Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ondro #108301:
ako nechapem preco tu teraz idete do mna ked ja som za SOR od zaciatku a to prirovnanie nie je z mojej hlavy a dizajn neriesim ako nic hnusnejsie ako tambus som z autobusov nevidel ❗ ale to je len moj nazor
Reply on: Sati #108295:
Ja si myslim ze pravda je uprostred... SOR ma dizajn pekny, je to ucelovy funkcny autobus, spolahlivy a lacny... celkom na BA podmienky... problemom je ze vybrali najskaredsi model...
moja babka byva v oblasti kde jej chodia bud sory B alebo BN a prekvapivo ma radsej Bcka... podla nej totiz "tie hrbate maju vo vnutri tolkoschodov ze neviem kde mam aky a kam ocakavat".. ovela viac by som uvital, keby boli vysokopodlazne a radsej klimatizovane (nevyznam sa, ale ak take vobec SOR vyraba)

presne ako vravel martin.. je to taka dacia... ja by som skor povedal ze Fabia (hoci dnesne ceny su uz ine)... mozes mat Junior s plastovymi naraznikmi alebo Elegance s chromovanou riaddiacovou pakou
Reply on: lampash #108302:

A za to, že si DPB objednal malokapacitní autobusy může výrobce? Není snad toto vinou provozovatele (rozuměj DPB)?
Co jste si objednali, to máte. Až si jako zedník koupíš Smarta, taky ho půjdeš projektantovi do Stuttgartu omlátit o hlavu, že v něm neodvezeš míchačku? Sor BN9.5 je úplně normální midibus. To že s nimi Bratislava nahrazuje 12m autobusy, fakt není chyba Soru.
Reply on: m@rtin #108245:
Nič by som nenamietal proti SOR keby sa nakúpili konečne 12metroví vozidlá ako adekvátna náhrada za vyradené Karosy B732. Inak nehodlám nejak SOR ospevovať, veď ani neni začo, lebo akurát sa tlačíme ako idioti v buse, ktorý je o dačo komfortnejší no v porovnaní s tým čo ostatní výrobcovia dodávajú aj tak pozadu.
Reply on: Sati #108295:
nesuhlasim, lebo Logan je kus vraku (keby nebol, v blizkej dobe by som ho mal) zatial co SOR je pomerne slusny autobus s technologiami vacsinou od Iveco a podla mna mu nic nechyba... mozno dizajn je trocha rozpacity, ale to je podla mna detail...
Reply on: Sati #108298:
mam na mysli klabove samozrejme ❗
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: eripmav #108287:
A ako sa vyberala napríklad firma na diaľničné mýto? Zobrala sa najvyššia ponuka a všetky nižšie sa vyradili pre údajné nesplnenie podmienok. Ešte si si na tento folklór nezvykol? Obávam sa, že takto nejako dopadne aj súťaž na autobusy.
Reply on: hoppusmark01 #108258:
no tak generlka CNG Karos a tamov sa velmi od seba lisia tak preto je CNG Karosa kvalitnejsia ako cerveny tam ❗
Reply on: tbus #108296:
no veď hej, ten dizajn (+hrb) je asi najväčšia slabosť toho SORu. Inak nemám nič proti. Potrebujeme sa zbaviť B732 takže je to asi najlepšie riešenie..
Reply on: hoppusmark01 #108273:
Sorky niesu take zle a nekvalitne vozy, ale do mesta ako BA sa nehodia (myslel som ze sa zmôžu na nieco viac ako tieto lacne nahrady), skor do mensieho mesta kde MHD tvoria 3 linky alebo nejakej SADke, tam kde si nemozu dovolit ine ako tieto vcelku lacne nahrady dozivajucich C734. Osobne ich nemam rad koli ich (ne)dizajnu, ale za tu cenu je to primerane
Reply on: m@rtin #108245:
ooo neverim svojim stirom ociam niekto kto chape podstatu Soru. Ale mam pocit ze deturencom z blavi a blizkeh okolia to nevysvetlis oni chu iba Many Medaky a Volva to ze kvalita ja ta ista ale cena mensia je pre nich nepodstatne no to budu mas asi z tejto vlady u nas ta robi to iste ❗

?
inak, keďže dĺžka Vrakosy B732 je 11m, tak zas až tak pindať nemôžeme, že by ich 10,5 metrové SORky nenahradili..

takže Vrakos je ešte 88. Ak príde 60 SORiek 10,5 a 20-30 CNG 12m, tak môžu ísť vlastne všetky Vrakosy tam kam patria, do šrotu.. teda do roku 2011..
http://www.zivotpo.sk/portal/?c=12&id=12211 - uz aj Presov ich chce ? Vsak budu raz nadavat ?
Reply on: ear4 #108197:
busy z "mileticky" hmmm dalsi mercedessofilista ❗
Reply on: hoppusmark01 #108281:
no SORmi a dajme tomu " tedomami " sa este asi nezbavime vsetkych starsich kratasov a radsej by som vyradil vsetky vsetky vsetky CNG ci normal vrakosy ako TAMY ( cest vynimkam , niektore TAMy su uz fakt dost out .ale ponechal by som 3701,03,07,09,10 ) mozno 3702 kedze je na generalke na Trnavke
Aj plno Ikarusov 415 je uz plno out
Reply on: Martin Fundárek #108285:
ale cena je v pohode.. to sa len zahradnik a gyurkowski zabezpecuju, lebo uz nebudu tam o par rokov...
A ako vieme kto dá najnižšiu cenu? 🙂 Mercedes či Sor? ?
Reply on: TeBeCe #108286:
Ďakujem. No ale som si všimol, že tam nie je podmienka "low entry" ako hovoril Kadnár, takže predsa to budú plne NP vozidlá?
Reply on: Martin Fundárek #108285:
podla mna 400milionov je horny strop (preto musela byt predosla sutaz zrusena, lebo ziadna ponuka nebola pod hornu hranicu...), nikto nehovori ze to bude 400milionov, ale ze 400milionov sa planuje - a rozhodovat ma predsa najnizsia cena, alebo nie? ked niekto ponukne naprikald 250mil, tak to bude 250mil... a co sa tyka predrazenia - predpokladam ze sice bez nafty, ale s kompletnou udrzbou (pripadne aj so zalohou v pripade poruchy) to bude - a to za predpokladu, ze ked DPB ma autobusy o ktore sa nemusi starat ale ma zaplatenu udrzbu, tak ich bude nasadzovat co najviac a na co najtazsie trate a nebude ich vobec sestrit - takze taka bude aj cena, ten kto da ponuku (realnu) musi uvazovat presne takto...
Reply on: hoppusmark01 #108283:
http://ted.europa.eu/ - > SK - > SK

Petto: kolaje sa budu opravovat cely vikend, ale vyluka bude iba v noci.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.