Reply on: Martin Fundárek #108752:
Ak by linka 151 jazdila len raz za hodinu (čo možno považovať za ZDO), tak by mala viac prestojov ako jazdy. Možno, ak by bolo možné robiť prejazdy na inú podobnú linkou.Linku 51 by som považoval za ZDO v úseku Polus (kvôli lepšiemu prestupu na električky a koniec koncov je tam aj nákupné centrum a MiÚ) a Nobelovou. To motanie sa v okolí Hálkovej už je doplnkové. ?
Valec
Ten počet si vystihol skoro presne. ?
Re #108701 810zssk: Napríklad by mohol presadnúť ten, kto sa tam nechá pri každej ceste voziť rodinným príslušníkom. Síce by takto stratil naviac 15 minút cesty, ale rodinný príslušník by niečo cez hodinu ušetril. Obzvlášť, ak by mal odlet/prílet v nejakú lukratívnu nočnú hodinu. Predsa len je jednoduchšie odviezť ho na petržalskú stanicu ako až na letisko.
Re #108706 810zssk: Keď otvorili trať z Petržalky cez Kittsee, premávali do Viedne 3 páry vlakov za deň a v každom tak po 10 slovákov. Dnes jazdia po hodine a slováci tam tvoria väčšinu cestujúcich (na celej trase).