Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #110494:
Tak ale potom je zbytočné, aby sa grafikony robili tak, aby tam ten prestup bol.
Reply on: Valec #110493:
"A práve taká infoška, že po 21:00 je zabezpečený prestup z liniek 11, 13 a 14 na 12 by bola pre cestujúcich viac než vítaná." Lenže potom by muselo odzvoniť skorým odchodom na dobro, čo sa asi vodičom páčť nebude.
Reply on: Peon #110486:
"Zaujímavé návrhy, myslím, že to s tou 65/67 a 53/630 by stálo za zváženie tam tie prípoje uvádzať, ale zas ja do toho nevidím... Predpokladám, že po technickej stránke by to bolo také problematické, žeby to v konečnom dôsledku nestálo za to...

Koľko maximálne pri VW sa tie 23-ky musia čakať question V "sadistických" CP býva uvedené niečo ako "v zastávke XY spoj čaká na prípoj spoja YZ najviac 5 minút". "

V pražských SP som v minulosti (neviem či sa to ešte v súčasnosti používa) videl priamo s tabuľke s odchodmi (tuším medzi víkendovými to bolo) vložené "okno" v ktorom boli dodatočné informácie pre cestujúceho. Myslím že vtedy to bolo info ohľadom nejakej výluky. Také niečo by som bral do našich CP, vo víkendovom stĺpci je miesta dosť. A práve taká infoška, že po 21:00 je zabezpečený prestup z liniek 11, 13 a 14 na 12 by bola pre cestujúcich viac než vítaná.
Reply on: ivanbuto #110485:
Severna tangenta je velmi sporna, ja osobne by som z nej uvital akurat tie mimourovnove krizovatky, inak podla mna staci ten dialnicny prietah D2/D1.
Reply on: ivanbuto #110487:
Inak ten BUS pruh na lamacskej naozaj nechapem preco nie je v smere do mesta... staci sa tam ist pozriet, auta IAD aj tak jazdia v zvysnych dvoch, vynimocne v lavom...
Reply on: 810zssk #110460:
žeby zahradkari nedali zakázku JeTimu? to sa mi nechce veriť ? skôr by si mohli tedom pozvať do tendra ako konkurenta k soru a potom tú montáž vylúčiť pre neexistujúce referencie... ?
Re #110475 Solider: takže sa to napokon podarilo? ? aj keď termín tuším pôvodne bol jún ?
Reply on: mato41 #110482:
Takže asi počas tej výluky Závodná bude prejazdná, že sa obojsmerne dostaneš od Slovnaftskej na Popradskú ?
Reply on: Ike #110406:
Tu súhlas. A BUS pruh na Lamačskej by sa ozaj mohol zaviesť, s tým, že záťaž Lamačskej sa v budúcnosti môže zvýšiť, a BUS pruh môže slúžiť dobre počas mimoriadnych situácií, kde by MHD tým pádom nebola ovplyvnená.

Detto problém máme Gagarinova, niečo sa stane na Prístavnom moste, a už stojí celá Gagarinova medzi D1 a Tomášikovou, kde semafor viac áut nepustí, a MHD stojí v zápche.
Reply on: d3k0 #110462:
Približne koľkým ľuďom (s akými pracovnými pozíciami) to pridáva robotu?

Re #110477 d3k0: V smere do Lamača tie prípoje platia pre všetky skrátené spoje, nie? A v smere na Mláku pre dva (iba cez pracovné dni). Žeby sa do zastávkových CP nezmestili dve Poznámky alebo by to vyzeralo príliš zložito a cestujúci by to nepochopili? Či ide o to, že mnohí by to aj tak ani nečítali? ?

Re #110469 d3k0: Zaujímavé návrhy, myslím, že to s tou 65/67 a 53/630 by stálo za zváženie tam tie prípoje uvádzať, ale zas ja do toho nevidím... Predpokladám, že po technickej stránke by to bolo také problematické, žeby to v konečnom dôsledku nestálo za to...

Koľko maximálne pri VW sa tie 23-ky musia čakať ❓ V "sadistických" CP býva uvedené niečo ako "v zastávke XY spoj čaká na prípoj spoja YZ najviac 5 minút".

Re #110477 d3k0: "BTW, som zvedavy, kedy este niekto objavi v MHD inu linku s rovnakym "utajenym" pripojom"

Jéééj, to je vynikajúci nápad. ☺ Tak ja zatiaľ vyhrávam 1:0. Ale naozaj je taká linka ešte? ?
Reply on: Ike #110404:
Lenže tieto stavby nevidím až tak ružovo, totiž nová ponúkaná kapacita cestnej siete stimuluje napr. aj výstavbu (či už satelitných "dediniek", alebo obchodných domov), a časom sa aj tieto nové "obchvaty" zaplnia dopravou nielen tranzitnou.

Tým nehovorím, že akékoľvek dopravné stavby sú zlé, určite D1 Mierová/Senecká bola potrebná, atď.

Keď si ja zoberiam náklady na Severnú tangentu, minimálne 5 mld. Sk, a keď si zoberiem, čo by sa za to dalo urobiť pre MHD, tak nemám o čom.
Reply on: d3k0 #110477:
A odkiaľ má náhodný cestujúci vedieť, že môže ísť na konečnú len s prestupom do iného vozidla? Alebo nech sa to rieši A4 na označníku, kde to bude napísané univerzálne.
Re 498.106 #110145: Hm, zdá sa mi, že Kadnár so Záhradníkom si chcú zabezpečiť popularitu v KV prostredníctvom DPB. Som zvedavý, či sa dočkáme vlny návrhov zbytočných pidiliniek aj v iných mestských častiach. 🙂
Do diskusie: Čo sa stane s autobusmi na linkách 70 a 87, keď vodiči zistia, že od 24.8.2008 budú musieť jazdiť cez Závodnú ulicu ako obchádzku. Ako viem, tak táto ulica je z oboch strán jednosmerná (v polovici sú kolíky zabraňujúce skracovaniu cesty). Pozrite si to na mapách. Ak sa mýlim, tak opravte. ?
Reply on: d3k0 #110456:
Ale veď ja som to do DPB nepísal ako sťažnosť, ale len ako dobre mienené upozornenie na chybu v CP. ? A písal som to na zakon.informacie naozaj slušne. Každému z vás, kto si o to u mňa e-mailom požiada, vám ten e-mail prepošlem (samozrejme sľubujem, že v ňom nevykonám žiadne zmeny).

Ohľadne môjho názoru na to som v tom e-maile napísal iba toto: "Toto je podla mojho nazoru mozne povazovat za nepravdive informovanie cestujucich."

Našiel som doma CP z 9. 1. 2006. Tam je v Poznámkach písané: "w - Ide len po Volkswagen-2, kde na tento spoj nadväzuje linka 23 v smere do Dúbravky". Prečo z ďalších CP, ak boli tie prípoje zachované, bola táto poznámka odstránená ❓ A keď na 23-ku pri VW nadväzovali 26-ky, prečo to aj vtedy bolo v CP v Poznámkach zrozumiteľne uvedené ❓

Keby som sa tým nezačal zaoberať, tak ja aj moji príbuzní, ktorí tú 23-ku pomerne často využívajú, by sme boli doteraz v tom, že tie spoje úplne končia pri VW, a teda by naďalej používali pre nich menej výhodné alternatívne spojenia, pričom na 23-ke je voľnej kapacity pre cestujúcich naozaj dosť.

Ako zavádzanie cestujúcich som to formuloval v Diskusnom fóre v príspevkoch #110257 , #110266 , #110267 a #110325 . Osobne si však naozaj myslím, že to je (aj keď určite neúmyselné) zavádzanie cestujúcich. To v DPB naozaj tak pozorne čítajú Diskusné fórum imhd? Veď tu niektorí omnoho tvrdšie a kritickejšie slová píšu...

Rozhodne som týmto nechcel nikomu spôsobiť problémy. Snáď kvôli tomuto ti tvoj nadriadený nerobí problémy... Tak sa ti teda úprimne ospravedlňujem. ? A dúfam, že za viac práce dostaneš aj viac zaplatené...
Ešte dnes aj ja zareagujem k tomu, s čím som začal...
Reply on: d3k0 #110477:
Ja viem ze prva cast nebola o mne. Napriek tomu som sa chcel zastat toho o kom si myslim ze ma pravdu. Ja som vravel konkretne vlaky ktore si spominal aj ty:
http://idsjmk.cz/jrady/S2.pdf
http://idsjmk.cz/jrady/S3.pdf
- ako vidis prestupy tam su. Aj na zastavkach.
Reply on: d3k0 #110477:
v čom je rozdielny? že ten spoj vlastne "nekončí" pri VW ale normálne pokračuje na konečnú len s tým detailom, že treba prestúpiť to iného autobusu. A myslím, že by stálo za to to vyriešiť, lebo tamto ak nie je zavádzanie, tak je to minimálne odrádzanie 😉
Reply on: 810zssk #110474:
Nepisal som o tebe. Ukaz mi na dpmb.cz CP v takom tvare ako je na dpb.sk/imhd.sk s nadvaznostami. Asi totiz budes mat hodne problemy nieco take najst. Napr. na taku 4 na Malomerickom moste nadvazuje ND na Obrany a ajhla na CP na webe nic. A na zastavke tiez nie. To len tak mimochodom.

Emo: V com je rozdielny pripoj tej istej linky a pripoj inej linky? V oboch pripadoch je to pripoj. BTW, som zvedavy, kedy este niekto objavi v MHD inu linku s rovnakym "utajenym" pripojom 😛

pepke: Ano, bol by problem, kedze nie pre kazdy skrateny spoj to plati.
Ako to bude s trávnatým zvrškom na Záhradníckej? Podľa tej kamennej drte, čo tam dávajú, to nevyzerá, že by tam mohla rásť tráva.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.