Neviete mi dakto povedat, kto do certa volil durkovskeho??? najpr rekonstrukcia mostu so zrusenim IAD. Potom ze zrusenie mostu a vybudovanie noveho ale IAD tam nebude nist robit a vo finalnej verzii IAD uprednostnena pred nosnym a ekologickym systemom????? Clovek s IQ vacsim ako mrazene file pochopi, ze je to blbost..... Blawa cim dalej, tym rychlejsie sa zenie do zahuby....a este jedna otazocka: ako to pocas ``rekonstrukcie`` bude s MHD l50, l78, l95???? 95 je nosna linka v petrzalke, 78 a 50 su zas dolezite linky...... kade bude presmerovanie??? pretoze pokila dobre viem, tak safarikovo namestie bude pocas rekonstrukcie vypadat podobne, ako teraz dostojevskeho rad... cize tak jeden prud tam, druhy naspat... pokial niekto vie aspon planovane moznosti, ozvite sa.. Diki
hoppusmark01
ALE: cestný pruh smerom do mesta by slúžil iba na spojenie Petržalky s Euroveou, teda by neústil do Dostojevského radu a nekomplikoval dopravu na ňom.. Samozrejme, že tento pruh by bol aj pre L50, ktorú je podľa mňa potrebné zachovať.
Opačný smer, teda z mesta do Petržalky, by slúžil IBA pre L50, a pre sanitky/hasičov atď... IAD by na ňom mala byť vylúčená.. (ako bolo spomenuté v článku, dostať by sa naň dalo iba s Vajanského nábrežia, čo je absolútne zbytočné)..