Je zajímavé, že v Německu tenhle problém vůbec neznají a v poklidu si provozují 10 MAN-ů, dvacet Mercedesů, pět Solarisů, třináct Neoplanů , šestnáct Scanií a čtyři Volva. Všechna vozidla servisuje výrobce, vozidla jsou nakpupena se zárukou mobility,takže v případě potřeby dodavatel doručí náhradní vozidla...
Dunčo, už sa ukľudni. Omieľaš tu celý život to isté. Už sme to počuli, žiadne argumenty okrem svojich subjektívnych dojmov si nepriniesol, tak už sklapni, slotofil.
Ty máš teda podivné predstavy skoro o všetkom. Podľa teba by sa také Citaro nikde na svete nemohlo predávať, lebo ihneď po zahájení výroby naň nemal kto poskytnúť referencie.
Posledné dve výberové konania na električky v Prahe vyhrali modely, ktré ešte neboli v tom čase ani na papieri.
"Ale tie turisticke rychliky su prudko nespolahlive. Nedavno prisiel Jadran do Prahy s meskanim vyse 24 hodin, takze sa ani nestihol nacas vydat na spiatocnu cestu. Preto by som ich ako dopravnu obsluznost vobec nepocital. Je otazka, ci sa da vobec pocitat ko dopravna obsluznost samotna Pannonia, ktora ide v nemozne doby."
Ono vlastne ani tá Pannonia nie je príliš spoľahlivá. V smere Bratislava - Rajka jazdí celkom načas (len sem - tam meškanie), ale opačne máva bežne meškania cez 100 minút.
Celorocne a kazdodenne: R375/376 Pannonia, z BA-P 4.17, v Rajke 4.37, naspat z Rajky 22.35, v BA-P 22.57
Od 20.6. do 5.9. kazdodenne: R1202/1203 Jadran, z BA-P o 14.01, v Rajke 14.19, z Rajky 13.40, v BA-P 13.59
Od 15.6. do 9.9.: R1372/1373, z BA-P v stredu, piatok a nedelu o 5.58, v Rajke o 6.18, z Rajky v utorok, piatok a nedelu o 20.57, v BA-P o 21.19.
Ale tie turisticke rychliky su prudko nespolahlive. Nedavno prisiel Jadran do Prahy s meskanim vyse 24 hodin, takze sa ani nestihol nacas vydat na spiatocnu cestu. Preto by som ich ako dopravnu obsluznost vobec nepocital. Je otazka, ci sa da vobec pocitat ko dopravna obsluznost samotna Pannonia, ktora ide v nemozne doby.
Prihranicne Madarsko a Rakusko je region, kde sa to napriklad mestu BA oplati dotovat a podporovat kvoli tomu, ze do BA sa presuvaju tamojsi ludia za pracou. Ovsem podporu cezhranicnej primestskej dopravy si nepredstavujem ako linku 901, ktora jazdi do nikam a pre nikoho.
Nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byt horsie. Ked sa znizi objem MHD, stale to este jazdi. Ked sa zrusi MHD uplne, stale sa da chodit pesi. A az ked sa postavia barikady, aby sa ani pesi nemohlo, tak tam je to dno
Radšej zbytočne plašiť dopredu, ako až po tom, čo začnú búrať. Keď sme už tak pri tom, tak aj mýtne domčeky netreba pri stavbe úplne nového mosta búrať. Však miesto na druhej strane cesty je na oboch brehoch.
hmm podla mna nie je dovod na zburanie Umelky.. Ved elektrickove kolaje budu viest po telese dnesnej cesty (1+1 kolaji), cestny pruh smer mesto moze ist poza umelku po uz vybudovanom zjazde.. otazny je akurat cestny pruh v smere do petrzky, ale myslim, ze na ten by sa mohlo najst miesto..
nepaci sa mi ze autorka toho clanku kritizuje euroveu, ktora je absolutne najlepsim projektom v BA v sucastnosti, a na rozdiel od "kolegu" River parku nie je vobec predimenzovana..
Tá budova už horela aj v sobotu večer. Pred necelým mesiacom z nej demontovali okná a vnútro. Pôvodne to bola samoobsluha, ktorú postavili spolu so sídliskom a budova bola pred likvidáciou. Je zaujímavé, že budovy pred likvidáciou sú akosi "vznetlivejšie", viď napr. aj starý Stein. ?
ako ja im drzim palce ale ja som zasa pocul opacne skusenosti, preto som to napisal - nie preto ze je na nom napisane DACIA ? a to nehovorim o dost slabej pasivnej bezpecnosti, co je pre mna tiez velmi dolezite....
No pozor, pozor... V Banskej Bystrici si v 2005-tom tiež mysleli, že sa už konečne od toho dna idú odrážať a ono sa akosi ukázalo že dno je dvojité a dá sa padať ešte hlbšie
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Osky