A napadlo vás, že v rámci Lamačskej brány bude vybudovaných množstvo bytov, administratívnych priestorov a obchodov? Električku budú využívať cestujúci z DNV, Dúbravky, Karlovej Vsi (napr. Dlhé diely budú v čase dostavby Lamačskej brány dosť zaujímavým zdrojom pracovnej sily)... za cieľmi v projekte Lamačskej brány, príp. medzi týmito mestskými časťami. Nikto vás predsa nebude nútiť cestovať ňou do centra, príp. Rače. ?
Naši predstavení sú ozajstní muži. Rozmýšľajú gulami ? Napr. ja v DNV bývam, a určite by som sa vybral vlakom, ktorym cesta trva 13-17 minut ako elektrickou. Napr. ked chcem ist do Race, a z hl.st. nejde ziaden vlak, tak stale je lepsie ist elinou 3 ako nejakou elinou 15 s jazdnou dobou 80 minut
Ad električka do Devínskej - to je čo za blud? ? Načo niekto pôjde do mesta z Devínskej skoro 50 minút, k tomu ešte cez Dúbravku a Karlovu Ves, keď je mu lepšie sadnúť na 21-tku, alebo na vlak v Devínskej a v meste je za 25 minút? ?
Ono je to rozne. Zalezi od toho, co sa Ti viac paci. Su ludia, ktori elektricky zeru vsetkymi desiatimi a do autobusu sadnut ani bohovi. Takisto su ludia ktori uz od malicka snivali o tom ze budu jazdit na "autobuse s tykadélkama" a chodia si tam oddychnut hoci prave podla mna je trofel najvacsia otrocina.
A mas pravdu ked jazdis elektricku, moze Sati do cesty pripliest aj Max. ;-P ?
Pri metre by to bolo rovnaké. Ak by metro stálo tak často ako električka, tak by cesta ním bola porovnateľne dlhá (ba ešte dlhšia, len kým sfáraš do podzemia a vylezieš von to trvá pár minút).
na wien mitte jazdia vlaky niekedy aj 1-2 minutovych odstupoch a zvladaju to v pohode
cize tam problem nie je .. ako napisal MF, nie je to VRT a kedze tam bude uz ECTS, teda virtualne delenie zelenice, tak mozes zhustit intervaly o akych sa starych AZD zabzar ani nesnivalo
Emo