Pri metre by to bolo rovnaké. Ak by metro stálo tak často ako električka, tak by cesta ním bola porovnateľne dlhá (ba ešte dlhšia, len kým sfáraš do podzemia a vylezieš von to trvá pár minút).
na wien mitte jazdia vlaky niekedy aj 1-2 minutovych odstupoch a zvladaju to v pohode
cize tam problem nie je .. ako napisal MF, nie je to VRT a kedze tam bude uz ECTS, teda virtualne delenie zelenice, tak mozes zhustit intervaly o akych sa starych AZD zabzar ani nesnivalo
No, tak už to ide ak zadávam bez mäkčeňov a dĺžňov. Predtým nešlo ani to. ?
Ale to vyhľadanie podľa názvu zastávky v TT napríklad nejde vôbec. V BA ide bez diakritiky. Pokus na TT sekcii:
Zadám "Gorkého" - "Ľutujem, nenašiel som vyhovujúcu zastávku."
Zadám "Gorkeho" - len "Cestovné poriadky - Zastávka" a dalej nič.
Zadám "Go" - to isté, ako v druhom prípade
"Požadovaná zastávka nebola nájdená" alebo tiež "Zadané prepojenie nie je v poriadku. Vyberte iné prepojenie."
Inak mne nejde ani Vyhľadanie podľa názvu zastávky v klasických Cestovných poriadkoch. Možno, že teda používam "nevhodný" telefón - SE K510i. Ale ideálne by bolo, keby to bolo kompatibilné so všetkými telefónmi.
?
Minimalne 2 krat som siel tym motorakom co ide do Ganserndorfu (najmenej polroka dozadu), a vzdy uz z HLST znudeny rakusky sprievodca. Mozno nejaka dohoda na sposob Pendolina, ked az do BA ide ceska posadka...
jop, uz to bezi aj pod IE ?
Inak je mozne cez wap pristupovat i ku kombinovanemu cp liniek so subeznou trasou, podobne ako je to na normalnej stranke? Ak nie,planuje sa to?
1; Na rakúskom motoráku z BA do Ganserndorfu je vždy slovenská posádka (rušňovodič, či okrem neho tam ešte niekto je)? To aj v iných v Bratislave premávajúcich rakúskych vlakoch pracujú Slováci?
2; Ten vlak si platí aj na slovenskom úseku rakúska strana? Lebo čo som mal možnosť vidieť, tak tu aj na rakúskom území jazdí obvykle takmer prázdny...
3; V prípade jazdy na čierno sa na území SR uplatňuje slovenská pokuta a v Rakúsku rakúska? Neviete aké vysoké ich tam majú?
V CP opakovane niektori pouzivatelia pozadovali pole, kde je mozne zadat iba cislo linky (funguje to napr. na 6230i, ale nie v Opere Mini). Druha moznost je pre tych, co potrebuju zadat aj text (napr. N44).
Z 3 možností (autobus, trolejbus, električka) je električka najjednoduchšia. Tam akurát musíš byť permanentne v strehu, vedieť si vyrátatť vzdialenosti, starať sa (pre menej chápavých - nemyslím údržbu, ale prehodenie, resp. neprehodenie a nepodhodenie) o výhybky a vedieť zabrzdiť v niekedy dosť zložitých podmienkach (náľadie na koľajniciach, popadané lístie atď.). Autobus a trolejbus (aj u nich, samozrejme, platí, že tam musíš byť stále v strehu) boli kedysi narovnako, lebo v autobuse si sa musel starať o prevodovku, v trolejbuse zas o to, aby Ti nevypadli zberače a prehadzovať výhybky. Ak by sme mali porovnávať moderný mestský autobus (t. j. s automatickou prevodovkou), ta je na ovládanie jednoduchší ako trolejbus. Ovládať žiaden z týchto 3 dopravných prostriedkov určite nie je natoľko nudné, aby si pri tom zaspal. Toľko môj názor, budem rád, ak ma vodiči doplnia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila