Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #107941:
Uplne s tebou suhlasim.... skor mali urobit nieco cim by sa bratislava mohla pysit: dat ho zrenovovat a postavit na novo strednu konzolu ktora kedysi vyzerala uchvatne, bolo to podobne apollu. tie rovinky pred, sak viete, take nizke, a potom siel kraaaaaaaaaaaaasny obluk zelezny a to bola nadhera az do 1944 kedy to urobilo bum. No co uz... ?
Reply on: 810zssk #107938:
Každý most je symbolom Bratislavy (snáď okrem Prístavného a La(n)franconiho), preto si myslím, že Starý Most by mal zostať v súčasnej, resp. pre-1944 podobe. Tu nejde o to, že to nie je pamiatka a de facto je to len kopa šrotu (to sa dá inak povedaŤ aj o Eiffelovej veži), tu ide o to, že ten "nový" most je škaredý, nehodí sa tam a navyše nerieši dopravnú situáciu. Tie návrhy by som bral, keby boli na šiesty dialničný most, hoci ten už vybraný je (a je pekný - http://i.pravda.sk/08/031/skcl/P0421862f_mooooo.jpg), ale nie ako náhrada Starého. Starý by mal zostať starý aj vzhladovo, aby nerušil panorámu - samozrejme technologicky môže byť najnovší. Tá Mária Valéria by nám mala byť príkladom.
Reply on: 810zssk #107938:
No, aj ale veela fotiewk je z oblasti ako bola byvala vozovna petrzalka aj ked uznavam, ze dost foot je s novym mostom.... vies, podla mojho nazoru by mali most vybudovat na pevnine, stary nehat premavke a ked ta nova konstrukcia bude finito, potom na mesac zrusit dopravu, odpalit most, nasadit novy a rychlo dorobit... tento plan zamysla nad zarusenim mosta a stavbou noveho... cize to bude trvat ako stavba apolla.
A inak, viete, aky bol jeden z tisicok dovodov, preco postavit novy??? na starom moste sa vraj tazko dokazali minat dva vozy a ze to spomalovalo dopravu. Elita z 1 DTPA [l50 davnejsie] tade sa minala rychlostou 50-60 km/h a zaujimave, ze to zvladli...
Reply on: fanatikmhd #107937:
A aky je TVOJ navrh aby si sa dostal na Safko rychlejsie?

Inak to foto Bratislavy, bezne sa pouziva NOVY most.
Reply on: 810zssk #107934:
No, diki... a jak sa ja z farskeho do vis ceho dostanem na safko???? to co normalne trva 3 minuty 78 mi bude trvat 15 minut obklukou cez apollo.... no, super.... chlapci sa cinia.... ale je zaujimave, ze most je starsi ako 95% bratislavcanov, je to jeden zo symbolov bratislavy [viz panoramaticke foto blawy-stary most nad dunajom, za nim sa pysil hrad...] a teraz chcu taku nadheru zlikvidovat... je napriklad zaujimave, ze prazaci si svoje mosty chrania jak oko v hlave....
Reply on: hoppusmark01 #107935:
No, tak v tom s tebou suhlasim....
Reply on: fanatikmhd #107933:
najlepsie je na tom vsetkom, ze volit bolo asi 90-100.000 bratislavcanov... Kde bolo zvysnych 350.000? Asi im je to vsetko jedno.. Preto to tu potom aj tak vyzera..
Reply on: fanatikmhd #107933:

95 asi cez Apollo
50 by som navrhol cez Novy most, alebo Apollo (ale nech mi niekto skusi zrusit zachadzku na ASMN 😃 )
78 netusim
Neviete mi dakto povedat, kto do certa volil durkovskeho??? najpr rekonstrukcia mostu so zrusenim IAD. Potom ze zrusenie mostu a vybudovanie noveho ale IAD tam nebude nist robit a vo finalnej verzii IAD uprednostnena pred nosnym a ekologickym systemom????? Clovek s IQ vacsim ako mrazene file pochopi, ze je to blbost..... Blawa cim dalej, tym rychlejsie sa zenie do zahuby....a este jedna otazocka: ako to pocas ``rekonstrukcie`` bude s MHD l50, l78, l95???? 95 je nosna linka v petrzalke, 78 a 50 su zas dolezite linky...... kade bude presmerovanie??? pretoze pokila dobre viem, tak safarikovo namestie bude pocas rekonstrukcie vypadat podobne, ako teraz dostojevskeho rad... cize tak jeden prud tam, druhy naspat... pokial niekto vie aspon planovane moznosti, ozvite sa.. Diki
Reply on: kecho #107931:
Mne sa najviac "paci" ze ten idiot vyhlasil ze elektricka nie je doprava..
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5917
"podľa kuloárnych informácií sa o pridanie cestných pruhov na Starý most zasadil priamo primátor Andrej Ďurkovský"

to nie je podľa kuloárnych info - to ten blb sám priznal - viď rozhovor s ním:
http://www.bratislavskenoviny.sk/90467/doprava/nazov-stareho-mosta-sa-menit-nebude
"Najskôr sme hovorili len o električke a o technickom riešení mosta, s prípadnou jednou lávkou. Potom som sa pýtal projektantov na možnosť aspoň jednosmernej premávky. V tom prípade by ale bolo potrebné zabezpečenie odstavných plôch kvôli možným poruchám vozidiel, či havárie. Z toho nám vyplynulo, že je ideálnejšie urobiť dva jazdné pruhy." takže je jasné, kto sputil tému "IGK nesmieme obmedzovať, načo nám je MHD" ?
K článku o Starom moste: ja som za to, aby sa tam vybudovali aj cestné pruhy v oboch smeroch. Keď už sa postaví kompletne nový most, tak by bolo škoda tie pruhy nevybudovať.
ALE: cestný pruh smerom do mesta by slúžil iba na spojenie Petržalky s Euroveou, teda by neústil do Dostojevského radu a nekomplikoval dopravu na ňom.. Samozrejme, že tento pruh by bol aj pre L50, ktorú je podľa mňa potrebné zachovať.
Opačný smer, teda z mesta do Petržalky, by slúžil IBA pre L50, a pre sanitky/hasičov atď... IAD by na ňom mala byť vylúčená.. (ako bolo spomenuté v článku, dostať by sa naň dalo iba s Vajanského nábrežia, čo je absolútne zbytočné)..
Reply on: Sati #107927:
Isteže. Však preto som aj zdôrazňoval, že sa to týka súčasných a moderných autobusov a nie toho pojazdného múzea, čo prevádzkuje DPB.
Reply on: Martin Fundárek #107926:
Tak som sa kdesi dočítal o súčasnom názve. Takže je tam v hre aj taká možnosť, že za 1. republiky to bolo námestie Michala Miloslava Hodžu a dnes je to námestie Milana Hodžu. Ale inak za 1. republiky sa pomerne bežne pomenovávalo aj po žijúcich osobnostiach.
Reply on: S499.1023 #107899:
no ak ti mam pravdu povedat teda napisat tak od strednej nemam niejak cas sledovat ktora znacka ma novy bus a ake ma parametre teda okrem toho na com jazdim tu v blave takze o tom sa ja tu bavit nebudem a ani nebavym ale to co jazdi tu je uz niejaky ten patek po svojej zivnosti ? proste neni uz tolko casu ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #107921:
Si si istý? Lebo Hodžovo námestie bolo Hodžovým už v roku 1931 (Benyovszky, Kaššovic: Sprievodca Bratislavou) a Milan Hodža zomrel až v roku 1944. To je zároveň odpoveď aj pre pre aquilu #107906.
Reply on: S499.1023 #107922:
okrem toho bolo to 8,5 roka, nie 6.
Reply on: S499.1023 #107922:
to, že to je vysoký vek, povedal v tej reportáži priamo vedúci prevádzky Klíčov.. Takže zrejme aj on chce byť rovno lepší ako Švajčiarsko.. ?
Reply on: hoppusmark01 #107913:
Mne je herzlich egal, čo sa tebe zdá. On dnešný autobus NIE JE Karosa 731 ani Ikarus 435, má antikorový alebo kompletne kataforézne ošetrený rám, lepené vonkajšie panely, ML ošetrené dutiny atď.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.