"A práve taká infoška, že po 21:00 je zabezpečený prestup z liniek 11, 13 a 14 na 12 by bola pre cestujúcich viac než vítaná." Lenže potom by muselo odzvoniť skorým odchodom na dobro, čo sa asi vodičom páčť nebude.
"Zaujímavé návrhy, myslím, že to s tou 65/67 a 53/630 by stálo za zváženie tam tie prípoje uvádzať, ale zas ja do toho nevidím... Predpokladám, že po technickej stránke by to bolo také problematické, žeby to v konečnom dôsledku nestálo za to...
Koľko maximálne pri VW sa tie 23-ky musia čakať question V "sadistických" CP býva uvedené niečo ako "v zastávke XY spoj čaká na prípoj spoja YZ najviac 5 minút". "
V pražských SP som v minulosti (neviem či sa to ešte v súčasnosti používa) videl priamo s tabuľke s odchodmi (tuším medzi víkendovými to bolo) vložené "okno" v ktorom boli dodatočné informácie pre cestujúceho. Myslím že vtedy to bolo info ohľadom nejakej výluky. Také niečo by som bral do našich CP, vo víkendovom stĺpci je miesta dosť. A práve taká infoška, že po 21:00 je zabezpečený prestup z liniek 11, 13 a 14 na 12 by bola pre cestujúcich viac než vítaná.
Inak ten BUS pruh na lamacskej naozaj nechapem preco nie je v smere do mesta... staci sa tam ist pozriet, auta IAD aj tak jazdia v zvysnych dvoch, vynimocne v lavom...
žeby zahradkari nedali zakázku JeTimu? to sa mi nechce veriť ? skôr by si mohli tedom pozvať do tendra ako konkurenta k soru a potom tú montáž vylúčiť pre neexistujúce referencie... ?
Re #110475 Solider: takže sa to napokon podarilo? ? aj keď termín tuším pôvodne bol jún ?
Tu súhlas. A BUS pruh na Lamačskej by sa ozaj mohol zaviesť, s tým, že záťaž Lamačskej sa v budúcnosti môže zvýšiť, a BUS pruh môže slúžiť dobre počas mimoriadnych situácií, kde by MHD tým pádom nebola ovplyvnená.
Detto problém máme Gagarinova, niečo sa stane na Prístavnom moste, a už stojí celá Gagarinova medzi D1 a Tomášikovou, kde semafor viac áut nepustí, a MHD stojí v zápche.
Približne koľkým ľuďom (s akými pracovnými pozíciami) to pridáva robotu?
Re #110477 d3k0: V smere do Lamača tie prípoje platia pre všetky skrátené spoje, nie? A v smere na Mláku pre dva (iba cez pracovné dni). Žeby sa do zastávkových CP nezmestili dve Poznámky alebo by to vyzeralo príliš zložito a cestujúci by to nepochopili? Či ide o to, že mnohí by to aj tak ani nečítali? ?
Re #110469 d3k0: Zaujímavé návrhy, myslím, že to s tou 65/67 a 53/630 by stálo za zváženie tam tie prípoje uvádzať, ale zas ja do toho nevidím... Predpokladám, že po technickej stránke by to bolo také problematické, žeby to v konečnom dôsledku nestálo za to...
Koľko maximálne pri VW sa tie 23-ky musia čakať V "sadistických" CP býva uvedené niečo ako "v zastávke XY spoj čaká na prípoj spoja YZ najviac 5 minút".
Re #110477 d3k0: "BTW, som zvedavy, kedy este niekto objavi v MHD inu linku s rovnakym "utajenym" pripojom"
Jéééj, to je vynikajúci nápad. ☺ Tak ja zatiaľ vyhrávam 1:0. Ale naozaj je taká linka ešte? ?
Lenže tieto stavby nevidím až tak ružovo, totiž nová ponúkaná kapacita cestnej siete stimuluje napr. aj výstavbu (či už satelitných "dediniek", alebo obchodných domov), a časom sa aj tieto nové "obchvaty" zaplnia dopravou nielen tranzitnou.
Tým nehovorím, že akékoľvek dopravné stavby sú zlé, určite D1 Mierová/Senecká bola potrebná, atď.
Keď si ja zoberiam náklady na Severnú tangentu, minimálne 5 mld. Sk, a keď si zoberiem, čo by sa za to dalo urobiť pre MHD, tak nemám o čom.
A odkiaľ má náhodný cestujúci vedieť, že môže ísť na konečnú len s prestupom do iného vozidla? Alebo nech sa to rieši A4 na označníku, kde to bude napísané univerzálne.
Re 498.106 #110145: Hm, zdá sa mi, že Kadnár so Záhradníkom si chcú zabezpečiť popularitu v KV prostredníctvom DPB. Som zvedavý, či sa dočkáme vlny návrhov zbytočných pidiliniek aj v iných mestských častiach.
Do diskusie: Čo sa stane s autobusmi na linkách 70 a 87, keď vodiči zistia, že od 24.8.2008 budú musieť jazdiť cez Závodnú ulicu ako obchádzku. Ako viem, tak táto ulica je z oboch strán jednosmerná (v polovici sú kolíky zabraňujúce skracovaniu cesty). Pozrite si to na mapách. Ak sa mýlim, tak opravte. ?
Ale veď ja som to do DPB nepísal ako sťažnosť, ale len ako dobre mienené upozornenie na chybu v CP. ? A písal som to na zakon.informacie naozaj slušne. Každému z vás, kto si o to u mňa e-mailom požiada, vám ten e-mail prepošlem (samozrejme sľubujem, že v ňom nevykonám žiadne zmeny).
Ohľadne môjho názoru na to som v tom e-maile napísal iba toto: "Toto je podla mojho nazoru mozne povazovat za nepravdive informovanie cestujucich."
Našiel som doma CP z 9. 1. 2006. Tam je v Poznámkach písané: "w - Ide len po Volkswagen-2, kde na tento spoj nadväzuje linka 23 v smere do Dúbravky". Prečo z ďalších CP, ak boli tie prípoje zachované, bola táto poznámka odstránená A keď na 23-ku pri VW nadväzovali 26-ky, prečo to aj vtedy bolo v CP v Poznámkach zrozumiteľne uvedené
Keby som sa tým nezačal zaoberať, tak ja aj moji príbuzní, ktorí tú 23-ku pomerne často využívajú, by sme boli doteraz v tom, že tie spoje úplne končia pri VW, a teda by naďalej používali pre nich menej výhodné alternatívne spojenia, pričom na 23-ke je voľnej kapacity pre cestujúcich naozaj dosť.
Ako zavádzanie cestujúcich som to formuloval v Diskusnom fóre v príspevkoch #110257 , #110266 , #110267 a #110325 . Osobne si však naozaj myslím, že to je (aj keď určite neúmyselné) zavádzanie cestujúcich. To v DPB naozaj tak pozorne čítajú Diskusné fórum imhd? Veď tu niektorí omnoho tvrdšie a kritickejšie slová píšu...
Rozhodne som týmto nechcel nikomu spôsobiť problémy. Snáď kvôli tomuto ti tvoj nadriadený nerobí problémy... Tak sa ti teda úprimne ospravedlňujem. ? A dúfam, že za viac práce dostaneš aj viac zaplatené...
Ja viem ze prva cast nebola o mne. Napriek tomu som sa chcel zastat toho o kom si myslim ze ma pravdu. Ja som vravel konkretne vlaky ktore si spominal aj ty: http://idsjmk.cz/jrady/S2.pdf http://idsjmk.cz/jrady/S3.pdf
- ako vidis prestupy tam su. Aj na zastavkach.
v čom je rozdielny? že ten spoj vlastne "nekončí" pri VW ale normálne pokračuje na konečnú len s tým detailom, že treba prestúpiť to iného autobusu. A myslím, že by stálo za to to vyriešiť, lebo tamto ak nie je zavádzanie, tak je to minimálne odrádzanie
Nepisal som o tebe. Ukaz mi na dpmb.cz CP v takom tvare ako je na dpb.sk/imhd.sk s nadvaznostami. Asi totiz budes mat hodne problemy nieco take najst. Napr. na taku 4 na Malomerickom moste nadvazuje ND na Obrany a ajhla na CP na webe nic. A na zastavke tiez nie. To len tak mimochodom.
Emo: V com je rozdielny pripoj tej istej linky a pripoj inej linky? V oboch pripadoch je to pripoj. BTW, som zvedavy, kedy este niekto objavi v MHD inu linku s rovnakym "utajenym" pripojom
pepke: Ano, bol by problem, kedze nie pre kazdy skrateny spoj to plati.
pepke