A teraz ma napadlo, že vlastne aj ja som "šotouš", lebo som raz neodolal a odfotil som si nádražie, na ktoré mám krásne spomienky z mojej mladosti, kým ho celkom nesku**ia: http://www.dobak.eu/pub/wilson/
Ďakujem, nenapadlo ma opýtať sa môjho brata Googla. Ten mi našiel veľa zaujímavých vysvetlení, okrem iných aj toto: http://tinyurl.com/4ovm7w
Len nie som si istý, či práve 'hoppusmark01' do tejto definície spadá.
Nehnevaj sa na mňa, ale z BA ide na Viedenské letisko denne 16 priamych spojov Slovak Linesu (interval 60 min.) s jazdnou dobou z AS 1 hodina (ani jeden nejde po diaľnici) a cenou 210 Sk.
Okrem toho je tu ešte 9 priamych spojov Blagussu s jazdnou dobou zo zastávky Nový most 50 minút (neviem, ale tuším tiež nejdú po diaľnici) za cenu 135 Sk.
Čiže len absolútny šotouš sa vyberie kombináciou 901+S7 s jazdnou dobou 1:16 (cez víkend aj viac) za cenu cca 290 Sk.
K Rakusku, uz len to by nam chybalo. Radsej najbohatsim mestom v SR ako najchudobnejsim v O-reichu.
Vieden a Bratislava mozu spolupracovat aj bez toho aby boli v jednom state.
"aby končila vo Wolfsthali" - súhlas. Ťahať to ďalej nemá zmysel.
901 + S7 (resp. 2) na Schwechat = otázne.
Však v reále to trvá 20 + 10 + 46 minút = 1.16 hod. (samozrejme treba zohľadniť ten prestup)
cena: 9,40 Euro.
autobusom (bez zápch) - blaguss - 50 minút. cena : 4,50 Euro
zaujímavá je frekvencia tých zápch a dĺžka zdržania ale aj tak bude stále zatiaľ vychádza lepšie z toho bus.
Ja som práveže za to, aby končila vo Wolfsthali. Nevidím totiž dôvod na to, aby kopírovala linku S-Bahnu S7, ktorej vlaky jazdia v koncovom úseku dosť prázdne. Jediné, čo by to chcelo, je zaviesť nejaký kombinovaný lístok na 901 a S7. Prípadne by mohli platiť lístky na vlak BA - Wien (okrem trás cez Marchegg, Kittsee a Gaenserndorf) aj cez Wolfsthal v kombinácii s autobusom linky 901.
ja sám som tam raz tvrdol v zápche v autobuse pár hodín.. odteraz už na Schwechat/zo Schwechatu pôjdem len 901+S7.. takže tá linka má aj význam pre obyvateľov Bratislavy... lebo BA letisko bude podľa mňa upadať, a Schwechat sa bude aj naďalej zlepšovať, takže viac Bratislavčanov bude lietať zo Schwechatu..
lebo napr. na diaľnici bývajú občas poriadne zápchy, takže v tom majú autobusy a auto veľkú nevýhodu.. a keď potrebujete stihnúť lietadlo, tak železničné spojenie je oveľa spoľahlivejšie (ten kúsok autobusom 901 nepočítam)..
inak podľa mňa tá 901 má celkom veľký význam, a to hlavne v spojení na Schwechat.. Keby sa dal ešte nejak zjednotiť lístok (cestovanie na jeden lístok z BA až na Schwechat) tak by to bolo ešte lepšie.. Ono totiž v súčasnosti je spojenie BA-Schwechat hromadnou dopravou nedostatočné..
Ámos
Vieden a Bratislava mozu spolupracovat aj bez toho aby boli v jednom state.