Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #110438:
A to nam teraz uz spicka konci az o deviatej, teda posledny spoj zo ZP kym by sa vratil do vozovne by bolo 11.00 a popoludni spica zacina s koncom skol, teda od 13.30, cize 12.30 by musela ist z vozovne. Naozaj neviem, ci by sa to kvoli tej hodine a pol oplatilo...
Reply on: Mike #110439:
Tak zrusime aj 2. A potom vsetky elektricky. Potom aj trolejbusy. Potom celu MHD. Nasledne aj 901. A vsetci budu spokojny - LoLo nebude mat v Petrzalke ziadnu zlu, skaredu elektricku a Durkovsky bude mat viac penazi na stavanie v podstate zbytocnych autostrad.. Trebars aj v plytkom tunelY.
Reply on: pepke #110437:
A aj keď "nie je využitá", tým že ju v tom úseku zrušíš (v sedle chodia spoje L4 aj tak iba po ŽST Nové Mestok vôli PP), nezvýšiš využitosť L2, lebo znížením ponuky reguluješ aj dopyt.
Reply on: pepke #110435:
V čase brutálnych škrtov a úspor bola L4 dlhšiu dobu iba "špičková" linka. Myslíš, že sa to osvedčilo? Asi moc nie, lebo už čoskoro sa opäť zaviedla celodenná premávka, najprv iba do 19tej a teraz je to až do 21. hod. Nemá zmysel do sedla ani rušiť linky, ani zrieďovať interval...
Reply on: 810zssk #110436:
je fakt, že nejaké rozumné riešenie ohľadne 4 alebo 9 by asi nebolo kvôli druhému koncu trasy. Ale napr. presunutie K2S na 4 v tej dobe a duplákov napr. na 14 si viem predstaviť. 4 v sedle aj tak nie je veľmi využitá v úseku Zlaté piesky až minimálne ŽST Nové Mesto a následne ani v Karlovej Vsi.
Reply on: pepke #110435:
V sedle zrusit 4 a 9? To dufam nemyslis ani zo srandy..
Reply on: S499.1023 #110405:
myslel som danú radiálu z mesta až do Dúbravky.
Re #110409 richardhudec: mne je tiež prirodzené, že v špičkách sú vozy plné. Akurát, že podľa môjho pozorovania nie sú "akurát obsadené", ale "pomerne prázdne".
Re #110428 S499.1023: aké riešenie navrhujem? napr. v sedle zrušiť 4 alebo 9, príp. tam nasadiť kĺby. Svoj vek ti prezradiť nemienim, nevidím na to dôvod.
Reply on: 810zssk #110419:
Teda som to nejak domotal. L N 9 ako oficálna 9 a L N 5 Zlaté Piesky - CMO - Rača.
Reply on: 810zssk #110432:
neviem ci by nebola ta druha zbytocna... lebo kolko ludi ti ide do podniku, do mesta sa zabavat po jedenastej v noci? 🙂 ale v pripade nejakeho koncertu alebo akcie ano, inak si myslim ze staci ta zberna N13
Reply on: Ike #110429:
Ako tip davam 7304 😃

Re #110431 Ike: Presne to bol zamer 😉 To ze by mala chodit dva krat za hodinu je z toho dovodu ze prve kolo by ludi rozviezla do centra a druhe ich pozbierala na najblizsie nocaky 😉
Reply on: Max #110422:
bolo by fajn, keby ta linka N13 ak by jazdila, tak by sla tak ze by mala prichod na stanicu 10 minut pred odchodom nocakov, teda by pozbierala cestujucich z centra...
Reply on: 810zssk #110425:
je nutna! Prave preto, ze su vypnute semafory, autisti jazdia ako blazni, zvlast ti frajeri, alkoholom opojeni a predpoliciou unikajuci. Ide o to, aby mohli elektricky kludne a bez zdrzania preletiet cez krizovatky. Prave bez svetiel je to dost nebezpecne - ved iba trebars na odboceni z Racianskej na Peknu cestu - kto to tam nepozna, kym prestuduje vsetky dopravne znacky, kym ich pochopi, ze z jedneho smeru najprv dava prednost a potom ma prednost, a v opacnom smere musi davat prednost v oboch smeroch... a kym mu to prejde hlavou, tak mu elektricka prejde autom...
Reply on: Max #110422:
Mozno by mala zmysel, ale v pripade ze by neexistovali ine elektrickove linky... ak hej, tak by pokryli vsetky trate a tieto zastavky tychto liniek by boli pre cele centrum v dostupnosti, cize by bola podla mna maximalne nerentabilna... keby to bola jedina nocna linka, tak mozno by sa oplatila, ale neviem v noci sa da v pohode ist pesi... ale ak by vybrali nejaky solo najtichsi voz, nebolo by to uplne odveci
Reply on: pepke #110408:
Tí ľudia sa tam medzi KV a PKO materializujú alebo ako to vidíš?
A aké riešenie nevrhuješ? Vybudovať odstavné koľaje pri PKO a začínať niektoré linky tam?
Môžeš mi prezradiť svoj vek?
Reply on: Max #110426:
Lol, ze N43 😃 Ja som navrhoval N901 😃
Reply on: AAA #110417:
no dobre, ale musi tam predsa mat nejaky pripoj z linky N43 z Lesoparku a Kacina... ?
Reply on: Max #110424:
Preferencia v noci nutna nie je, aj tak su takmer vsade vypnute semafory.. ale inak suhlas..
Reply on: 810zssk #110423:
zmysel by to mozno malo, kebyze mame vsetky tarte na urovni - tzn, ziadne obmedzene rychlosti, minimalna hlucnost trati, preferencia (SSZ na krizovatkach, 24h.denne), ale hlavne:
- keby existovala elektrickova trat do Vajnor, tak si viem predstavit okruh Hlst - Raca - Vajnory - Zl.p. - Vajnorska - Hlst. a samozrejme aj protismerne,
- trat Dubravka - ThePort - DNV
- a hlavne trat Safko - Petrzalka (jarovce, Rusovce, Cunovo), ale to uz je velke sci-fi ?

potom ano, ale inak to fakt nema zmysel - uz len kvoli tym prestupom, ktore teraz nie su nutne (az na vynimky-N56) a enormnemu predlzeniu jazdnych dob.
Reply on: Max #110421:
Destruktivne ano, pokial su podlozene vecnymi argumentami 😃 Ale akceptujem a ciastocne suhlasim. keby tie trate boli lepsie vtedy by to malo este vacsi zmysel.. momentalne je to len v ekologicko-ekonomickej rovine 😃
Reply on: Ike #110415:
dovolim si ti oponovat - domnievam sa, ze prave linka 13 by mala nejaky zmysel - netvrdim, ze by jazdila celu nov plna, ale svojich zakaznikov by si nasla, zmyslom by bola obsluha centra mesta (Obchodna + historicke centrum), s tym, ze by obsluhovala novovzniknute zastavky nocneho spoja - na Suchom myte, obojsmerne na urovni sucasnej zastavky Nam. SNP a jednu priamo pred buduvou SND.

Viem, ze cast zastavok je v sucasnosti obsluhovana autobusmi a cast v pesej dostupnosti, ale uvadzam iba priklad, ze ak nocnu elektricku, tak by som si ju vedel predstavit prave v trase linky 13.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.