No a práve preto, že P/C končia odlišne a študenti sa nehrnú do intrákov, tak 184 neni tak potrebná. Skôr "good old" 84 s pravidelnými odchodmi do mesta bola pre študentov lepšia.
Odchody L184 sú riešené tak, že ak idú študenti z Hroboňovej prídu na zástavku EU 15 min. pred začatím vyučovania. Ak idú z EU tak zase všetky odchody sú vykonávané 10 minút po skončení vyučovania. To, že niektorí idú zo školy do obchodu, do mesta, do práce... prípadne, že sa nedodržuje vyučovacia doba a končí sa skôr je vec ktorú DPB nijako neovplyvní ?
zrejme nejde o to, že si ich niekto nevšimne.. všimnúť si ich musí každý. otázka je, za aký dlhý čas.. Keď tie dvere "svietia" bielou farbou(kotasov náter), všimneš si ich okamžite, teda behom 1 sekundy. keď sú v rovnakej farbe ako zvyšok vozidla, trvá ti to dlhšie..
No však teda ty sám môžeš potvrdiť, že študenti sa nehrnú hneď po skončení prednášok/civčení zo školy, je tak? Neviem ako Vám začínajú/končia P/C, ale dajme tomu, že ako na STU zač. x:00 a koniec x:40 až 50. Čiže odchody z Hroboňky by mohli byť tak aby študenti boli v EU 10 min pred celou, čiže x:37 a v opačnom smere od EU 50 alebo 55. A tak to mať každú hodinu tie odchody až do 20h.
Ak som tie konce a začiatky netrafil tak napíš ako to tam máte a napíš aj ako by si si predstavoval odchody/príchody.
Keby len Viedeň ale u CZ bratov to tak často majú. Záleží od toho čo daný DP považuje za praktickejšie, či tam dať rozpätie intervalu alebo vypisovať jak mukel 12 až 20 odchodov danej linky.
Ešte by som rád niečo k tým náterom: v poslednej dobe sa na náteroch vozidiel zohľadňuje lepšie orientovanie sa cestujúcich pri nastupovaní, a to práve zvýraznením dverí inou farbou alebo nalakovaním inou farbou. Preto, aby cestujúci jednoduchšie našli dvere vozidla (viem, šotoušom sa to môže zdať divné, keďže presne vedia, kde sú dvere, ale "normálni" ľudia si ich hneď nevšimnú..
Takýto náter je aj náter T6A5 tretej generácie, kde sú dvere nalakované bielou farbou, a teda jednoznačne odlíšené od zvyšku vozidla. Takisto na 14T sú vertikálne červené pásy na dverách (s najväčšou pravdepodobnosťou tiež kvôli zvýrazneniu dverí)..
Náter LBC nerešpektuje tento "trend" a dvere sú lakované takisto ako celý voz, takže rušením kotasovho náteru na K2S a T6A5 si rušíme aj túto výhodu čo sa týka dverí..
A v čom je údaj "Interval 4 - 6 minút" blbosť? Takýto údaj ti predsa hovorí, že tvoj spoj ti príde najneskôr do šiestich minút. Presný odchod si aj tak nebudeš na zastávke počítať.
Re #113765 qwix: Ak ma pamäť neklame, tak tá istá vyhláška hovorí, že intervalový údaj možno len ak je kratší ako 15 minút. Ja osobne by som nešiel nad 8 minút s tým, že interval 7,5 minúty by som už vypisoval. Osem by som uvádzal len pri premenlivej dĺžke (napr. 6 - 8 minút).
nerozumiem...
Pokial mas na linke interval 4 minuty, tak mas na nej interval 4 minuty...
Pokial na linke nemas interval, ale jazdi sa napr. takto 00 04 10 14 20 24 30... tak nemas interval a interval nemoze byt uvedeny.
appropo cestovne poriadky.. vyhlaska 311/1996, paragraf 10, odseky 1 a 5 okrem ineho hovori, ze cestovny poriadok musi obsahovat tieto udaje (okrem inych):
- datum zaciatku A KONCA platnosti cestovneho poriadku
- udaj o tom kde mozno kupit cestovny listok (neplati pre MHD, pokial je to uvedene v prepr. poriadku a tarife v kazdom autobuse)
A tiez, "namiesto času odchodu spoja zo zastávky možno uviesť interval príchodu jednotlivých spojov na zastávku."
qwix
Pokial mas na linke interval 4 minuty, tak mas na nej interval 4 minuty...
Pokial na linke nemas interval, ale jazdi sa napr. takto 00 04 10 14 20 24 30... tak nemas interval a interval nemoze byt uvedeny.