Reply on: Martin Fundárek #108750:
Ide o to, že pred otvorením trate cez Kittsee chodievali do Viedne asi 3 (kto má presnejšie info nech doplní) páry vlakov cez Marchegg. A stačilo to. Tiež vtedy nikto netvrdil, že načo ďalšiu trať, keď kapacita v existujúcich osobných vlakoch je dostatočná. Postupne však trať cez Kittseenaberala na význame a dnes na nej je hodinový interval. (Len podotýkam, že trate cez Kittsee nepozostáva len z tých 3 km medzi petržalskou stanicou a rakúskou obcou. Ona je to totiž novostavba už od Parndorfu.) Postupne sa pridávali vlaky aj na trati cez Marchegg a tak je dnes medzi Bratislavou a Viedňou cca 44 párov vlakov. Obdobný vývoj teda možno predpokladať aj na trati S7, pri cestách na letisko.A keď sme pri tých cestách do školy. V ranných vlakoch do Viedne cestuje dosť základoškolákov, ktorí postupne po stanicu Parndorf Ort vystupujú. Predpokladám, že cestujú do škôl v týchto obciach práve preto, že je do nich dobré dopravné spojenie. Tak isto po dosiahnutí dobrého priameho spojenia do Hainburgu sa môže časť z nich (resp. aj iní záujemci) prihlásiť do školy v Hainburgu, predsa len je to bližšie.
Naviac, podľa môjho názoru je dosť zvrhlé ak regionálna trať vychádzajúca z miliónovej metropoly prechádza niekoľkými stovkovými až tisícovými obcami a končí 7 km pred iným, polmiliónovým mestom.
Peon
Za zaujímavé to považujem o to viac, že DPB je v 100% vlastníctve magistrátu. ?