moze byt, v zeleznicnych voznoch sa moc nevyznam. len potom nech sa necuduju zeleznice, ze maju permanentny ubytok ludi. v takom reichu ak nejdem niekde uplne do paze zvolim radsej vlak, ako sluzobne auto. jednak do linzu to ide miestami 230 a jednak to kusok inak vyzera a clovek je odpocinuty
ale to sme OT .. ja len dufam, ze nejake tie dvojpodlazne supravy nove sa dostanu po projekte filialka do okolia BA a urobia zopar zastavok na trati typu DNV sidlisko, ruzinov, podunajske ..
Vo Viedni si vzhľadom na ponúkaný komfort a možnosti každý pravidelný cestujúci rád zaplatí niektorý predplatný lístok, alebo € 3,40 na celý deň. Kurzzonen sa používajú len výnimočne, keď to cestujúci má dobre prepočítané.
"...kúpiť jeden hodinový za 0,7 €? Namiesto dvoch pätnásťminútových za 2 x 0,5 €?"
To nie je možné, pretože ten platí len jedným smerom, teda ak chcem cestovať na koniec Lúk, tak od VŠ manažmentu sa musím odviesť na ŽST Petržalka a odtiaľ v protismere s 91, 191.
ano viem: bodka,ciarka,(),!,?,:. atd.
BWD ak mas moznost tak zmaz cely ten prispevok.Bol to omyl! Samozrejme, ze nevynechavam, je to kravina, co som napisal. Poprosim o zmazanie prispevku s cislom 112271. Dakujem vopred. ?
Aj v ČR sa veľmi často stáva, že 1. trieda je horšia ako 2. - napríklad v pohode sú na vlaku radené nové Bmz od Siemensov a niekto sa nehanbí plasnúť tam ako jednotku staré odporové A150.
Lenže tu v ČR máme aspoň zatiaľ ešte stále KMB, takže sa môžem rozhodnúť v poslednej chvíli podľa aktuálneho radenia, akú triedu použijem.
A na SK, keď osm naposledy išiel prvou triedou mimo IC, tak tam neboli ani záclonky, ani koberčeky, ani biele podhlavníky a keď som sa konduktorky pýtal, čo to ako má byť, tak sa mi dostalo univerzálnej železničnej odpovede "cestujúci ukradli". Pritom sa evidentne jednalo o staré A-čko tesne po dielňach.
1) Súhlas.
2) Lepšia neprestupnosť ako nejaké väčšie zdraženie. Aj tak prestúpiť by stihlo v tomto čase absolútne minimum ľudí.
3) Súhlas. S cenou na úrovni troch hodinových by to bolo úplne o niečom inom.
4) A ja to zase vidím ako logický krok - prečo by kupón, zakúpený 28. februára mal platiť 28 dní a 1. marca už 31 dní?
Zase príklad v praxe: V Prahe sa už roky dá kúpiť buď mesačný kupón na kalendárny mesiac alebo kĺzavý kupón na 30 dní. Nikdy som sa nezmyselným halierovým "obohacovaním sa DP" nezaoberal a kupujem s kĺzavé kupóny, ako sa mi hodí (len posledné dva roky, dovtedy som mal ročný kupón a teraz si ho kúpim zase.
"...žiadni šotouši neryčia, že im DP ide zrušiť toľko využívanú prestupnosť 10-minútového lístka."
Takže máme byť spokojní, že ak teraz budem chcieť cestovať napríklad od VŠ manažmentu pod Nový Most, alebo na koniec Lúk, tak si budem musieť namiesto jedného prestupného desaťminútového lístka kúpiť dva pätnásťminútové - 93/91? Nasrat!
aquila
ale to sme OT .. ja len dufam, ze nejake tie dvojpodlazne supravy nove sa dostanu po projekte filialka do okolia BA a urobia zopar zastavok na trati typu DNV sidlisko, ruzinov, podunajske ..