no napr. ja jazdim s 1 prestupom na 30min listok, takze zdrazenie z 18 na 21.1Sk a asi vacsina ludi bez elektriceniek pociti zdrazenie kedze zakladny listok sa zdrazil o korunu a 30min o 3.1Sk, na 60min listok kazdia tak mozno turisti takze tam to symbolicke zlacnenie o 90 halierov je fakt podstatne a uplne najlepsie je ze zakladny listok je neprestupny ked v BA sa bez prestupu neda dokopy nikde dostat
ale kvitujem aktivity DPB, este viac ludi bude jazdit nacierno vdaka takymto super zmenam, dobre im tak chujom
Noo pri Novoplane by som si nebol istý. ? Lebo pri sólo to ma písané. A ak viem Novoplanu išlo pred pár rokmi ako som čítal vtedy o tom aby za čo najnižšiu cenu sa obmenil vozový par v SR, ale túto značku si moc dopravcovia neobľúbili...
clovece, ty mi citas myslienky... prave som sa chcel doplnit, ze to je uz len krok k bezhotovstnym "listkomatom" na platobnu kartu... papierove peniaze budu na automatoch asi zbytocne po 1.1.2009
No tak ja sa asi medzi objemnejsich pasazierov ratat mozem, ale nikdy som s tym v Bmpeeri problem nemal Ja som osobne velmi zatazeny na stoliky, kedze si tam rozkladam milion veci a preto mi toto vyhovuje viac.
Mne sa to celkom paci aj dizajnovo (len skoda ze uz nie su priecky), narozdiel od Bmpeeru ten je trochu moc farebny Za tento vozen ma u mna ZSSK velke plus, kiezby mali taku aj dvojku.
Asi si zle prečítal alebo nepochopil v tom dodatku chvalim že aspoň snad viac ludí prejde na mesačník ( električenku ) čo je fajn , no a tým zavádzaním neprestupných lístkov som myslel 15 minutový lístok. Napr po prelinkovaní v petržalke bolo hovorene že doplnkova linka ma hodí na nosnu lenže s neprestupnám 15 minutovým lístkom to už neplatí. Ide tu o ten princíp. Napr pri zrušení 81 sa hovorilo že s einsteinovej sa použije 80/88 + 93 teraz ti toto zrušia resp si za to pekne priplatíš. Ja si kupujem električenku takže mi to môže byť fuk (a každy kto pravidelne cestuje by ju mal mať), ale ide mi proste o ten princíp.
Kvalitne urobená prvá trieda. Podľa mňa bol taký veľký stolík v 2. triede len príťažou, ak chcel človek sediaci pri okne vojsť do chodbičky, bol to problém, najmä pre objemnejších pasažierov.
Musím povedať, že som dnešnou diskusiou o cenách veľmi znechutený. Toľko šialených kombinácií, aby sa nasilu dokázalo, aké nevýhodné bude nové cestovné, som si ani nevedel predstaviť. Najmä krik o zdražení zo 14 na 21 Sk je zaujímavý - koľkože cestujúcich pri svojich cestách stihlo za tých 10 minút aj prestúpiť?
Neprestupný lístok na 15 minút - v navrhovanej tarife BID sa pre územie mimo Bratislavy navrhoval neprestupný lístok na 4 zastávky, takže to, že lístok s krátkodobou platnosťou bude neprestupný aj v Bratislave, sa mi zdá celkom v poriadku. (Problém je, že BID nebude ešte najmenej poldruha roka, ale to je z iného súdka.)
Zrušenie 30-minútového lístka - aj to sa predpokladalo v rámci BID.
Pre mňa osobne je prijateľnejší jednoduchý tarifný systém, t.j. čo najmenej druhov lístkov (napr. 15-min. a 60-min. celý a zľavnený, 4-násobný 60-min. celý a zľavnený, 24- a 72-hodinový by bohato stačili, všetky kombinácie typu 2 dospelí a pes by som zrušil. Ostatne, redukcia počtu lístkov by bola aj tak nevyhnutná pri zavedení BID.)
Čo sa mi zdá byť hlúpe, je zmena platnosti mesačných a štvrťročných lístkov. Systém "od 15. do 14." sa mi zdá jasný a prehľadný a jeho zmena na 30, resp. 90 dní, zbytočne buzerujúca.
To by bolo tiez fajn.. ale keby sa na jeden jediny strojcek dal dva dalsie gombiky (dokupit zlavneny a dokupit obycajny) a citacku bol by vysledok este lepsi. Samozrejme, su omnho dolezitejsie veci.
Ja viem ze si nenavrhoval system EP (a hlavne ze si ten prispevok nemyslel vazne), ale pri tom prispevku ma napadlo ze by to bolo fajn. Nieco by to stalo, ale bolo by to uzitocnejsie ako SMS ticket...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
NN
ale kvitujem aktivity DPB, este viac ludi bude jazdit nacierno vdaka takymto super zmenam, dobre im tak chujom