol na Einsteinovu, hned zase nabehol na most a dosiel v pohode na Zochovu (ludia boli uplne paf). Posledny krat ma dostala situacia, ked pred par rokmi rovno pred mojimi ocami zacal na zastavke pri medickej zahrade horet pristrojovy panel trolejbusu c.208. Napriek vyzve vodica okamzite opustit trolejbus ludia nereagovali a ten ich musel doslova vyhanat. No a dnes to zacalo byt zaujime ako som stal na zastavke elektriciek zatisie a cakal na c.2 na Zlate psieky. Preleteli okolo zastavky hasici so zachrankou a uz som vedel ze sa nieco stalo. Okolo 10:00, zrazka kamiona s Octvaiou na elektrickovom priecesti pri vozovni Jurajov dvor. Nastastie sa to dalo obist. Cez vozovnu ? Mlady vodic zasiel do vozovne, prehodil jednu vyhybku, zacuval celou eketrickou do odbocky a vysiel pohodlne z vozovne. Parada ☺ Take veci sa bezne asi nestavaju ?
Reply on: Valec #114343:
Jááj, sorry, ja stále vnímam iba dve, nakoľko 1904 ešte vonku nebola ?
Reply on: Mike #114340:
Medvede som nemal na mysli, to je iný typ vozidla. Išlo mi hlavne o tieto tri nové Ivecá.
Reply on: Valec #114337:
Pre spokojnosť všetkých uchádzačov o prvenstvo v tendri, sa počet 240 rozdelí rovnými dielmi medzi všetkých zúčastnených.

Mimochodom už sú známi nejakí prihlásení do tendra?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.