K článku o Starom moste: ja som za to, aby sa tam vybudovali aj cestné pruhy v oboch smeroch. Keď už sa postaví kompletne nový most, tak by bolo škoda tie pruhy nevybudovať.
ALE: cestný pruh smerom do mesta by slúžil iba na spojenie Petržalky s Euroveou, teda by neústil do Dostojevského radu a nekomplikoval dopravu na ňom.. Samozrejme, že tento pruh by bol aj pre L50, ktorú je podľa mňa potrebné zachovať.
Opačný smer, teda z mesta do Petržalky, by slúžil IBA pre L50, a pre sanitky/hasičov atď... IAD by na ňom mala byť vylúčená.. (ako bolo spomenuté v článku, dostať by sa naň dalo iba s Vajanského nábrežia, čo je absolútne zbytočné)..
ALE: cestný pruh smerom do mesta by slúžil iba na spojenie Petržalky s Euroveou, teda by neústil do Dostojevského radu a nekomplikoval dopravu na ňom.. Samozrejme, že tento pruh by bol aj pre L50, ktorú je podľa mňa potrebné zachovať.
Opačný smer, teda z mesta do Petržalky, by slúžil IBA pre L50, a pre sanitky/hasičov atď... IAD by na ňom mala byť vylúčená.. (ako bolo spomenuté v článku, dostať by sa naň dalo iba s Vajanského nábrežia, čo je absolútne zbytočné)..
hoppusmark01
Aj keď to záleží asi aj na údržbe.. Ak sa autobus perfektne udržiava, tak možno tých 20 rokov jazdiť môže..
Na druhej strane zasa preťažovanie vozidiel aké je v Bratislave na životnosti moc nepridáva, takže pre vozidlá pre Bratislavu by som zo životnosti ešte trochu ubral..