Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #110444:
Už som zvedavý, či tam postavia zvrátenosť ing. Paru ako tam bola predtým alebo kultúrnu vzdušnú križovatku.
Reply on: pepke #110435:
Takže nezletilec.
Reply on: kiko #110502:
to by mohlo potvrdzovat spravnost teorie visibility of network ?
Reply on: Solider #110500:
Aj aj som si vsimol, navyse je posunuta dalej od povodnej. Aj to som si vsimol, ze dnes rano na vynovenej zastavke Slovanet uz stali ludia, asi cakajuc na autobus. ?
Reply on: Solider #110500:
Ja ?
Všimol si niekto okrem mňa, že nastávajúca zastávka Slovanet v smere na TrMy bude dosť úzka? ?
Reply on: AAA #110494:
Nemuselo, pokiaľ má byť garantovaný prestup, tak sa čaká, príklad: Ráno prvá 207 čaká na prvú 202 na zast. Miletičova smer mesto, ak 202 mešká, tak 207 počká.
Reply on: Peon #110481:
obavam sa ze v DPB si uz forum ani celu stranku neprecitaju ?
Reply on: AAA #110494:
Ale tie situácie, kedy 11/13/14 idú pred 12 z ĽŠ, alebo 12 ide pred 11/13/14 z Jes sú podľa mojich pozorovaní už dosť zriedkavé.
Fujha!!! vcera som sa na ceste vlakom zo zamkov do bratislvy strasne zhrozil:D:D:D videl som laminatku ZSSK cargo v SPP natere...nastastie z polepu jazdim na zemny plyn:D skoro mi zle prislo:D:D:D
Reply on: AAA #110494:
Tak ale potom je zbytočné, aby sa grafikony robili tak, aby tam ten prestup bol.
Reply on: Valec #110493:
"A práve taká infoška, že po 21:00 je zabezpečený prestup z liniek 11, 13 a 14 na 12 by bola pre cestujúcich viac než vítaná." Lenže potom by muselo odzvoniť skorým odchodom na dobro, čo sa asi vodičom páčť nebude.
Reply on: Peon #110486:
"Zaujímavé návrhy, myslím, že to s tou 65/67 a 53/630 by stálo za zváženie tam tie prípoje uvádzať, ale zas ja do toho nevidím... Predpokladám, že po technickej stránke by to bolo také problematické, žeby to v konečnom dôsledku nestálo za to...

Koľko maximálne pri VW sa tie 23-ky musia čakať question V "sadistických" CP býva uvedené niečo ako "v zastávke XY spoj čaká na prípoj spoja YZ najviac 5 minút". "

V pražských SP som v minulosti (neviem či sa to ešte v súčasnosti používa) videl priamo s tabuľke s odchodmi (tuším medzi víkendovými to bolo) vložené "okno" v ktorom boli dodatočné informácie pre cestujúceho. Myslím že vtedy to bolo info ohľadom nejakej výluky. Také niečo by som bral do našich CP, vo víkendovom stĺpci je miesta dosť. A práve taká infoška, že po 21:00 je zabezpečený prestup z liniek 11, 13 a 14 na 12 by bola pre cestujúcich viac než vítaná.
Reply on: ivanbuto #110485:
Severna tangenta je velmi sporna, ja osobne by som z nej uvital akurat tie mimourovnove krizovatky, inak podla mna staci ten dialnicny prietah D2/D1.
Reply on: ivanbuto #110487:
Inak ten BUS pruh na lamacskej naozaj nechapem preco nie je v smere do mesta... staci sa tam ist pozriet, auta IAD aj tak jazdia v zvysnych dvoch, vynimocne v lavom...
Reply on: 810zssk #110460:
žeby zahradkari nedali zakázku JeTimu? to sa mi nechce veriť ? skôr by si mohli tedom pozvať do tendra ako konkurenta k soru a potom tú montáž vylúčiť pre neexistujúce referencie... ?
Re #110475 Solider: takže sa to napokon podarilo? ? aj keď termín tuším pôvodne bol jún ?
Reply on: mato41 #110482:
Takže asi počas tej výluky Závodná bude prejazdná, že sa obojsmerne dostaneš od Slovnaftskej na Popradskú ?
Reply on: Ike #110406:
Tu súhlas. A BUS pruh na Lamačskej by sa ozaj mohol zaviesť, s tým, že záťaž Lamačskej sa v budúcnosti môže zvýšiť, a BUS pruh môže slúžiť dobre počas mimoriadnych situácií, kde by MHD tým pádom nebola ovplyvnená.

Detto problém máme Gagarinova, niečo sa stane na Prístavnom moste, a už stojí celá Gagarinova medzi D1 a Tomášikovou, kde semafor viac áut nepustí, a MHD stojí v zápche.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.