Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #109400:
ale maju aj elektromotory prevodovky.... http://electroauto.sweb.cz/tech_parametry_cars.html (napr cislo 10)
Reply on: S499.1023 #109398:
nie nie... seriova... je to Volkswagen Golf z roku 1996... Volkswagen v nemecku (podla chlapika) vyrabal v rokoch 1996-1998 Golfy na elektrinu pod nazvom CityStromer...
Reply on: Papyr #109395:
Práve naopak, trolejbus so svojou raketovou akceleráciou môže byť pohodlne rýchlejší. Povedal by som, že v takom Solingene aj bude. Paradoxné sú Pardubice s luxusným vedením ale šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke...
Reply on: Ike #109396:
We´re soory, this video is no longer available ? . To bola nejaká domáca výroba? To by zachovanie prevodovky vysvetľovalo.
Reply on: S499.1023 #109374:
Ale isteze je to pre turistov a nie pre miestnych, ktori vedia linky a obcas aj odchody spamati. Lenze i mne osobne sa obcas stalo, ze ma visibility of network prilakala.

Urcite poznas konecnu Mexikoi ut. Boli sme tam v juli s Vladimirom. Trosku stranou od konecnej elektriciek a vlezu do podzemky je cestny most a na nom DROTY pre trolejbus 🙂 keby tam neboli, nebolo by ma napadlo ist sa pozriet na zastavku, kedy co odtial kam pojde. Uznavam ovsem, ze sme v Budapesti boli za cielom sotousenia, ze nie sme typicky turista a uz vobec nie typicky pravidelny pouzivatel.
Reply on: S499.1023 #109394:
neviem ?

http://au.youtube.com/watch?v=CRsH3Q9dCkE

tu si to pozri(te) ?
Reply on: hoppusmark01 #109377:
Nizsia priemerna rychlost trolejbusu v BRATISLAVE nie je fyzikalnou vlastnostou trolejbusu. Nikde nie je pisane, ze trolejbus musi byt pomalsi. Lenze ked v BA zapocitavate do priemeru aj rozne dialkove autobusove linky, ktore si to mimo intravilanu (alebo vnutri intravilanu po dialnici) svistia 80-kou, na druhej strane rychlost trolejbusu je u vas limitovana paskvilnym Parovodnym vedenim, tak sa necuduj, ze priemerne rychlosti vyjdu take, ake vyjdu.
Reply on: Ike #109392:
Prečo by sa v elektromobile radilo? Máš pocit, že vodič trolejbusu mieša zlosovacím zariadením?
Reply on: Ámos #109376:
Už sa na tom pracuje...
Reply on: Ámos #109388:
ja som kdesi na youtube videl reportaz o jednom volkswagen pole na elekrinu... bol to jediny model v cechach a pod ECV mal umiestnenu zastrcku... MPR bola 100kmh a dojazd 180km... vodic sa stazoval ze potrebuje otackomer, lebo auto je tiche a nevie kedy ma preradit podla zvuku ?
Reply on: S499.1023 #109390:
hmm... lebo vybracie a ich vplyv na unavu materialu?? Alebo, ze by nie?
Reply on: Ámos #109381:
Prečo by mal byť rozdiel v životnosti úplne rovnakého vozidla Irisbus Citelis 18 1B v závislosti od toho, či je tam namontovaný elektromotor alebo diesel?
Zabudnite už na tento obľúbený argument z čias porovnávania masívnej rámovej 9Tr a ľahučkej panelovej poddimenzovanej ŠM11.
Reply on: hoppusmark01 #109377:
Papyr hádam dosť jasne napísal, že je tam VŠETKO.
Vodiči trolejbusov, pokiaľ je mne známe, vyšší plat ako vodiči autobusov nemajú. Ani to nemá logiku, prečo by niekto mal mať vyšší plat za jazdenie s trolejbusom, čistým, vykúreným, ľahšie ovládateľným, bez cvičenia so zlosovacím zariadením, bez tankovania nafty a dolievania oleja a vody? Kto by potom jazdil s autobusmi a prečo?
Za mojich čias mali dokonca vodiči trolejbusov plat nižší než vodiči autobusov.
Reply on: Ike #109386:
aj ked silno zacinam rozmyslat nad niecim takymto http://automix.centrum.sk/clanek.phtml?id=12262
Reply on: Ike #109386:
odporucam budvianku rivieru urcite nechod do tivatskeho zalvu
Reply on: Ámos #109385:
to nevravim 🙂 len vravim ze su miesta kde je vyhodnejsie IAD a miesta kde je vyhodnejsia MHD... caro je v tom vediet to zladit tak aby si nemal ani zdravotnu ani psychicku ani financnu stratu 🙂
v montenegro som nebol a celkom ma to tam laka ?
Reply on: Ike #109383:
ja bohuzial robim na mieste kde MHD nejazdi (zatial). Ale keby jazdilo je mi jedno, ze to trva o 50% dlhsie, ze musim prestupovat na linku s intervalom 20 minut, ja proste odmietam vrazit denne 100Sk do benzinu len aby som si previezol prdel z bodu A do bodu B. Tazko zarobene prachy viem uzit aj lepsie. Za rok mi to urobi krasnu dovolenku v Monte Negro 🙂 napr.
Reply on: hoppusmark01 #109377:
a porovnavanie obeznej rychlosti troflov a busov je velmi nekorektne, kedze busy jazdia aj do okrajovych casti mesta riedko osadenymi zastavkami, údaje su z roku 1991, kedy sa v BA o vyhybkach a krizovatkach s prejazdom v=50km/hod zacalo len "suskat" (dnes sa zas len otvorene vyprava 😃 a nic nerobi), vtedy existovalo mnozstvo expresnych autobusovych liniek,...
Reply on: Ámos #109380:
ok, verim ze existuju aj v BA linky, ktore zaznamenali stratu cestujucich a ked tito cestujuci nasledne znova raz-dva cestovali a zistili ze sa to odvtedy, co nechali MHD, zlepsilo - tak verim miernemu narastu...
ale takych ludi je podla mna minimum...
ja som na L21 zanevrel (pravidelne cestovanie mam namysli) v 2006 a nemyslim si ze trolejbus by ju zatraktivnil... ale to je subjektivny nazor
Reply on: Ámos #109381:
k tomu tu bola dávnejšie diskusia, a ak si dobre pamätám, jej záver bol taký, že nie sú žiadne dôvody, prečo by mal mať trolejbus vyššiu životnosť ako autobus.. Ak sa mýlim, tak ma opravte..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.