Reply on: 810zssk #112218:
aka druha varianta? pokuta je stonasobok zakladneho cestovnehom ked bude teda 0.50€ tak bude pokuta 50€, cim vyssie cestovne a cim vyssie pokuty tym nizsia vyber z nich, lebo kazdy sa radsej dohodne s revizorom a DPB z toho bude mat prdkeby mal DPB naopak rozum ako maju v inych mestach (v CR), tak da max. pokutu povedzme 500Sk, ktorou by nepostihoval nahodnych ciernych pasazierov a ti pravidelni cierni by nemali dovod sa dohadovat s revizorom o pokute ale radsej by tie penize zaplatili oficialne DPB a ten by z nich nieco mal, lenze dnes ked je pokuta 1400, tak DPB z nej dostane 0, revizor 500 vrecka, keby znizili pokutu z 1400 na 500, tak by z nej DPB dostal tych 500 a revizor 0 do vrecka, tam by si uz predsa len kazdy rozmyslel ci mu fakt kvoli nejakej 1-2 stovke stoji za to vybavovat sa s tou chatrou a riesit to neoficialne, kedze zase ratam ze pod nejakych 300-400 by sa to uz neoplatilo riskovat ani revizorom resp. ak by bola pokuta este nizsia, tak aby sa tebe neoplatilo dohadovat a revizorom uz vobec riskovat tak by mal DPB prakticky 100% prijmy z pokut ak by bola pokuta povedzme 300-400Sk
ale kdo chce kam, pomozme mu tam - ak si niekto v DPB mysli ze cierni pasazieri budu platit 1400Sk ci 50€ pokuty nech sniva dalej a od realne chytenych ciernych pasazierov uvidi zanedbatelnu ciastku nez je skutocnost
qwix