Ale to z toho príspevku prečítate medzi riadkami. Keby nastupoval na tej zastávke, kde aj revízori, lístok si označiť stihne. Čo mám osobnú skúsenosť s revízormi, svojim telom blokujú označovače iba cestujúcim, ktorí už cestovali pár zastávok na čierno a lístok si išli označiť až, keď zbadali revízora.
"...a co tu vlastne riesis? pokial dotycny pan uz v
autobuse davno sedel, pricom nemal oznaceny CL..."
Len málokedy sa človek v dnešnej dobe stretne s človekom, ktorý má totalitu zažratú tak hlboko v génoch. Včera sa mu nepáčilo, keď sa niekto ozval proti nezmyselnosti konania nezodpovedných ľudí, teraz zase rieši problém, ktorý si sám vymyslel: "...dotycny pan uz v autobuse davno sedel...", hoci v pôvodnom príspevku #103384 (ktorý je už asi vymazaný, lebo ho neviem nájsť - ďalší prejav totality) o tom, že by ten dotyčný pán sedel, nebolo ani zmienky.
Nikdy nepochopím vaše myšlienkové pochody, ale ak je vás takýchto v SR viac, tak sa nedivím, že máte v parlamente, vo vláde, v prezidentskom paláci, na súdoch, mestských zastupiteľstvách a tak ďalej, to, čo tam máte.
nepreháňam.. je príjemnejšie ísť v autobuse rovno alebo normálne zabočiť, ako keď sa musí autobus nakláňať z jednej strany na druhú, a k tomu aj masa ľudí v ňom.. a hlavne pre vodičov nie je určite prejazd kĺbovým autobusom cez kruhový objazd zjednodušením práce.. ?
Nie, neskončili by pri garáži, pretože žiadnu garáž nemám/e, to poprvé.
Podruhé ak by bolo ponúknutá dostatočná kapacita MHD, množstvo vodičov by presadlo do MHD, pretože by videli, že je rýchlejšia. Celkovo z toho vyplýva, že kolóna by nebola po "garáž", väčšia časť cestujúcich by bola prepravená v danom kritickom úseku rýchlejšie a taktiež by to znamenalo zníženie množstva exhalátov v ovzduší.
A nie, tento "neskutočný" jav dopravnej indukcie a jej pridružené ďalšie javy nie je môj výmysel, ale úplne reálna vec aplikovaná v niektorých, mierne povedané, vyspelejších mestách.
A čo sa má čo do oblasti Nív dostať 25 000 áut, aby tam zaparkovalo?! Ak si myslíš, že nafukovaním ciest dopravnú situáciu zlepšíš, tak si na obrovskom omyle
Ten Tam Bus z BB pojde na nahradne diely, alebo do premavky? Vzhladom na fakt ze presiel GO (pri ktorej dokonca obdrzal Karosacke sedadla) by som ho radsej videl v premavke a na diely dal nieco ine..
Situácia na Harmincovej nie je taká zlá, aby ju dnes bolo potrebné rozšíriť. To, že nejakí autíčkari nadávajú na nejakú ulicu, neznamená, že ju treba rozšíriť, pretože tak privoláme ďalších autíčkarov a sme tak, kde sme boli ?
Toho nazoru som aj ja. Nmozme mat len dlhe a kratke vozy. Su linky ako napr 80 kde 15 m rano je idealny...
Som zvedavy ci sa z tych planovanych 240 dlhyck klbovych na roky 2008 2011 podar aspon 50:)
intony
Podruhé ak by bolo ponúknutá dostatočná kapacita MHD, množstvo vodičov by presadlo do MHD, pretože by videli, že je rýchlejšia. Celkovo z toho vyplýva, že kolóna by nebola po "garáž", väčšia časť cestujúcich by bola prepravená v danom kritickom úseku rýchlejšie a taktiež by to znamenalo zníženie množstva exhalátov v ovzduší.
A nie, tento "neskutočný" jav dopravnej indukcie a jej pridružené ďalšie javy nie je môj výmysel, ale úplne reálna vec aplikovaná v niektorých, mierne povedané, vyspelejších mestách.