to sa mi moc nezda, dokoncene na oboch stranach cesty boli prakticky zaroven nanajvys s rozdielom niekolko dni, zato rozdiel v sprevadzkovani je v tyzdnoch
a navyse tu uzasna zastavka Mala scena smer AS MN ma oznacnik tak daleko od pristreskov ze dalej uz asi byt nemohol
este k tej trati do Radlic v Prahe. Tu je krasne vidiet, ako pristupuju k architekture v Cesku a na Slovensku. Vidiet to je predovsetkym na pouzitych materialoch (dlazbe, zastavkovych pristreskoch, stlpoch TV), ktore su ovela lepsie a maju vyssiu architektonicku hodnotu, ako nase bratislavske rekonstruovane trate, kde su pouzite najlacnejsie materialy.. ?
Otazne ale je, ci su 3 pristresky vedla seba este vkusne, a ci by nebolo vkusnejsie namiesto tychto pristreskov postavit jeden velky (aspon na najfrekventovanejsich zastavkach).
Vid novy pristresok na trati do Radlic na konecnej elektriciek pri centrale CSOB..
ked prsi, snezi, fuka, tak Ta JCD neuchrania. Mozes sa aj sam schovavat v tej budke, tak stale Ta to zasiahne, pokial pred Tebou nestoja ini nestastnici.
JCD su absolutne nevhodne a Slovsport neviem ako vyzeraju. Najlepsie su tie najstarsie-najvacsie-plastove-cervene, prip., pre niekoho hnusna, betonova Patronka. Ale ochrania neporovnatelne lepsie ako tie mini reklamne pristresky.
IADckari su k MHD vseobecne uplni ignoranti (cest vynimkam). Prednost nedavaju iba na tomto mieste, ale vseobecne vsade. Vacsinou im to prejde aj za cenu ze cestujuci si to pravidelne odnasaju brzdenim busu, cim si to odnasa aj vodic a DPB na zbytocne zvysenej spotrebe PHM a meskanim.
Rovnako ma ide roztrhnut, ked IAD jazdia po BUS pruhoch a hlavne ked blokuju bus iduci v BUS pruhu ci uz svojim statim, alebo nevedenim sa zaradit z BUS pruhu do svojho plneho pruhu, lebo ich tam nechce potom nikto pustit ked ich takto v bus pruhu poobiehali.
No skor vidim riesenie v lepsich intervaloch.. aj ked je pravda ze tie neriesia narazovky typu prichod ICcka v nedelu na hlavnu stanicu.. naposledy som tak siel 32kou a bola uplne plna napriek tomu ze tam bol klbak (25Tr)! Nechcem vediet ako to muselo byt v Tambusoch.. tie narazovky je asi idealne riesit zdvojenymi odchodmi s patricnou informovanostou.
Mňa prekvapila výškový budova na Šancovej pri YMCA, ktorá niekoľko rokov stála so svojimi ôsmimi poschodiami rozostavaná a chceli povolenie na 34 poschodí, ale to im nevydali, iba na 22. Konečne ju dostavajú - hrubé stavebné práce by mali začať na jar budúceho roka ?
Pardon, ale ak to takto pôjde ďalej na vjazdoch z Einsteinovej na Nový most, tak navrhujem ich rovno ZRUŠIŤ! To čo sa tam ráno deje je nemožné, keď auto sa vyslovene narve medzi obrubník a autobus, kde už ani nechápem ako sa môže dostať. Pokiaľ si dobre spomínam tak to neni prvá nehode 59, lebo pred nedávnom do dobre zchytal do kufra jeden schumacher s feldou od 59 idúcej z Rače tak, že kufor mal jak placku. Ozaj by tam mohla ráno postávať dopravná polícia lebo tu už končí akákoľvek bezpečnosť.