Ak sam hovoris, ze stihne prestupit minimum ludi, preco im to nenechas ako bonus?
V kazdom pripade, ako tu uz bolo spomenute, zaviedli sme prestupny system s tym, ze ludia budu pravidelne prestupovat nosna+zberna linka. Tymito zmenami sa cely system naburava a nie je fer. Nieco podobne ako sme rycali, ked isla vlada menit druhy pilier. Menia sa pravidla pocas hry. Alebo natahaj znova linky odvsadial vsade, nech mozem ist z Petrzalky bez prestupu 15 minut.
"Počet prepravovaných osôb vzrástol v porovnaní s plánom o 2,151 mil., čo je v porovnaní s minulým rokom nárast o 684 tis. osôb, čo predstavuje medziročný nárast o 2,99 %."
no vo voze da blok len blbemu, vsetci cierni pasazieri zasadne vystupia a riesia to uz v klude bez cestujucich, takze tie tvoje statistiky su na 2 veci ze si nevidel nikoho davat uplatky, pochopitelne si ani vo voze nemohol, lebo tam ho ani nikto nedava, to je asi ako robit statistiku ladovych medvedov na sahare
moze byt, v zeleznicnych voznoch sa moc nevyznam. len potom nech sa necuduju zeleznice, ze maju permanentny ubytok ludi. v takom reichu ak nejdem niekde uplne do paze zvolim radsej vlak, ako sluzobne auto. jednak do linzu to ide miestami 230 a jednak to kusok inak vyzera a clovek je odpocinuty
ale to sme OT .. ja len dufam, ze nejake tie dvojpodlazne supravy nove sa dostanu po projekte filialka do okolia BA a urobia zopar zastavok na trati typu DNV sidlisko, ruzinov, podunajske ..
Vo Viedni si vzhľadom na ponúkaný komfort a možnosti každý pravidelný cestujúci rád zaplatí niektorý predplatný lístok, alebo € 3,40 na celý deň. Kurzzonen sa používajú len výnimočne, keď to cestujúci má dobre prepočítané.
"...kúpiť jeden hodinový za 0,7 €? Namiesto dvoch pätnásťminútových za 2 x 0,5 €?"
To nie je možné, pretože ten platí len jedným smerom, teda ak chcem cestovať na koniec Lúk, tak od VŠ manažmentu sa musím odviesť na ŽST Petržalka a odtiaľ v protismere s 91, 191.
NN