"aby končila vo Wolfsthali" - súhlas. Ťahať to ďalej nemá zmysel.
901 + S7 (resp. 2) na Schwechat = otázne.
Však v reále to trvá 20 + 10 + 46 minút = 1.16 hod. (samozrejme treba zohľadniť ten prestup)
cena: 9,40 Euro.
autobusom (bez zápch) - blaguss - 50 minút. cena : 4,50 Euro
zaujímavá je frekvencia tých zápch a dĺžka zdržania ale aj tak bude stále zatiaľ vychádza lepšie z toho bus.
Ja som práveže za to, aby končila vo Wolfsthali. Nevidím totiž dôvod na to, aby kopírovala linku S-Bahnu S7, ktorej vlaky jazdia v koncovom úseku dosť prázdne. Jediné, čo by to chcelo, je zaviesť nejaký kombinovaný lístok na 901 a S7. Prípadne by mohli platiť lístky na vlak BA - Wien (okrem trás cez Marchegg, Kittsee a Gaenserndorf) aj cez Wolfsthal v kombinácii s autobusom linky 901.
ja sám som tam raz tvrdol v zápche v autobuse pár hodín.. odteraz už na Schwechat/zo Schwechatu pôjdem len 901+S7.. takže tá linka má aj význam pre obyvateľov Bratislavy... lebo BA letisko bude podľa mňa upadať, a Schwechat sa bude aj naďalej zlepšovať, takže viac Bratislavčanov bude lietať zo Schwechatu..
lebo napr. na diaľnici bývajú občas poriadne zápchy, takže v tom majú autobusy a auto veľkú nevýhodu.. a keď potrebujete stihnúť lietadlo, tak železničné spojenie je oveľa spoľahlivejšie (ten kúsok autobusom 901 nepočítam)..
inak podľa mňa tá 901 má celkom veľký význam, a to hlavne v spojení na Schwechat.. Keby sa dal ešte nejak zjednotiť lístok (cestovanie na jeden lístok z BA až na Schwechat) tak by to bolo ešte lepšie.. Ono totiž v súčasnosti je spojenie BA-Schwechat hromadnou dopravou nedostatočné..
Ja by som bol hneď za to, aby mal DPB jednotný náter.. Lenže väčšine sa páči LBC (aspoň tu na imhd), lenže to už je reklama a na ňu sa ďalšie reklamy dať nedajú, tak neviem...
Možno by sa to dalo takto: 30% voz. parku LBC, 70% jednotný náter.. aký, to neviem.. na to má dúfam DPB odborníkov (aj keď tomu sám neverím).. ale hlavne by sa malo ihneď prestať s lakovaním modro-šedo červeného na K2S, krémového historického na T3, atď..
nakoniac: 170 mil. / 20 = 8.5 mil Sk za jeden autobus,.., To je cena, za akú by ten autobus kúpili BEZ údržby.. Tak je jasné, že pri prenájme sa budú platiť ešte nejaké úroky + cena údržby.. A to sa nemôže rovnať cene autobusu bez údržby, zaplateného v hotovosti..
Trochu humoru nikdy nezaskodi. Stranky venovane urcitej tematike nemusia byt podmienecne odborne bez stipky humoru. Rob si podla seba MD, iMHD je iMHD a preto je lepsie
a práve tento fakt mali zohľadniť v tom tendri.. čas uteká a Vrakosy sa rozpadávajú.. Tak by zaplatili trochu viac.. ale pomohlo by to, a dosť.. mali by sme za relatívne krátky čas nové autobusy, takže by sme si ušetrili odporné cestovanie vo Vrakosách ďalší polrok navyše.. a to by za to stálo..
aj tak nechápem, že či si DPB myslel, že kompletná 8-ročná údržba tých autobusov bude zadara..
Veď nemôžu porovnávať cenu doterajšej "údržby" v DPB, kde neboli za 10 rokov schopní vymeniť tlmiče a blbé poťahy sedačkiek na Ik435, s kompletnou údržbou autobusov napr. u Mercedesu..
Čiže keď doterajšia "údržba" stála cca. 0 Sk za 8 rokov, tak je to samozrejme menej, ako normálna údržba za 8 rokov..
Dnes rano 27.05.08 o 07:45 bol na Jungmannovej ulici pokazeny autobus, Solaris 1203/3, linka 88. Zastavil na zastavke a pred odchodom zo zastavky cestujucim oznamil udajnu poruchu motora. Nasledne zavolal na dispecing a poziadal o vzslanie nahradneho vozidla. Pri odtlaceni vozidla za zastavku mu pomahali niektori cestujuci.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01