"Ale tie turisticke rychliky su prudko nespolahlive. Nedavno prisiel Jadran do Prahy s meskanim vyse 24 hodin, takze sa ani nestihol nacas vydat na spiatocnu cestu. Preto by som ich ako dopravnu obsluznost vobec nepocital. Je otazka, ci sa da vobec pocitat ko dopravna obsluznost samotna Pannonia, ktora ide v nemozne doby."
Ono vlastne ani tá Pannonia nie je príliš spoľahlivá. V smere Bratislava - Rajka jazdí celkom načas (len sem - tam meškanie), ale opačne máva bežne meškania cez 100 minút.
Celorocne a kazdodenne: R375/376 Pannonia, z BA-P 4.17, v Rajke 4.37, naspat z Rajky 22.35, v BA-P 22.57
Od 20.6. do 5.9. kazdodenne: R1202/1203 Jadran, z BA-P o 14.01, v Rajke 14.19, z Rajky 13.40, v BA-P 13.59
Od 15.6. do 9.9.: R1372/1373, z BA-P v stredu, piatok a nedelu o 5.58, v Rajke o 6.18, z Rajky v utorok, piatok a nedelu o 20.57, v BA-P o 21.19.
Ale tie turisticke rychliky su prudko nespolahlive. Nedavno prisiel Jadran do Prahy s meskanim vyse 24 hodin, takze sa ani nestihol nacas vydat na spiatocnu cestu. Preto by som ich ako dopravnu obsluznost vobec nepocital. Je otazka, ci sa da vobec pocitat ko dopravna obsluznost samotna Pannonia, ktora ide v nemozne doby.
Prihranicne Madarsko a Rakusko je region, kde sa to napriklad mestu BA oplati dotovat a podporovat kvoli tomu, ze do BA sa presuvaju tamojsi ludia za pracou. Ovsem podporu cezhranicnej primestskej dopravy si nepredstavujem ako linku 901, ktora jazdi do nikam a pre nikoho.
Nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byt horsie. Ked sa znizi objem MHD, stale to este jazdi. Ked sa zrusi MHD uplne, stale sa da chodit pesi. A az ked sa postavia barikady, aby sa ani pesi nemohlo, tak tam je to dno
Radšej zbytočne plašiť dopredu, ako až po tom, čo začnú búrať. Keď sme už tak pri tom, tak aj mýtne domčeky netreba pri stavbe úplne nového mosta búrať. Však miesto na druhej strane cesty je na oboch brehoch.
hmm podla mna nie je dovod na zburanie Umelky.. Ved elektrickove kolaje budu viest po telese dnesnej cesty (1+1 kolaji), cestny pruh smer mesto moze ist poza umelku po uz vybudovanom zjazde.. otazny je akurat cestny pruh v smere do petrzky, ale myslim, ze na ten by sa mohlo najst miesto..
nepaci sa mi ze autorka toho clanku kritizuje euroveu, ktora je absolutne najlepsim projektom v BA v sucastnosti, a na rozdiel od "kolegu" River parku nie je vobec predimenzovana..
Tá budova už horela aj v sobotu večer. Pred necelým mesiacom z nej demontovali okná a vnútro. Pôvodne to bola samoobsluha, ktorú postavili spolu so sídliskom a budova bola pred likvidáciou. Je zaujímavé, že budovy pred likvidáciou sú akosi "vznetlivejšie", viď napr. aj starý Stein. ?
ako ja im drzim palce ale ja som zasa pocul opacne skusenosti, preto som to napisal - nie preto ze je na nom napisane DACIA ? a to nehovorim o dost slabej pasivnej bezpecnosti, co je pre mna tiez velmi dolezite....
No pozor, pozor... V Banskej Bystrici si v 2005-tom tiež mysleli, že sa už konečne od toho dna idú odrážať a ono sa akosi ukázalo že dno je dvojité a dá sa padať ešte hlbšie
No tak nam dnes vyhorela dalsia stara budova, namiesto ktorej sa pravdepodobne postavi nejaka nova vacsia obytna budova... ? Islo o budovu byvalej tlaciarne na Dlhych dieloch... Viac uvidite v zajtrajsich novinach na Markize, JOJke a STV, pripadne uz dnes na TA3...
To, že poplatky za dopravnú cestu znemožňujú používanie železnice, len potvrdzuje nenormálnosť situácie.
Na aký magistrát/ministerstvo/kraj sa obrátili s petíciou občania napríklad Šamorína, že im chodí autobus do Bratislavy? Alebo je to zásluha starostu Šamorína? Ja tiež neviem, na koho by som sa obrátil, ale je dobré, že sa o tom hovorí.
Predpokladám, že za nenormálne považuješ to, že po železničnej trati nechodia takmer žiadne osobné vlaky. S tým čiastočne súhlasím, ale len čiastočne. Je to totiž dôsledok nehoráznych poplatkov za dopravnú cestu, v dôsledku ktorého sa sólo 810 nemôže uživiť nikde. Za poplatky je však zodpovedné ministerstvo.
Druhá vec je, prečo sa vlastne obyvatelia Rajky obracajú na kraj. Bolo by prirodzené, aby sa obrátili na starostu svojej obce, aby im obec zabezpečila základnú dopravnú obslužnosť. A v druhom rade by sa mali obrátiť skôr na bratislavský magistrát, než na kraj - predpokladám, že 99 % z tých, čo dochádzajú z Rajky pracovať na Slovensko, pracuje v Bratislave. A možno by mali aj väčší úspech - Bratislava "cílekne" zavádza absolútne nevyťažené linky, tak by v tom možno pokračovala...
"tak to bude jeden z dovodov upadku" - kam ešte môžeme upadať ? ?
Chce to kompromis. Aby sme nedopadli tak, že pred vstupom do električky budeme kontrolovať trvalé bydlisko.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec