najlepsie je na tom vsetkom, ze volit bolo asi 90-100.000 bratislavcanov... Kde bolo zvysnych 350.000? Asi im je to vsetko jedno.. Preto to tu potom aj tak vyzera..
Neviete mi dakto povedat, kto do certa volil durkovskeho??? najpr rekonstrukcia mostu so zrusenim IAD. Potom ze zrusenie mostu a vybudovanie noveho ale IAD tam nebude nist robit a vo finalnej verzii IAD uprednostnena pred nosnym a ekologickym systemom????? Clovek s IQ vacsim ako mrazene file pochopi, ze je to blbost..... Blawa cim dalej, tym rychlejsie sa zenie do zahuby....a este jedna otazocka: ako to pocas ``rekonstrukcie`` bude s MHD l50, l78, l95???? 95 je nosna linka v petrzalke, 78 a 50 su zas dolezite linky...... kade bude presmerovanie??? pretoze pokila dobre viem, tak safarikovo namestie bude pocas rekonstrukcie vypadat podobne, ako teraz dostojevskeho rad... cize tak jeden prud tam, druhy naspat... pokial niekto vie aspon planovane moznosti, ozvite sa.. Diki
to nie je podľa kuloárnych info - to ten blb sám priznal - viď rozhovor s ním: http://www.bratislavskenoviny.sk/90467/doprava/nazov-stareho-mosta-sa-menit-nebude
"Najskôr sme hovorili len o električke a o technickom riešení mosta, s prípadnou jednou lávkou. Potom som sa pýtal projektantov na možnosť aspoň jednosmernej premávky. V tom prípade by ale bolo potrebné zabezpečenie odstavných plôch kvôli možným poruchám vozidiel, či havárie. Z toho nám vyplynulo, že je ideálnejšie urobiť dva jazdné pruhy." takže je jasné, kto sputil tému "IGK nesmieme obmedzovať, načo nám je MHD" ?
K článku o Starom moste: ja som za to, aby sa tam vybudovali aj cestné pruhy v oboch smeroch. Keď už sa postaví kompletne nový most, tak by bolo škoda tie pruhy nevybudovať.
ALE: cestný pruh smerom do mesta by slúžil iba na spojenie Petržalky s Euroveou, teda by neústil do Dostojevského radu a nekomplikoval dopravu na ňom.. Samozrejme, že tento pruh by bol aj pre L50, ktorú je podľa mňa potrebné zachovať.
Opačný smer, teda z mesta do Petržalky, by slúžil IBA pre L50, a pre sanitky/hasičov atď... IAD by na ňom mala byť vylúčená.. (ako bolo spomenuté v článku, dostať by sa naň dalo iba s Vajanského nábrežia, čo je absolútne zbytočné)..
Tak som sa kdesi dočítal o súčasnom názve. Takže je tam v hre aj taká možnosť, že za 1. republiky to bolo námestie Michala Miloslava Hodžu a dnes je to námestie Milana Hodžu. Ale inak za 1. republiky sa pomerne bežne pomenovávalo aj po žijúcich osobnostiach.
no ak ti mam pravdu povedat teda napisat tak od strednej nemam niejak cas sledovat ktora znacka ma novy bus a ake ma parametre teda okrem toho na com jazdim tu v blave takze o tom sa ja tu bavit nebudem a ani nebavym ale to co jazdi tu je uz niejaky ten patek po svojej zivnosti ? proste neni uz tolko casu ?
Si si istý? Lebo Hodžovo námestie bolo Hodžovým už v roku 1931 (Benyovszky, Kaššovic: Sprievodca Bratislavou) a Milan Hodža zomrel až v roku 1944. To je zároveň odpoveď aj pre pre aquilu #107906.
Mne je herzlich egal, čo sa tebe zdá. On dnešný autobus NIE JE Karosa 731 ani Ikarus 435, má antikorový alebo kompletne kataforézne ošetrený rám, lepené vonkajšie panely, ML ošetrené dutiny atď.
Nechceš byť náhodou rovno lepší než Švajčiarsko? Keď je životnosť autobusu 12 rokov BEZ generálky a vekovú skladbu vozidiel máš rovnomernú, tak 6 rokov je kurrrwa pekné číslo.
Obávam sa, že za Slovenského štátu bol Milan Hodža (lebo po ňom je námestie, nie po M. M. Hodžovi), prvorepublikový slovenský premiér čs. vlády, asi persona non grata .
Možno, keby električka premávala na Žabí Majer, alebo na Východné, tak by to pre niektoré podniky zmysel malo, no aj tak si myslím, že by to bol zlomok a skôr by to bolo nerentabilné škrábanie sa okolo hlavy...
Re #107917 hoppusmark01: Veď-viete-aké-mesto, alebo Mesto-ktoré-netreba-menovať ?
...čiže obchodník by doviezol tovar do Kraxňan a musel by zamestnať extra človeka, čo by išiel prebrať tovar z električky do obchodu uprostred noci. Záver: viac ľudí, viac hluku v noci, väčšie náklady, nakoniec zabitie celej ulice.
ak môžem prispieť svojimi poznatkami o nákladnej električke.. taký pokus bol aj v jednom nemenovanom meste Západnej európy ? a zvažovali sa všetky pre a proti.. tých argumentov "proti" bolo však tuším viac... Predovšetkým nasledujúce: nie všetky firmy majú železničné/električkové napojenie (v Bratislave vlastne žiadne), celá organizácia zásobovania by bola veľmi kompikovaná a náročná (asi by musela byť jedna organizácia, ktorá by to zastrešovala)-toto je môj vlastný argument/myšlienka, ďalej: väčšie opotrebovanie koľajníc, keďže by sa k premávke normálnych električiek pridali aj nákladné, zásobovanie by muselo prebiehať v noci (cez deň je to nemysliteľné, nákladné električky by pri vykladaní tovaru brzdili normálne, a normálne by zas na zastávkach brzdili nákladné), na druhej strane je však zásobovanie v noci kvôli hluku absolútne neprípustné... takže týmto sa úplne vylučuje možnosť zásobovana nákladnou električkou, ako vo dne, tak aj v noci... čiže totálne nerealizovateľné..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike