na estakadach by to _podla mna_ malo ist od stareho mosta po nam. hraniciarov a odtial by to mohol byt klasicky urovnovy variant, ale s tym, ze krizovatky budu riesene mimourovnovo.. co by bohate stacilo a bolo by to lacnejsie .. a ani by to nedelilo petrzalku ..
Dokumentáciu vytyčovacích a porealizačných meraní by mal mať k dispozícii investor, ak tam nejaké geodetické práce prebehli. No tá sa dá upraviť tak, aby všetko sedelo.
Zaujímavejšie by bolo zohnať projekt a overiť, či bola električková trať realizovaná podľa neho. Možno sú v projekte naozaj krivé koľajnice, kvôli stromom, alebo vzdialenosti od komunikácie, alebo sú koľajnice projektované rovno + oblúk a niekto to pri realizácii domrvil.
Myslím, že ak niekto získa projektovú dokumentáciu, vie to jednoducho porovnať s realitou na mieste, ak nebol aj ten projekt dodatočne prerobený na základe skutočnosti, lebo aj to sa stáva.
Čo sa týka pocitu keď vojdem no klbáku a karaťsu plynovej Karosy tak jednoznačne vedie klbák. Tento piatok však som videl ako sa plybový klbák doplazil na 96 do zastávky Romanova a trvalo dlhú chvíľu kým sa ho podarilo dať dokopy. Šofér len bezmocne rozhadzoval rukami.
e #114243 "neviem, mne sa dokonca BA klbaky (konkretne CNG karosy) zdaju luxusnejsie ako kratke CNG karosy..."
- sranda postreh, ale musim sa pripojit ? ja som najradsej ked mi pride dlha plynosa.
810zssk
http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/23795/Studia-na-rychlodraznu-elektricku-do-Petrzalky-meska.html
Jo, estakadny variant velmi rozdeli Petrzalku